Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2024-11-06, 19:56
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Det finns i trden fr Vance, ids inte leta nu och det gller den frintelsefrnekare som Tucker Carlson bjd in fr nn mnad sen och gav lovord som en plitlig historiker, vilket han r sjlvutnmnd till och inte utbildad.

Vance r hans fljare p X.

Sk p Google typ holocaust denier, Tucker, Vance s lr det komma fram snabbt.

Rtt starka ord du anvnder, tycker det r passande om du har lust att backa upp dina pstenden.

Sker lnkar dr personer faktiskt sger ngot, inte lnkar dr personer hvdar att personer sagt ngot.

Frstr du nu vad jag menar?
Citera
2024-11-06, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Triton5150
Aha. Du menar att Demokraterna inte spenderade flera r med att frska tala Trump och f bort honom som president med argumentet att han fuskat sig till seger med hjlp av Ryssarna?

Hillary Clinton fick en psykisk kollaps efter det som hon aldrig terhmtade sig ifrn. n idag ker hon land och rike runt och skriker om illegitimate president. Akta s du inte blir som hon fr du r p god vg. Hat och mrker genomsyrar din hjrna. Det bsta du kan gra just nu r att stnga av dig sjlv frn allt internet i en vecka. Ta en skogspromenad och gr snt du tycker r roligt.

Jag har ocks i mitt liv stundtals fastnat fr mycket i debatter p internet. Har insett att det inte gagnar mig sjlv srskilt mycket. Leder bara in i en negativ spiral och slseri med tid man kan gna sig t annat som r mer givande.

Vill ven pminna om att demokraterna vgrade godknna valresultatet r 2000. Det hamnade till slut i hgsta domstolen.

Jamen du mste ju frst att nr Demokraterna gr det r det ju fr att rdda vrlden, Repuplikanerna r ju skit onda facister som vill frstra demokratin!!!
Citera
2024-11-06, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flaklypan
3 stater kvar innan vi vet 100% Arizona, Nevada och Alsaka
Jag r ganska sker p att resultatet nd inte blir 70/30, vilket skulle gra trdens titel korrekt.

Nr marginalen r 3-5% r det inte en "stor seger", det r ett vanligt val i USA.
Citera
2024-11-06, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ErlingBrautHaaland
kan du ju sga till dina kompisar i arabvrlden med
Nej, det r exakt samma skit. Religisa ljuger s mycket fr sig sjlva s de mste ha psykopater som ledare.
Citera
2024-11-06, 19:58
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Triton5150
Jag r ocks frintelsefrnekare. Jag fick lra mig i skolan att dom gjorde tvl och lampskrmar av judar.
Det visade sig vara en lgn. Det anade jag d men det kunde man ju inte sga.
Tack fr att du r rlig och erknner att du r dum i huvudet.
mnar du fortstta frneka frintelsen br du dock vga dina ord fr jag kommer inte vara rolig och det finns spelregler fr vad du ska vrka ut dig om judarna.

Men faktum r att Vance fljer en sdan och det r med andra ord illaluktande med hans position.
Citera
2024-11-06, 19:58
Avstngd
Nu r stora staten Michigan (helt) klart.

Big Dick vann alla 7 swing States landslide

Hrde jag en appld eller skl dr?
Citera
2024-11-06, 19:59
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cadde
Jag r ganska sker p att resultatet nd inte blir 70/30, vilket skulle gra trdens titel korrekt.

Nr marginalen r 3-5% r det inte en "stor seger", det r ett vanligt val i USA.

300 r en just grns.
Citera
2024-11-06, 19:59
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans
Rtt starka ord du anvnder, tycker det r passande om du har lust att backa upp dina pstenden.

Sker lnkar dr personer faktiskt sger ngot, inte lnkar dr personer hvdar att personer sagt ngot.

Frstr du nu vad jag menar?
Men hur svrt r det?

Trden fr Vance r skbar:
Ord frintelsefrnekare.

Googles skord har jag nmnt.
Citera
2024-11-06, 20:00
Medlem
Trist, de flesta verkar vertygade om att det r helt ver fr Ukraina nu.. tror ni ocks det? Men varfr verkar Zelenskyy hlla en positiv ton?

Trump pratar en massa om ISIS men ryssar r p samma niv
Citera
2024-11-06, 20:01
Medlem
Sublinguals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Huntsman
Du menar "The Deep State"..?
Trump r vl kanske den enda som kan r p denna.
Han r s mycket deep state det kan bli, ditt miffo.

Nej demokratiska krafter kommer motarbeta honom stenhrt.
Citera
2024-11-06, 20:05
Medlem
carminaburanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sublingual
Han r s mycket deep state det kan bli, ditt miffo.

Nej demokratiska krafter kommer motarbeta honom stenhrt.

r trump deep state s mycket det kan bli?
Senast redigerad av carminaburana 2024-11-06 kl. 20:11.
Citera
2024-11-06, 20:07
Medlem
Harris frlorade valet i staten Texas om nu hon ej nrmar sig i tre ofrdiga stater men hon kan ej komma ikapp Trumps pongrkning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in