Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-11-14, 10:36
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Mager är hon. Kanske har/haft ätstörningar?

Jag fick som sagt inte resning när jag såg henne i bikini, plaskande runt i havet med ölandstoken.

Tänk om det är Tanna-Klas kusin? Har dålig koll på den gamla göken. Han skilde väl sig?
Ska vi veta vad Tanna är för nått?

Det var ju inte ens helstring på bikinin, förmodligen för att hon inser att det inte finns någon rövkupning för stringtråden att skära in i, så han har att välja mellan Linneas kropp och hennes ansikte, han väljer kroppen

Citat:
Ursprungligen postat av tittsmcgee
anledningen att de tar in en ny bonde halvvägs in i serien är ju förstås för att den där Anders redan visat att han valt Emma. De andra tjejerna kommer med största sannolikhet välja att åka hem nästa vecka. Då finns inte så mycket kvar att visa. Så den nya bonden blir väl någon slags utfyllnad.
Han får vara jävligt snabb på att känna in rätt val isfl då det är typ 3 avsnitt kvar av säsongen
Senast redigerad av Crapmagic 2024-11-14 kl. 11:13.
Citera
2024-11-14, 14:27
Medlem
Finns killar som verkligen går igång på utmärglade tjejer. Helst ska de tas i tvåan. Latent homosexualitet…
Citera
2024-11-14, 14:27
Medlem
Fattar inte mycket av de nyare svaren i tråden men:

* jag kan inte skriva under programmets gång eftersom min streamingleverantör ger mig programmet nästan ett dygn i förtid jämfört med gratisbroadcasting

* Westernryttaren: av tidningsartikel att döma var det Helene som kastade in handduken dagen innan och sa att känslorna inte fanns där. Detta valde tv4 att inte visa, så det framstod som att hon blev bortvald.

* Alma: tja, hoppas både Lukas och brandmannen har självkänsla nog att kasta in handduken vid nästa val.

* Isak: det blir väl anorektikern. Nå de passar bra ihop
Citera
2024-11-14, 15:26
Medlem
kulturstrategs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tittsmcgee
anledningen att de tar in en ny bonde halvvägs in i serien är ju förstås för att den där Anders redan visat att han valt Emma. De andra tjejerna kommer med största sannolikhet välja att åka hem nästa vecka. Då finns inte så mycket kvar att visa. Så den nya bonden blir väl någon slags utfyllnad.

Man får ha autism om man tror att Anders valt Emma. Det är åtta avsnitt kvar av säsongen så det handlar förmodligen inte om utfyllnad. Den nya bonden fick väl bara sex brev och var då inte lämplig för Sundbyholm.
Däremot är det sannolikt att Lukas och Viktor konfronterar Alma i nästa avsnitt och hon bekräftar att valet är gjort.

Citat:
Mager är hon. Kanske har/haft ätstörningar?

Jag fick som sagt inte resning när jag såg henne i bikini, plaskande runt i havet med ölandstoken.

Tänk om det är Tanna-Klas kusin? Har dålig koll på den gamla göken. Han skilde väl sig?

En del män går igång på att kvinnan är liten och skör. Det handlar om dominans. Tror att Isak har en mörk sida som träder fram under sex.

Sandra skiljde sig från honom 2018 och blev tillsammans med nån elak snubbe. Klas har varit singel sen dess.

Tänkte också på Tanna-Klas när jag såg den nye. Finns underhållningspotential där
Citera
2024-11-14, 15:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kulturstrateg
Man får ha autism om man tror att Anders valt Emma. Det är åtta avsnitt kvar av säsongen så det handlar förmodligen inte om utfyllnad. Den nya bonden fick väl bara sex brev och var då inte lämplig för Sundbyholm.
Däremot är det sannolikt att Lukas och Viktor konfronterar Alma i nästa avsnitt och hon bekräftar att valet är gjort.

En del män går igång på att kvinnan är liten och skör. Det handlar om dominans. Tror att Isak har en mörk sida som träder fram under sex.

Sandra skiljde sig från honom 2018 och blev tillsammans med nån elak snubbe. Klas har varit singel sen dess.

Tänkte också på Tanna-Klas när jag såg den nye. Finns underhållningspotential där
vad är tanna?
Citera
2024-11-14, 15:41
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:

Det hoppas jag verkligen. Han verkade rejält bortkommen. En sådan som blir generad när han ser en damcykel.
Citat:
Ursprungligen postat av stekpanna80
vad är tanna?
Tänder på skånska. Man går tex till tannamagaren.
Citera
2024-11-14, 15:42
Medlem
kulturstrategs avatar
Citat:
Det hoppas jag verkligen. Han verkade rejält bortkommen. En sådan som blir generad när han ser en damcykel.

Tänder på skånska. Man går tex till tannamagaren.

Vad är magaren?
Citera
2024-11-14, 15:48
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickan
Fattar inte mycket av de nyare svaren i tråden men:

* jag kan inte skriva under programmets gång eftersom min streamingleverantör ger mig programmet nästan ett dygn i förtid jämfört med gratisbroadcasting

* Westernryttaren: av tidningsartikel att döma var det Helene som kastade in handduken dagen innan och sa att känslorna inte fanns där. Detta valde tv4 att inte visa, så det framstod som att hon blev bortvald.

* Alma: tja, hoppas både Lukas och brandmannen har självkänsla nog att kasta in handduken vid nästa val.

* Isak: det blir väl anorektikern. Nå de passar bra ihop

Du kan skriva hur mycket du vill innan programmet finns att tillgå via streaming eller linjärt bara du gör det inom spoilertaggar.
Citera
2024-11-14, 15:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Du kan skriva hur mycket du vill innan programmet finns att tillgå via streaming eller linjärt bara du gör det inom spoilertaggar.
Nej. Då blir man (med rätta) utskälld. Och jag är ok med det.
Citera
2024-11-14, 15:58
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Vad är magaren?
Makaren.
Tannamagaren=Tandmakaren=Tandläkaren.
Citera
2024-11-14, 15:59
Medlem
Citat:
Vad är magaren?
Jag gissar att det betyder tandläkaren
Citera
2024-11-14, 17:09
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Man får ha autism om man tror att Anders valt Emma. Det är åtta avsnitt kvar av säsongen

Faller inte? ditt korthus här, det har visats 8 avsnitt och det är ca 3 personer kvar på gårdarna, knappast troligt att det är 8 avsnitt kvar då en säsong av BSF brukar vara 10 avsnitt, kanske att det är 12 iår bara för att, men aldrig 16

Det är ännu sannolikare att Anders mer eller mindre har desperat försökt testa om hans kropp ställer upp på att ha publikt sex med Emma inför 2 förundrande avundsjuka kvinnor som säger att det var pinsamt, Emma får av preview att döma inte uttala sig om det var pinsamt för henne också varför hon troligtvis är objektet det rör sig om iaf, han säger ju att dagen blev misslyckad & det kan vara så att det är mer än bara dagen som blev förstörd för 2 av tjejerna

Det var komiskt när den fete brandmannen sa efter släktträffen att han ska lägga på ett kål ihopp om att det ska slå en gnista, han har alltså inte insätt sina begränsningar ännu & jag tror att Alma vill leka med dom både lite till, men ja det är möjligt att du får rätt, men chansen är mindre än att detta händer hos Anders
Senast redigerad av Crapmagic 2024-11-14 kl. 17:23.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in