Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Igår, 22:32
  #49
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timothy.McVeigh
Det är bara du som påstår att dom är vittnen.

Det verkar som jag får citera din egen länk eftersom du inte begriper vad det står.
One of her friends told DailyMail.com that the woman called him immediately after the incident, sobbing in her cab, and described the alleged assault.

DailyMail.com is not naming the woman, who is a successful New York attorney, but will refer to her by the pseudonym 'Jane'.

A second friend said Jane, who had been dating Emhoff for three months, also told her about the alleged violence at the time.

A third friend told DailyMail.com that Jane first told her in 2014 that she had dated Emhoff,
Ja. Såna vittnen används ofta i såväl artiklar som rättegångar. Dessutom finns mängder av åskådare (med tanke på tid och plats). Ingen av dem har framträtt till Emhoffs försvar, vilket är mycket talande.
Citera
Igår, 22:33
  #50
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Japhy
1. Att jag tror att Trump knullat porrstjärnlr betyder inte att Trump är en lögnare.

Eftersom du tror det är SJÄLVKLART att han knullat henne och Trump vägrar erkänna det innebär PER DEFINITION att du anser att han är en lögnare. det är så det fungerar. Inte sant?

Är det inte sektmedlem över att inte kunna se något negativt med Trump?

Citat:
2. Ja, det håller jag med om.

Oops, missade ett "inte"

"Det betyder INTE att man ska tro på påståenden om det."

Citat:
3. Vittnena vågar inte träda fram med namn. De är rädda för Emhoff och Kamala.
(FB) Kamalas make Doug Emhoff

Irrelevant för vad jag skrev.
__________

Nej, vet du vad, jag börjar tröttna på dig nu. Du är en vedervärdig lögnare som inte är värd min tid. Ta en Trumpkuk iröven och far åt helvete. Hej då.
Citera
Igår, 22:36
  #51
Medlem
Timothy.McVeighs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Japhy
Ja. Såna vittnen används ofta i såväl artiklar som rättegångar. Dessutom finns mängder av åskådare (med tanke på tid och plats). Ingen av dem har framträtt till Emhoffs försvar, vilket är mycket talande.
Jaså , du tror att om någon random pellejöns dyker upp idag och säger att han sett en kvinna få en örfil för 13 år sedan skulle få vittna i en domstol?

Dom tre tjejerna får naturligtvis inte vittna då det klassas som hörsägen och inte duger som bevis.
Har du aldrig sett en domstolsscen i en amerikansk film där advokaten säger "objection, hearsay."
Citera
Igår, 22:38
  #52
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fiffiniffi
Eftersom du tror det är SJÄLVKLART att han knullat henne och Trump vägrar erkänna det innebär PER DEFINITION att du anser att han är en lögnare. det är så det fungerar. Inte sant?

Är det inte sektmedlem över att inte kunna se något negativt med Trump?



Oops, missade ett "inte"

"Det betyder INTE att man ska tro på påståenden om det."



Irrelevant för vad jag skrev.
__________

Nej, vet du vad, jag börjar tröttna på dig nu. Du är en vedervärdig lögnare som inte är värd min tid. Ta en Trumpkuk iröven och far åt helvete. Hej då.
1. Jag tror att du är retarderad. Betyder det att du tycker det är sant?
Jag tror att Trump pippat Stormy. Betyder det att det är sant? Men visst, jag tror inte att Trump talat sanning när han förnekat relationen, men jag förstår honom. Gifta män ljuger om otrohet ibland.

2. Dina homoerotiska fantasier tycker jag du ska hålla för dig själv eller ta med din pojkvän.
Citera
Igår, 22:41
  #53
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timothy.McVeigh
Jaså , du tror att om någon random pellejöns dyker upp idag och säger att han sett en kvinna få en örfil för 13 år sedan skulle få vittna i en domstol?

Dom tre tjejerna får naturligtvis inte vittna då det klassas som hörsägen och inte duger som bevis.
Har du aldrig sett en domstolsscen i en amerikansk film där advokaten säger "objection, hearsay."
Nu ägde detta rum I Frankrike, inte i USA. Ja, jag vet att denna typ av vittnen är vanligt förekommande och jag grundar det inte på tv-serier. De används bland annat för att fastställa offrets känslor och upprördhet efter traumatiska händelser som misshandel, våldtäkt och liknande.

Jag tror inte detta skulle gå till domstol med tanke på hur lång tid som förflutit.
Citera
Igår, 22:45
  #54
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Japhy
jag tror inte att Trump talat sanning när han förnekat relationen,

Tack. Då ÄR vi alltså trots allt överens om att Trump är en lögnare? Det satt långt inne

Citat:
Gifta män ljuger om otrohet ibland.

Brukar de betala för porrstjärnors tystnad med kampanjpengar också?

Clooooooown
Citera
Igår, 22:46
  #55
Medlem
Timothy.McVeighs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Japhy

Jag tror inte detta skulle gå till domstol med tanke på hur lång tid som förflutit.
Hans ex får väl anmäla honom så får vi båda se hur det går, jag är helt säker på att det inte blir någon rättegång.
Dock dömdes Trump för en våldtäkt som skett för många år sedan så.
Citera
Igår, 22:46
  #56
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fiffiniffi
Tack. Då ÄR vi alltså trots allt överens om att Trump är en lögnare? Det satt långt inne



Brukar de betala för porrstjärnors tystnad med kampanjpengar också?

Clooooooown
Fast det har han ju inte gjort. Han betalade med egna pengar. Det var ju hans fixare Cohen som tabbade sig. Tror han fick fängelse för det.
Citera
Igår, 22:47
  #57
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timothy.McVeigh
Hans ex får väl anmäla honom så får vi båda se hur det går, jag är helt säker på att det inte blir någon rättegång.
Dock dömdes Trump för en våldtäkt som skett för många år sedan så.
Nej, det dömdes han inte för.
Citera
Igår, 22:50
  #58
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Japhy
Nej, det dömdes han inte för.
Våldtäkten blev konstaterad i domen i förtalet/ärekränkningen, är det din första dag om detta?

Sen ganska menlöst om inga anmälningar kommer fram, där tom kändisskvaller är för sakligt för detta.
För allt det är då är tomma rykten, och innan det blir sakliga och faktamässiga saker, så är det bara skvaller och inget mer.
Citera
Igår, 22:58
  #59
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Japhy
Fast det har han ju inte gjort.

Jo, det är precis vad han gjort.

Citat:
Han betalade med egna pengar.

Nej. Cohen betalade och kringgick på så vis reglerna kring hur kampanjpengar ska hanteras. Trump betalade sedan Cohen, vilket Rudy Giuliani verifierat. Du vet inte vad du pratar om, din clown

Citat:
Det var ju hans fixare Cohen som tabbade sig.

Du säger emot dig själv. Om Cohen "tabbade sig" så vidgår du ju att det var kampanjpengar

Cohen har UNDER ED sagt att han agerade enligt Trumps instruktioner.

Trump ljög för övrigt först om hela betalningsaffären och förnekade all kännedom. 2018 erkände han dock.
Citera
Igår, 23:02
  #60
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fiffiniffi
Jo, det är precis vad han gjort.



Nej. Cohen betalade och kringgick på så vis reglerna kring hur kampanjpengar ska hanteras. Trump betalade sedan Cohen, vilket Rudy Giuliani verifierat. Du vet inte vad du pratar om, din clown



Du säger emot dig själv. Om Cohen "tabbade sig" så vidgår du ju att det var kampanjpengar

Cohen har UNDER ED sagt att han agerade enligt Trumps instruktioner.

Trump ljög för övrigt först om hela betalningsaffären och förnekade all kännedom. 2018 erkände han dock.
Nej, Cohen vittnade inte om det. Han vittnade under korsförhöret att han ANTOG att det var Trumps vilja. Det finns en tråd där du kan läsa in dig på saken. Cohen dömdes. Inte Trump. Trump betalade tillbaks pengarna till kampanjfonden så snart han blev varse om Cohens snedsteg.

Men du ser ju nu att du bara ljög när du endast ville ha ett ja eller nej. Det du ville göra var att diskutera annat än TS eftersom du är en feg liten clown som inte fixar att debattera för din sak och därför vill sabotera min tråd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in