Citat:
Ursprungligen postat av
Trolltestet
Det finns ju tydlig korrelation på ens bankkontohistorik om man lever ett sådant liv.
En auktoriserad besiktningsman kan ta sig en titt och intyga att bilen indeed fått en grundlig genomgång.
Testamentet finns ju i så fall arkiverat hos den som gjort bouppteckningen.
Nej, det enda du behöver göra är att komma ihåg vem det är som gett dig alla dyra gåvor.
Nej, faktiskt inte alla gånger. Det finns faktiskt då man har delat upp sakerna mellan sig mellan syskonen i familjen. När någon äldre har dött. Jag vet inte om du inte har varit med om det, men det har jag gjort i varje fall. Man kan säga som så att det var min mamma som fick ärva en hel del smycken av sin familj, därav jag och mina syskon fick några smycken tillsammans.
Vad skulle vi kräva då? Mina gamla släktingar som var döda på deras arv eller testamente. Att vi skulle ha papper på vad de hade köpt andra smycken för att vi har en galen regering som inte kan fixa gängen utan ge sig på svenska medborgare?
Du och många andra i tråden kanske inte har varit med om det, men man kan dela upp sakerna på det sättet också. När det finns en gammal i familjen som har gått bort.
Skall alla skrika "kvitto"!! då ifall Polisen stoppar en i framtiden??