Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-11-06, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Specktakel
Nu bara njuter man. Alla lgner frn Harris, CNN och andra galningar lurade inte amerikanska folket.

Man bara njuter

Men Trumpen lyckades han!
Citera
2024-11-06, 18:15
Medlem
HyperboreanCREW-14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Att vara bekymrad ver Nato i kombination med Trump r inte per definition att vara krigshetsare.

Resten du skriver lmnas drhn, det r fr korkat.
Man br alltid vara bekymrad ver Nato, de r ett krigshetsande organ som skapar destabilitet vrlden ver och som anvnds fr att springa USA's geopolitiska rende.
Vrlden skulle bli en mycket bttre och tryggare plats om USA och Nato hll sig borta frn Europa och Mellanstern.

Och nej, Europa behver varken eller fr att hantera ryssen, det kan vi klara sjlv, vi r inga jvla duvungar, vi fr bara fokusera lite mer p vrt frsvar och mindre p menskonst. Fler militrparader och frre prideparader, det kan gra oss gott.
Senast redigerad av HyperboreanCREW-14 2024-11-06 kl. 18:17.
Citera
2024-11-06, 18:16
Medlem
the_creators avatar
Heil Trumpenstein.

De flesta jag frgar ogillar Trump, men av helt andra anledningar n jag. Mitt strsta problem med han och s mnga andra politiker r att han r upp till ronen med nsorna. Han r mer Israel frst n Amerika.

Om han hade gtt full on 1488 hade jag nog brjat gilla karln igen.
Citera
2024-11-06, 18:17
Ska allt bli great nu d?
Citera
2024-11-06, 18:20
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HyperboreanCREW-14
Man br alltid vara orolig fr Nato, de r ett krigshetsande organ som skapar destabilitet vrlden ver och som anvnds fr att springa USA's geopolitiska rende.
Vrlden skulle bli en mycket bttre och tryggare plats om USA och Nato hll sig borta frn Europa och Mellanstern.

Och nej, Europa behver varken eller fr att hantera ryssen, det kan vi klara sjlv, vi r inga jvla duvungar, vi fr bara fokusera lite mer p vrt frsvar och mindre p menskonst. Fler militrparader och frre prideparader.
Det kan "vi" hantera..
Hybris?

Jomen visst... ta ditt snack med prorysk dynga, anti Nato och EU snack i nt annat forum.

Jag diskuterar Trump som trden handlar om.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av the_creator
Heil Trumpenstein.

De flesta jag frgar ogillar Trump, men av helt andra anledningar n jag. Mitt strsta problem med han och s mnga andra politiker r att han r upp till ronen med nsorna. Han r mer Israel frst n Amerika.

Om han hade gtt full on 1488 hade jag nog brjat gilla karln igen.
S mktig r inte ens Trump att han kan kasta det oket, dessutom har han ju judar i familjen.
Citera
Medlem
Huntsmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FreeMarketPatriot
Det r bara din sikt men den vger inte tungt nr du har haft fel om precis allting. Du r en kontraindikator.

Helt riktigt, develi & ven DJPuttes TDS har frpestat politikforumet, bttre med sansade diskussioner men dessa frstr mer n vad de tillfr.

Samma med Klamyban, men den denne framstr som lgbegvad s man ska kanske inte pissa p den som inte begriper bttre...
Citera
2024-11-06, 18:23
Medlem
Sublinguals avatar
Haha detta kommer sluta i kaos, Trump har lg legitimitet och kommer motarbetas av mnga oerhrt mktiga mnniskor och organisationer.

Du avvecklar inte demokratin ostraffat
Citera
2024-11-06, 18:23
Avstngd
Citat:
Ursprungligen postat av Browser
Jaha allts ingen frklaring till hur tex Europa ska ndra sina lagar och grundlagar och konventioner.
Det gller i USA , men resten av vrlden har sjlvstyre.

Det r otvivelaktigt s att woke har projicerats ut p resten av vrlden fr att USA har ett enormt kulturellt och ekonomiskt inflytande. Om USA slutar projicera detta vansinne p resten av vrlden s r det snabbt ett minne blott. Oligarkerna i USA brjar allt mer frst vilket stort misstag woke var och hur det har skadat USA runt om i vrlden. USA uppfattas allt mer som ett skmt utan ngon legitimitet tack vare bland annat woke-galenskaperna.

Det r bara de som r helt uppslukade i woke-sekten som inte kan se det. Mnga har spelat med i woke-sektens lilla teater, men vldigt f tror frsts innerst inne p att en man i klnning som tror att han r en kvinna verkligen r en kvinna eller att Kleopatra var en neger.
Citera
2024-11-06, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Det kan "vi" hantera..
Hybris?

Jomen visst... ta ditt snack med prorysk dynga, anti Nato och EU snack i nt annat forum.

Jag diskuterar Trump som trden handlar om.
Prorysk dynga, lol jvla toka, jag har varir tydlig med att jag anser att Ryssland borde krossats redan 41. Synd att din duktiga vrldspolis USA valde fel sida, som man bddar fr man ligga, tnk p det nsta gng kra pissliberal.
Citera
2024-11-06, 18:25
Medlem
Huntsmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sublingual
Haha detta kommer sluta i kaos, Trump har lg legitimitet och kommer motarbetas av mnga oerhrt mktiga mnniskor och organisationer.

Du avvecklar inte demokratin ostraffat

Du menar "The Deep State"..?
Trump r vl kanske den enda som kan r p denna.
Citera
2024-11-06, 18:25
Medlem
HomoHitlers avatar
Trump har sagt att han kommer infra strafftullar, hur fan kan svenskar vara glada ver woketrar nr detta kommer drabba vr ekonomi???

Trump vann pga ekonomiska frgor, thats it. De flesta skiter i woke eller icke woke, cold hard cash r allt det handlar om...

Han kommer stta USA frst och b l a Europeisk handel kommer att lida....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in