Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Igår, 12:37
  #373
Medlem
Muppetys avatar
Jag blev asexuell när jag insåg att jag absolut inte är gjord för att ingå i nått förhållande. Har bara haft två lite längre förhållanden, men när man var i 20 års-åldern så skulle man ju sikta på att träffa nån o bilda familj, eftersom det är det normala, man gör så.

Men efter att ha mått ganska dåligt över att jag inte lyckats med det, så har jag accepterat att jag faktiskt trivs bäst ensam, o skulle inte vara lycklig som en familjefar. Har varit sambo i max runt 2 veckor, o det var bland den jobbigaste perioden i mitt liv. Klarar inte att bo ihop med någon. Detta upptäckte jag först vid 38 års ålder.

Men inte isolera sig helt, umgås med vänner av båda könen är naturligtvis viktigt, för att inte må dåligt. Men vill du träffa tjejer o "ha kul med", så är mitt bästa tips att börja med att umgås med tjejkompisar. Ett tag umgicks jag bara med tre tjejkompisar, till en början var det inget sexuellt, men det var bland den roligaste perioden i mitt liv, eller nja, ett rejält upplyft från den depression jag hade. Vi hittade på bus o var allmänt barnsliga.

Jag har visserligen en aspergerdiagnos, men länge accepterade jag inte den. Utan man skulle tvunget vara som alla andra. Men när det tog slut sist, så bestämde jag mig för att inte ingå fler förhållanden. Tycker mindre om sex också, obekvämt med så mycket kroppskontakt och intimitet.

Är inne på 3:e eller 4:e året på; (FB) NoFap 2024 - Ingen onani eller porr under hela året
Citera
Igår, 12:50
  #374
Medlem
JagAlskarTjejers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muppety
Jag blev asexuell när jag insåg att jag absolut inte är gjord för att ingå i nått förhållande. Har bara haft två lite längre förhållanden, men när man var i 20 års-åldern så skulle man ju sikta på att träffa nån o bilda familj, eftersom det är det normala, man gör så.

Men efter att ha mått ganska dåligt över att jag inte lyckats med det, så har jag accepterat att jag faktiskt trivs bäst ensam, o skulle inte vara lycklig som en familjefar. Har varit sambo i max runt 2 veckor, o det var bland den jobbigaste perioden i mitt liv. Klarar inte att bo ihop med någon. Detta upptäckte jag först vid 38 års ålder.

Men inte isolera sig helt, umgås med vänner av båda könen är naturligtvis viktigt, för att inte må dåligt. Men vill du träffa tjejer o "ha kul med", så är mitt bästa tips att börja med att umgås med tjejkompisar. Ett tag umgicks jag bara med tre tjejkompisar, till en början var det inget sexuellt, men det var bland den roligaste perioden i mitt liv, eller nja, ett rejält upplyft från den depression jag hade. Vi hittade på bus o var allmänt barnsliga.

Jag har visserligen en aspergerdiagnos, men länge accepterade jag inte den. Utan man skulle tvunget vara som alla andra. Men när det tog slut sist, så bestämde jag mig för att inte ingå fler förhållanden. Tycker mindre om sex också, obekvämt med så mycket kroppskontakt och intimitet.

Är inne på 3:e eller 4:e året på; (FB) NoFap 2024 - Ingen onani eller porr under hela året
Jag kan inte få några vänner. Varken manliga eller kvinnliga.
Om jag vore kapabel till att få tjejkompisar så skulle jag förstås inte ha nåt problem med att få en flickvän. Eftersom att ha en vän kräver att man är social med henne. Då vore ju hela mitt problem löst.
__________________
Senast redigerad av JagAlskarTjejer Igår kl. 12:52.
Citera
Igår, 12:56
  #375
Medlem
HyperboreanCREW-14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagAlskarTjejer
Har testat, surprise, det gav ingen tjej.

Har även blekt tänderna förut.
Så ni ser, jag har testat allt.

Inget kan tyvärr hjälpa mitt självförtroende.

Testosteronnivåerna har jag kollat upp förut och de var bra.
Dessutom höjs de av styrkelyftning. Och jag tränade inte när jag kollade nivåerna.
Min sexdrift is no joke alltså..
Som sagt så är du uppenbarligen inte desperat nog, för då finns det absolut saker som förbättrar självförtroendet så som Tren.
https://youtu.be/Sul8FdUMEqE?feature=shared

Och ja det finns bieffekter om man inte gör det på rätt sätt, men om alternativet är självmord så borde valet vara lätt.
Citera
Igår, 15:28
  #376
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JagAlskarTjejer
Man kan ju inte må bra när man är hatad av det motsatta könet. I alla fall inte jag.
Varför är du hatad av dem?
Det finns människor som inte har empati.
Dessa kan du inte blanda ihop med kvinnor.
Citera
Igår, 16:01
  #377
Medlem
JagAlskarTjejers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PerfectBed
Varför är du hatad av dem?
Det finns människor som inte har empati.
Dessa kan du inte blanda ihop med kvinnor.
"Hatar" var en överdrift.
De gillar mig inte för att jag har lågt självförtroende och jag pratar för lite.
Citera
Igår, 18:54
  #378
Medlem
JagAlskarTjejers avatar
Kram på alla tjejer/kvinnor. Jag älskar er
Citera
Igår, 19:58
  #379
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cooltrayne
Vet du varför de gör det?

Det är inte bara till dig de gör det, de gör samma sak till exakt ALLA de träffar, för att se hur killen reagerar.

Även Brad Pitt & Co råkar ut för det, det är ett sätt för tjejer att se hur du reagerar.
Poängen är att du INTE ska reagera på det, alternativt skämta tillbaka om deras tillkortakommanden (alla har ju det, som du vet, det kvittar om det är Brad Pitt eller Megan Fox, alla har något).
Så du menar att dom säger alla dessa elaka saker utan att mena det?
Citera
Igår, 20:45
  #380
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ultrabubb
Så du menar att dom säger alla dessa elaka saker utan att mena det?

Ja, det var precis det jag sa.
Det handlar ju inte om det är sant eller inte, utan om vilken reaktion du visar.
Citera
Idag, 02:42
  #381
Medlem
blibbottczkhentzhks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagAlskarTjejer
Och om det faktiskt är så att det är 0% chans att han kan vinna, och han är medveten om det.
Till exempel om han är en liten svag pojke mot världsmästaren i brottning.
Gäller samma princip för den lilla svaga pojken?

Och kan jag flyga till månen genom att flaxa med armarna om jag bara tror på det?
Gäller samma princip där också?

Självförtroende handlar inte om att tro
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in