Alltså ingen av er har en aning hur jag är i verkligheten.
Ni vet helt enkelt inte vad ni pratar om.
Ni tror att jag är som er, som alla andra, normal. Men det är jag inte.
Ni skulle säkert tro mig att det är kört för mig om ni skulle träffa mig i verkligheten.
Citat:
Ursprungligen postat av
Cooltrayne
För att jag har varit i din situation, troligen än värre. Jag vet att din ”världsbild/tro” om detta är direkt felaktig eftersom att den inte alls stämmer överens med hur attraktion funkar.
Men jag fattar oxå att du inte fattar, och kommer kanske aldrig att göra det heller, eftersom att det krävs lite av dig då.
Att sitta och säga nej till allt kommer ju inte leda dig framåt, det kommer cementera din roll som loser.
Vill du va kvar där? Fine, men det är ju ett val som DU gör, glöm inte det.
För att det gick för dig så betyder det inte att det går för mig.
Citat:
Ursprungligen postat av
HemskeSven
Ni har ju inte försökt med allt. Gör man det, får man brudar. Vet du hur jävla mycket brudar det finns? Och vet du hur sopig konkurrens det är om brudarna? När massor av killar är som ni så räcker det med att man inte väger 200kg och kan hålla en normal konversation för att man ska ligga klart över medel bland snubbar.
"mjö mjö jag vill inte ändra min personlighet". Jo, om din personlighet är i vägen för dina mål så är det läge att göra det.
Jag kan inte ändra på min personlighet.
Citat:
Ursprungligen postat av
marageo
Kan det vara så att du är rädd att lyckas generellt?
Nej.
Citat:
Ursprungligen postat av
Yllefilt
Har du ett jobb och arbetskamrater? Eller pluggar du? Bor du i en stad eller på landet?
Jobbar. Har arbetskamrater. Förort till storstad.
Citat:
Ursprungligen postat av
Ghasten
Kvinnor ser om man är desperata och tappar intresset då. Gå med i någon klubb där det finns många kvinnor. Friska och svettis eller någon dansklass
De tror snarare tvärtom, att jag är ointresserad.
Eller hur.. att gå till friskis och svettis eller gå dansklass kommer ge mig en flickvän, inte.
Man får helt verklighetsfrämmande råd här..