Flashback bygger pepparkakshus!
2024-11-12, 07:43
Medlem
Undrar om produktionen ångrar att dom bjöd in Patrik igen till årets gränsland? Har ju tämligen förstört upplägget där och sen bölar han var och varannan minut. Riktigt tråkig TV
Citera
2024-11-12, 09:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MalcolmVanhorn
Undrar om produktionen ångrar att dom bjöd in Patrik igen till årets gränsland? Har ju tämligen förstört upplägget där och sen bölar han var och varannan minut. Riktigt tråkig TV
Och varför låter man Tove få en gratisplats rakt in i Robinson? Man blev ju less på henne redan förra gången.
Är man lite konspiratoriskt lagd kanske man redan kan gissa årets vinnare. Eller åtminstone vem som hamnar i final.
Citera
2024-11-12, 09:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lelleolsson
Och varför låter man Tove få en gratisplats rakt in i Robinson? Man blev ju less på henne redan förra gången.
Är man lite konspiratoriskt lagd kanske man redan kan gissa årets vinnare. Eller åtminstone vem som hamnar i final.
Gratisplats: check. "Råkar" hitta en immunitet det första man gör: check.
Suck...
Citera
2024-11-12, 09:06
Medlem
Är de bara tove som hittat en hemlig immunitet? Ligger den andra kvar på stranden tove är på nu så hon har möjlighet att hitta den också? Förvånar mig inte om hon gör de isf
Citera
2024-11-12, 09:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lostworld
Vem är gnälligast egentligen; Elsa eller Patrik?

Patrik.

Han bygger upp en onödig vi-mot-dom-känsla eftersom han är så ängslig över att bli utstött själv. Jag kan inte se någon annan anledning till att han hela tiden måste lyfta, "Det är vi mot dom", "först in först ut" och "den nya får ta nackdelen - punkt slut". Alla andra tar det med ro men inte Patrik inte.

Sen är han lättkränkt. Amanda måste ge någon en nackdel och han kan inte lyfta blicken och bara köpa det, ta det som en man. Nej, han måste peaka, gnälla och kräva en motivering. Sexigt.

Utöver det så är han en dålig förlorare och en helt värdelös vinnare. Han är som ett barn, "Jag trodde det skulle vara jämnare" konstaterade han malligt när han vunnit någon tramslek, utan en tillstymmelse till någon glimt i ögat. Han blev som någon efterbliven seriefigur när han vann slangbellan, det var ruskigt att se det.

Elsa är ingen idol men hon är en curlad 00-talist så det är vad det är.

Jättebebisen Patrik däremot är en hundra år gammal trebarnsfarsa som kallar sig själv sheriffen, vad kan han skylla på?

Precis allt han säger har en negativ klang, shit vilken jävla människa.
Senast redigerad av LarsaDelRey 2024-11-12 kl. 10:21.
Citera
2024-11-12, 12:15
Medlem
En jävligt tråkig grej den här säsongen är att jag känner att det verkligen inte finns deltagare att heja på? De som är någorlunda normala eller sympatiska går det ju rätt bra för, och sen är de ganska tråkiga. Då brinner man ju knappast för dem. Förra året blev jag t.ex besatt av galningen Markus, för att han hade alla mot sig och var så jävla jobbig men ändå hyfsat rimlig. Då blev det liksom extra kul när han vann osv - känner liksom INGET för Emmeli eller Oliver när de vinner.

Hejade på Ali i början men han har fan mycket att ta igen efter den här veckan. Gertrud är ju ok men får mindre tv-tid än kassavan. Elsa och Maxim behöver åka hem snarast. Ludvig hade pontetial, tror verkligen han hade kunnat spela en roligare roll om han inte satt fast som en sondmatning till Tommy. Dom var verkligen så jääävla töntiga när dom satt i "bikten" tillsammans. Mådde skit av att behöva se det.
Citera
2024-11-12, 12:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lelleolsson

Håller helt med! Max att hon fått starta på gränslandet och då är jag generös. Men tror Petra är för blödig och kämpade säkert för att hon skulle få komma tillbaka som en slags joker bara för att Tove försökte ha kakan och äta den förra säsongen iom inte spelade ut immuniteten. Puckat spel gynnade henne tydligen.
Citera
2024-11-12, 12:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LarsaDelRey
Patrik.

Han bygger upp en onödig vi-mot-dom-känsla eftersom han är så ängslig över att bli utstött själv. Jag kan inte se någon annan anledning till att han hela tiden måste lyfta, "Det är vi mot dom", "först in först ut" och "den nya får ta nackdelen - punkt slut". Alla andra tar det med ro men inte Patrik inte.

Sen är han lättkränkt. Amanda måste ge någon en nackdel och han kan inte lyfta blicken och bara köpa det, ta det som en man. Nej, han måste peaka, gnälla och kräva en motivering. Sexigt.

Utöver det så är han en dålig förlorare och en helt värdelös vinnare. Han är som ett barn, "Jag trodde det skulle vara jämnare" konstaterade han malligt när han vunnit någon tramslek, utan en tillstymmelse till någon glimt i ögat. Han blev som någon efterbliven seriefigur när han vann slangbellan, det var ruskigt att se det.

Jättebebisen Patrik däremot är en hundra år gammal trebarnsfarsa som kallar sig själv sheriffen, vad kan han skylla på?

Kunde inte sagt det bättre själv. Så jävla synd att han solkar ned en annars underhållande säsong. Skönt att han är bortstökad ifrån framtida säsonger nu iaf.
Citera
2024-11-12, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LarsaDelRey
Patrik.

Håller helt med, Patrik är så fruktansvärt barnslig och jobbig att kolla på. Personer som är desperata och gör allt för att passa in i den åldern han är i.. *rysningar*. Hans argument Amanda ska ut för att hon varit inne i Robinson länge. Har han tappat konceptet helt ? Den starkaste ska in inte den han tycker mest synd om.. vilket är han själv

Dessutom har han ingen chans i Robinson. Han kommer inte vinna någon tävling om immunitet och eftersom han inte varit inne har han ingen att pakta med därav kommer han röstas ut direkt.
Senast redigerad av solenskiner120 2024-11-12 kl. 12:48.
Citera
2024-11-12, 13:18
Medlem
Citat:
Båda är lika gnälliga och barnsliga, men Elsa är ett barn så det är förståeligt på ett sätt. Men hela hennes resonemang om rättvisa bevisar att hon aldrig har behövt anstränga sig för någonting.
Citera
2024-11-12, 14:12
Medlem
Citat:

Patrik på plats 1-10. Patetisk. Sönerna måste skämmas ögonen ur sig.
Elsa och Ali delar på plats 11.

Och, ut medden finska zigenaren så fort det går. Vidrig falsk narcissist.
Citera
2024-11-12, 14:18
Medlem
Hahaha alltså jag älskar Nabaz hahaha vilken karaktär alltså!
Bästa är att i hans presentation (jag vet spoiler men vafan det är hans lilla vykort om vem han är, nog inte mycket av det som händer i robinson som spoilas) där kompisen varnar om att han kan vara för snäll hahahahaha
Så om Nabaz anses snäll i Finland så undrar jag hur genomsnittsfinnen är haha
Nä men han är definitivt en karaktär som han Robinson Robban..skillnaden är att Robban faktiskt var riktigt patetisk...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in