Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-11-06, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Room531
Den dr skiten mste verkligen bort. Riv woke-propagandan frn allmn plats, utbildningssystem, osv... Absurt r det.

Nr vanfrestllningar utvecklas till masspsykos och utmynnar i flaggviftande och aggressioner p gator och torg, frelsningssalar och antagningsenheter blir livet fr de flesta mnniskor oskert och oroligt. Orcherna mste motas ut frn bde gator och institutioner.
Citera
2024-11-06, 16:09
Medlem
erik.otuktssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av epaKungen
Trump vann fr folk tror mer p honom, hans policies och vad han kan stadkomma med USA. Ingen trodde p ett ord Kamala sa d allt hon sa bara var motsgelser.

Nja, inte ndvndigtvis motsgelser, utan snarare lismande urskter och att byta mne helt p eget bevg, precis som vra svenska fittpolitiker gr stup i kvarten.

"r solen gul?"
"Nr vi frsker besvara den frgan mste vi ta hnsyn till rdande konsensus om vad som statuerar frgen gul, men samtidigt kan vi inte sga gul, d det kan uppfattas som rasistiskt mot mnniskor frn Asien. Istllet har jag delegerat den hr frgan till kuksugarutskottet som ska tillstta en utredning, men vi ser vldigt allvarligt p detta."
Citera
2024-11-06, 16:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av epaKungen
Trump vann fr folk tror mer p honom, hans policies och vad han kan stadkomma med USA. Ingen trodde p ett ord Kamala sa d allt hon sa bara var motsgelser.

Det var ju frsts rtt korkat av henne att sga att Biden gjort allt rtt och att hon sttt bakom allt detta, samtidigt som hon sger att hon ska fixa till alla fel som han skapat.
Citera
2024-11-06, 16:10
Medlem
HomoDeuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GiatarrNenne
S det betyder ingenting fr dig om folk r laglydiga eller inte?

Det var ett citat frn hur folk tnker. Vljare tar inte de mest genomtnkta beslut.
Citera
2024-11-06, 16:11
Medlem
HomoDeuss avatar
Det var knappast Trump som vann valet. Det var Elon, Rogan, Dana och gnget frn dalen.
Citera
2024-11-06, 16:12
Medlem
sebno1s avatar
Visst att Trump kndes som favorit men att s hr totalt skpa ut Harris/Demokraterna mste vl nstan ses som lika frvnande som segern 2016 bland etablissemanget.

Jag som nu mer inte bryr mig s mycket blev frvnad att han gjorde en sn hr K.O. Utan dess like i historien i det amerikanska valet.

Hade jag varit lika insatt som frr s kanske jag inte hade blivit lika frvnad, kanske visar p att man fortfarande skall ha ett vakande ga mot "etablerad" media. Fr jag trodde detta skulle vara bra mycket jmnare.
Senast redigerad av sebno1 2024-11-06 kl. 16:16.
Citera
2024-11-06, 16:15
Medlem
Vad jag r mest missnjd med r hur Public Service rapporterat under valrrelsen. Vi har dagligen matats med att Kamela Harris r den bste och att Trump r ond, galen och maktlysten. Public Service har totalt misslyckats med att frklara varfr Trump nd r s populr.
Citera
2024-11-06, 16:15
Medlem
Vindpinads avatar
Inte konstigt egentligen att Trump vann. Men det var i grevens tid. Den planerade massinvandringen var nra att tilta balansen fr evigt till demokraternas frdel.

Folk r fan rdda fr demokraterna med deras Woke och massinvandringspolitik. Mnga rstade i ren panik tror jag.
Citera
2024-11-06, 16:17
Medlem
knashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mefa
Vad jag r mest missnjd med r hur Public Service rapporterat under valrrelsen. Vi har dagligen matats med att Kamela Harris r den bste och att Trump r ond, galen och maktlysten. Public Service har totalt misslyckats med att frklara varfr Trump nd r s populr.
Ja, Henrik jnsson summerar upp det rtt bra idag i expressen
https://www.expressen.se/debatt/jag-...tittar-pa-svt/

Gammedia, skrpning p alla plan!
Citera
2024-11-06, 16:19
Medlem
knashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HomoDeus
Det var knappast Trump som vann valet. Det var Elon, Rogan, Dana och gnget frn dalen.
haha brja inte ens.
Citera
2024-11-06, 16:21
Medlem
Split-eds avatar
Ska bli intressant att se hur mnga procent som rstade av amerikanerna i det hr valet.

2:a gngen Trump vinner ver en kvinna
Citera
2024-11-06, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Korv-Bajs
Cenk Yoghurt r INTE njd!
https://www.youtube.com/watch?v=3j7m0tbZJgE

Tack fr lnken den var frvnansvrt bra.
Han har mnga ponger dessutom, vi vill inte ha ljugande slapptaskar som politiker utan politiker som fretrder vljarnas intresse och r rliga.

Jag ogillar Trump men faktum r att trots alla hans lgner r han rligare n 99% av politikerna i Washington.
Sedan mste vnstern slppa identitetspolitiken och vlja var de skall placera sig i mitten eller p vnsterkanten. faktum r att deras klassamhlle model var lngt bttre n den soppan de frsker navigera i nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in