2024-11-18, 09:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adonis.
Arga Snickaren eller Paolo Roberto hade passat bra som lite mer "hårda" programledare men ifall man vill ha en mer "mysig" programledare så hade jag velat se Anders Lundin i den rollen.

Jonas Gardell är däremot klippt & skuren för rollen som programledare. Han eller Tommy Zethraeus (stureplankändis) alternativt Andreas Startklar (googla honom)

Btw, hur het är Ramia på en skala 1 - 10 egentligen? Jag ser henne som den hetaste deltagaren efter Tova-Sophia Aronsson

Ramia är den absolut snyggaste av damerna sett till helheten. Lenas goa tuttar är inte heller att förneka.
Alva är lite söt faktiskt. De där öronen är charmiga på nåt stört jävla vis. Men jag känner mig jävligt obekväm med det faktum att hon eventuellt kan vara en man.
2024-11-18, 13:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SlakFlashbackdase
Ja, jag fick den uppfattningen. Men samtidigt, det kan vara klippt så bara för att man ska tro just det. Är det verkligen Maxim så tror jag inte att han är den som vill åka hem frivilligt iaf, då är det nåt annat det handlar om. Att han gjort/sagt nåt olämpligt typ.
Rätt kul, nu är det väl nästan en per säsong som fått avsluta av "PK-skäl"? De borde ta med det i den officiella beskrivningen: "överlev svält, tävlingar, intriger - och moralpolisen!"

Outplay. Outlast. Outwoke.
2024-11-18, 15:07
Medlem
Robinson avsnitt 26 & Gränslandet avsnitt 22

2024-11-18, 16:18
Medlem
hazard simpsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SlakFlashbackdase
Ramia är den absolut snyggaste av damerna sett till helheten. Lenas goa tuttar är inte heller att förneka.
Alva är lite söt faktiskt. De där öronen är charmiga på nåt stört jävla vis. Men jag känner mig jävligt obekväm med det faktum att hon eventuellt kan vara en man.
Amandas pattar vinner
2024-11-18, 17:30
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hazard simpson
Amandas pattar vinner
Dessa? https://images.ctfassets.net/4y9sz8t...nson-roger.jpg
2024-11-18, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hazard simpson
Amandas pattar vinner
Extrema fake-tuttar går bort. Lenas bra mkt finare även fast dom också är fake.
2024-11-18, 18:02
Medlem
mensverkets avatar
Går ju inte att undgå vad Emmeli tycker om Oliver när dom fick sina nya buffar!!!
Vrider sig och stirrar sökandes på Oliver.
2024-11-18, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mensverket
Går ju inte att undgå vad Emmeli tycker om Oliver när dom fick sina nya buffar!!!
Vrider sig och stirrar sökandes på Oliver.

Nya buffar??
2024-11-18, 18:53
Medlem
mensverkets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amarace
Nya buffar??

Klädesplagget som visar vilket lag de är med i.
2024-11-18, 19:08
Medlem
DoktorNos avatar
Klantskalle...
Senast redigerad av DoktorNo 2024-11-18 kl. 19:11.
2024-11-18, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mensverket
Klädesplagget som visar vilket lag de är med i.

Vadå, det är väl inget sånt i senaste avsnittet? Spoilar du? Eller har jag missat nåt?
2024-11-18, 19:13
Medlem
DoktorNos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amarace
Vadå, det är väl inget sånt i senaste avsnittet? Spoilar du? Eller har jag missat nåt?
Alla får samma färg på scarfen vid sammanslagningen. Det är inte att betrakta som en spoiler, det händer varje år.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in