Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-09-22, 09:01
Medlem
Något mer peddo som lämnat jordelivet på sistone ?
Citera
2024-09-22, 11:21
Medlem
ElementarSturgeons avatar
Minsann - vi har ju ett litet 8 månadersjubileum idag, " Ica StickyStig

https://dumpen.se/2024/01/22/forneke...ikte-napp-352/

Diverse citat från konfontationsvideon
Gäddstig såklart

"De e ju jag, men vem fan är det som har tagit"

Sara och Patrik säger att de sett honom i underbyxor samt anala dildos

" Va ..... VA ........eeeeh"

"Jahaaaa"

"Nääääh, jag vet ingentinghär"

"Näääemenjag skulle vänta på en annan"

Nu skall jag inte ens försöka återge mer roliga dumheter som Norbergsgäddan försöker haspla ur sig, men till er som ej sett klippet hoppas jag att det förgyller er dag lika mycket som hans har varit skit sedan 22 Januari (skit är definitivt pun intented som ungdomarna kallart)

Napp # 352
Citera
2024-09-22, 11:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LudvigSigurdDavid
Det är skrattretande att se hur vissa reagerar på en sån här liten incident, där ingen kanske ens tagit skada. Bara den mobbing som sker dagligen, barn till föräldrar med missbruksproblematik och de barn som lever med ensamstående sjukskriven mamma som inte kan ställa mat på bordet, vidgar man vyerna lämnar vi nog över en värld till våra barnbarn som inte är i direkt toppskick. Men det är lugnt, bara det inte finns en pedofil i skolan, en pedofil som ungarna redan springer omvägar runt eftersom de vet sen länge vad 483 går för. Då blir man fan upprörd på riktigt! folk är så jävla enfaldiga.

Skönt att få bli upprörd kanske? Lätta lite på ångesten över att man vet att frugan är otrogen på grannen, eller ångesten över att man inte orkar engagera sig i sina barn eller pisschefen på jobbet som är ett svin.

Ge mig en söndagsgädda för i helvete!

#438 Nja, chatten hade man möjligen kunnat ha överseende med då så gamla barn knappast går på fritids, men om det stämmer att gäddan sniffat ungarna i skrevet, kliat dem under tröjan etc och till och med gått i någonslags terapi för det, så är det orimligt att behålla honom. Han har enligt rykte till och med hållits borta ifrån ensamarbete med barn, så han kan knappast göra stor nytta på arbetsplatsen om nu övrig personal måste hålla koll på honom också. Vi får se om media skriver om detta, annars utgår jag ifrån att många skolrykten inte stämmer och då är det förstås en aning synd om honom.
Citera
2024-09-22, 12:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
#438 Nja, chatten hade man möjligen kunnat ha överseende med då så gamla barn knappast går på fritids, men om det stämmer att gäddan sniffat ungarna i skrevet, kliat dem under tröjan etc och till och med gått i någonslags terapi för det, så är det orimligt att behålla honom. Han har enligt rykte till och med hållits borta ifrån ensamarbete med barn, så han kan knappast göra stor nytta på arbetsplatsen om nu övrig personal måste hålla koll på honom också. Vi får se om media skriver om detta, annars utgår jag ifrån att många skolrykten inte stämmer och då är det förstås en aning synd om honom.
Lika orimligt som att rektorn och ev vetande skolchef inte ska få sparken på dagen utan fallskärm och vitsord värda namnet.
Citera
2024-09-22, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
sniffat ungarna i skrevet

Kan knappt ens visualisera det. Gäddan går alltså runt på fritidsgården med snippan upptryckt i ansiktet och ser inte ett skit?
Citera
2024-09-22, 13:00
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Oh förlåt om jag störde lite på torget så här på söndagen. Hoppas jag inte gjorde nån högaffel slö och lycka till med rektorn!

Va? Vilken rektor? Vad pratar du om? Vet du ens vem du citerar?

Men fint, då vet vi vad du tycker. Chefer i skolväsendet ska inte hållas ansvariga för att olämpliga personer tycks jobba direkt med barn eftersom det finns mobbningsgrunder beroende på elevernas hemförhållanden.

Om det som sägs om #483 stämmer så borde nog ansvariga ta sig en funderare på varför vederbörande alltjämt jobbar med barn. Och hans chattar med vad han tror är en 12- respektive 13-åring är inte gulliga och harmlösa. Har du läst dem?
Citera
2024-09-22, 13:02
Medlem
populopiduss avatar
Citat:
Det är skrattretande att se hur vissa reagerar på en sån här liten incident, där ingen kanske ens tagit skada. Bara den mobbing som sker dagligen, barn till föräldrar med missbruksproblematik och de barn som lever med ensamstående sjukskriven mamma som inte kan ställa mat på bordet, vidgar man vyerna lämnar vi nog över en värld till våra barnbarn som inte är i direkt toppskick. Men det är lugnt, bara det inte finns en pedofil i skolan, en pedofil som ungarna redan springer omvägar runt eftersom de vet sen länge vad 483 går för. Då blir man fan upprörd på riktigt! folk är så jävla enfaldiga.

Skönt att få bli upprörd kanske? Lätta lite på ångesten över att man vet att frugan är otrogen på grannen, eller ångesten över att man inte orkar engagera sig i sina barn eller pisschefen på jobbet som är ett svin.

Sättet du skriver på ger tydliga indikationer på sinnessjukdom. Jag har aldrig tidigare läst något som verkar vara så pass välformulerat men rakt igenom är ren och skär rappakalja. Det går verkligen knappt förstå vad du menar.
Citera
2024-09-22, 13:06
Medlem
Haubits77Bs avatar
Citat:

Det är fanimig ingen "liten incident" att en vuxen man som jobbar med barn under tjänstetid öägnar sig åt att antasta sina elever.
Det är rakt åt helvete, och bortsett från pedofilen ifråga måste ansvarig rektor omedelbart avskiljas från sin tjänst.
Citera
2024-09-22, 13:34
Medlem
ElementarSturgeons avatar
Citat:

I väntan på Söndagsgädda ( vilket jag inte tror kommer att ske ) får du en jubilar

https://dumpen.se/wp-content/uploads...48_Drive-1.jpg
Citera
2024-09-22, 13:59
Insändare i Borlänge Tidning angående gädda #483 fritidspedagogen.

https://www.borlangetidning.se/2024-...ishanteringen/
Citera
2024-09-22, 14:02
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inget.internet
Insändare i Borlänge Tidning angående gädda #483 fritidspedagogen.

https://www.borlangetidning.se/2024-...ishanteringen/
"Det kan inte undgått många..."

Med det sagt, "saken 483" förefaller vara sjukt dåligt skött.
Citera
2024-09-22, 15:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ATM69-71
355 Robert bor numera i hyrd i ett hus som ligger i Runsten på östra Öland. Mejeri vägen 19.hyresvärden ska nu ha sagt upp han.
Undrar vart han jobbar

# 355
Och företaget i konkurs...
Ska bli intressant att se vart flyttlasset ska ta vägen nu.
Flytten dit gick i augusti så kanske inte hunnit packa upp allt än.

Och polaren #356 skrev sig hos föräldrarna typ 4 dagar efter publicering.
Undras om dom fortfarande är kompisar och letar dubbelmackor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in