Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-09-04, 16:39
Medlem
Rebali179s avatar
#check för september.
Citera
2024-09-17, 06:53
Medlem
Muppetys avatar
#check för sommarperioden.
Citera
2024-09-21, 04:20
Medlem
auto-fellatios avatar
#check
Citera
2024-09-23, 12:34
Medlem
Har gått 6 månader för mig men känner ett tryck I rumpan vid prostatan samt att kulorna hoppar runt konstant så fort jag vänder mitt fokus ner till könet/kulorna och det är enormt svårt för mig att hålla fokus på annat...

Känner konstant tryck I röven och pungen hur kan jag få bort det förutom fysisk training som endast gör att det försvinner en kort period??

Detta har lett till social isolering och att jag blir kåt av massa oönskade saker:/
Citera
2024-09-24, 15:18
Medlem
slUrp42s avatar
Intressant fenomen detta (har precis hittat tråden). Vad är anledningen till att avstå runk? Har ni kommit till en punkt där runkandet tar för mycket tid, eller tänder ni inte på er partner längre?

Avstå porr kan jag bättre förstå, det blir ju lätt slentrian och en tidstjuv.
Citera
2024-09-25, 10:25
Medlem
Lagerkommandants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slUrp42
Intressant fenomen detta (har precis hittat tråden). Vad är anledningen till att avstå runk? Har ni kommit till en punkt där runkandet tar för mycket tid, eller tänder ni inte på er partner längre?

Du får väl prova och utvärdera vad nofap gör för dig?
Citera
2024-09-25, 10:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsoysauce
Har gått 6 månader för mig men känner ett tryck I rumpan vid prostatan samt att kulorna hoppar runt konstant så fort jag vänder mitt fokus ner till könet/kulorna och det är enormt svårt för mig att hålla fokus på annat...

Känner konstant tryck I röven och pungen hur kan jag få bort det förutom fysisk training som endast gör att det försvinner en kort period??

Detta har lett till social isolering och att jag blir kåt av massa oönskade saker:/

Testa att spänna pelvis så hårt och länge som du kan. Efter ca 4-5 dagar utan utlösning brukar jag få blue balls till och från. Det gör ont men jag gör det till en kul utmaning. Att spänna pelvis/dajmkrysset gör ibland att smärtan försvinner.

Detta är för övrigt vad kundalini yoga verkar handla om - att skicka sin ”sexuella energi” från roten upp genom ryggraden och till huvudet, genom att spänna så där och andas i omgångar.
Citera
2024-09-25, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slUrp42

I mitt fall avstår jag eller åtminstone tar ett långt uppehåll från att runka för att det blir för svårt att hålla sig ifrån porr annars som är det jag egentligen fokuserar på att undvika. Anledningen är att det har negativ inverkan på hjärnans dopaminreceptorer samt att det får mig att inte bli lika attraherad av tjejer IRL då man blir så avtrubbad av all porr.

Jag är uppe i 82 dagar utan porr nu med en runk för 38 dagar sedan.
Citera
2024-09-25, 22:15
Medlem
Rebali179s avatar
#check
Senast redigerad av Rebali179 2024-09-25 kl. 22:36.
Citera
2024-09-26, 07:57
Medlem
slUrp42s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dubidub
I mitt fall avstår jag eller åtminstone tar ett långt uppehåll från att runka för att det blir för svårt att hålla sig ifrån porr annars som är det jag egentligen fokuserar på att undvika. Anledningen är att det har negativ inverkan på hjärnans dopaminreceptorer samt att det får mig att inte bli lika attraherad av tjejer IRL då man blir så avtrubbad av all porr.

Jag är uppe i 82 dagar utan porr nu med en runk för 38 dagar sedan.

Tack för svaret! Upplever du att du är mer fokuserad på tjejer IRL nu? Påverkar no fap din sexuella prestanda på något vis? Kan tänka mig att man blir mindre uthållig, men man kanske blir mer lätterigerad?
Citera
2024-09-26, 07:57
Medlem
Huhhhhhs avatar
Hur går det grabbar? Jag klarade en månad när jag var yngre och då slutade jag röka
Citera
2024-09-26, 08:39
Medlem
slUrp42s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsoysauce

Är det självvalt att inte få utlösning alls under så lång tid? Det är väl inte mot ”reglerna” att få utlösning vid sex?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in