2024-11-07, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Musikopp
nd lite kul att TV4 la en avsevrd stund p att frklara alla scenarier dr det kunde bli 269 mot 269 elektorsrster. Det var ju s jmt, sades det.

Srskilt TV4 har lag ner rejlt med resurser p USA valet. Too much helt enkelt. Vrt egna parlamentsval och EU valet bevakades inte alls lika mycket.
Citera
2024-11-07, 20:33
Citat:
Ursprungligen postat av Pungsving
Lter fel. Trump vann pga sina ideer.

Det hade han inte gjort utan karisma.
Vad har han ens fr ider? Han har talskrivare och ideologer bakom sig. Men sen nr han improviserar fritt r han helt frvirrad och sger massa tokiga grejer.
Sant att folk gillar ngot han representerar, kommunicerar.
Citera
2024-11-07, 20:34
Medlem
RutgerFuchss avatar
Vilket monumentalt valfusk!!
Citera
2024-11-07, 20:36
Medlem
Pungsvings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Undringar
Vad har han ens fr ider? Han har talskrivare och ideologer bakom sig. Men sen nr han improviserar fritt r han helt frvirrad och sger massa tokiga grejer.

Karisma? Han r en arg person som sger sanningen. Han har inga talskrivare.
Citera
Citat:
Ursprungligen postat av Varglig
Synd om dig om du ligger och oroar dig fr det p ntterna. Det r inget du kommer f uppleva under din livstid. Svida inte Putin trycker p rda knappen, d blir det jobbigt. Men ngon invasion av Sverige blir det inte heller d. D frsvinner ven Ryssland.

Tack fr omtanken men jag sover som en stock. Frgar faktiskt, p riktigt, t en kompis som nojjar.

Varfr menar du att Ryssland frsvinner automatiskt om Ryssland invaderar Sverige?
Eftersom Trump inte kommer blanda in USA?
Citera
Medlem
fixxxers avatar
Citat:

Se p Joe Rogans intervju. Fr inte alls knslan av att han r det minsta frvirrad. Han lter inte som dina vanliga herrar du r van att se och hra. Kanske det du reagerar undermedvetet p?
Citera
Medlem
RutgerFuchss avatar
Dags att storma Kapitolium fr att rtta till det fejkade valresultatet!
Citera
Citat:
Ursprungligen postat av Pungsving
Karisma? Han r en arg person som sger sanningen. Han har inga talskrivare.

Han har karisma. Vem som helst kan vara arg och sga sanningen.
Inte mnga har det.
Citera
2024-11-07, 20:38
Citat:
Ursprungligen postat av fixxxer
Se p Joe Rogans intervju. Fr inte alls knslan av att han r det minsta frvirrad. Han lter inte som dina vanliga herrar du r van att se och hra. Kanske det du reagerar undermedvetet p?

Jag ska kolla. Jag tnker mest p hans offentliga tal och allmnna stt att prata p dr meningarna r uppstyckade hipp som happ och han bara slnger ur sig saker.
Citera
2024-11-07, 20:40
Medlem
fixxxers avatar
Citat:
Jag ska kolla. Jag tnker mest p hans offentliga tal och allmnna stt att prata p dr meningarna r uppstyckade hipp som happ och han bara slnger ur sig saker.

Ja hans retorik under tak r speciellt, absolut. Men Donald r rlig och fr saker gjorda, det gillar vanligt folk.
Citera
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av top_secret
Den analysen kan man nog anvnda p Harris (eller Biden) ocks nr jag tnker efter. Amerikanska folket fredrar en impulsiv och ofrutsgbar ledare framfr en falskt berknande sdan, det r vl inte konstigt? Jag hade valt likadant.

Ja Reinfeldt hade aldrig kommit ngonstans i USA, man mste ha karisma dr. Den som kanske var nrmast honom var vl Hillary? Och hon var ju inte populr.
Citera
Medlem
Pungsvings avatar
Citat:

Som du sger sjlv har han inga talskrivare. Du r frvirrad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in