Svara
2024-11-18, 02:11
Medlem
Kan tillägga att muskumol antagligen är ett relativt oatraktivt rusmedel. Det är nästan komiskt. Vet folk ens vad det är? Flugsvsamp! Utan att läsa på?

Och försäljarna sen… försöker verka seriösa, men allt är bluff! Eller iaf 99% av produkterna som sägs innehålla muskimol.

Sen att Hero gummisarna innehåller något annat roligare det kan jag skriva under på, antagligen 4-aco-dmt… har klickat hem några paket.

Just nu har jag ätit 8+6 gram torkad flugsvamp och känner mig lite svängd. Oklart om det är bra eller dåligt. Lite berusad men ändå nykter. Smakar typ kycklingbuljong att svälja pulvret i vatten. Även det är oklart om det är bra eller dåligt.

Kanske tar jag en liten påfyllning till om en timma, men jag tror inte jag vill jaga någon ”trip” på detta.

Misstänker iofs att jag har svagt material. Men detta kom från en annan påse (gissar ändå samma batch)

Tror mer på det som ett eventuellt verktyg för mikrodosering/inner work… jag vet inte…

Trevlig kväll!
Citera
2024-11-18, 10:21
Medlem
DeletedUsers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QxZtVyPrQ9981AZX
Muskimol med opiater eller alkohol är dödligt då det orsakar andningsdepression, om dosen är tillräckligt hög. När FDA utredde vissa "muskimol-gummies" som var länkade till dödsfall i USA så kom man fram till att vissa av dem innehöll just kratom.

Notes from the Field: Schedule I Substances Identified in Nootropic Gummies Containing Amanita muscaria or Other Mushrooms — Charlottesville, Virginia, 2023–2024
https://www.cdc.gov/mmwr/volumes/73/wr/mm7328a3.htm

https://www.newsweek.com/weed-gummie...ported-1986588

Just att SSRIs blockerar den psykedeliska effekten hos traditionell psykedelia är välkänt, men antidepressiva/SSRIs tenderar att ha en negligerbar effekt på de dissociativa effekterna av muskimol. Det är på det stora hela totalt skilda neurotransmittor-system då muskimol går på GABA. Det betyder att man lär få en bra effekt även om tar SSRI om man intar muskimol.

Det indikerar på att det är, trots allt, inte är muskimol i gummies om du upplever att effekten blockeras av SSRI.

Jag går på SSRI maxdos, märker inte att det blockerar effekten något.
Citera
2024-11-18, 18:10
Medlem
thecatfisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeletedUser
Jag går på SSRI maxdos, märker inte att det blockerar effekten något.
Vad betyder ssri maxdos. Eftersom det är olika
Citera
2024-11-18, 18:48
Medlem
DeletedUsers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thecatfister
Vad betyder ssri maxdos. Eftersom det är olika

Setralin 200mg
Citera
2024-11-20, 12:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KomplexVandring
Fyfan, hemskt ledsen att du fick den upplevelsen. Jag skulle nog säga att man ska undvika "space candy" eftersom bara på framsidan av paketet så står det massa buzzwords som "Nano-optimized" och "super potent formula".

Min egna upplevelse av Heros gummies (Nu låter det som jag är sponsrad av dom, det är jag icke) är att 1 godis för mig är en intensiv tripp (då är jag på SSRIs också så utan SSRIs skulle det vara en extremt intensiv tripp), en halv godis på SSRIs är som en mjuk lätt enkel tripp. Men detta kommer ju variera på personer och om de tar SSRIs, Kratom, osv.

Bra tips att man ska hålla sig till samma produkt, hoppas du tar hand om dig nu och tar en paus från att experimentera

såg du färger och mönster när du trippa?
Citera
2024-11-20, 13:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DinKompisSebbe
såg du färger och mönster när du trippa?

Yes, inga OEVs men intensiva CEVs, stärkta färger, höjd emotionell känslighet, "warping" osv. Likadant som en klassisk psykadelia.
Citera
2024-11-21, 13:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KomplexVandring
Yes, inga OEVs men intensiva CEVs, stärkta färger, höjd emotionell känslighet, "warping" osv. Likadant som en klassisk psykadelia.

Skulle du kunna länka exakt vilken produkt du köpte? Hero har ett par produkter
Citera
2024-11-21, 15:20
Medlem
Citat:

Har för mig att man inte får länka till såna saker, men har hört att godis med jordgubbssmak är gott.
Citera
2024-11-21, 17:50
Medlem
DeletedUsers avatar
Citat:

Tror man kan skriva produktens namn istället för o länka. Magic muschrooms space candy hette mina exempelvis.
Citera
2024-11-27, 03:45
Medlem
Har testat, var inte alls beredd på att det skulle slå till så hårt som det gjorde (trodde ej godiset skulle fungera) och fick därför panik till en början. Försökte spy upp det men det gick inte. Försökte även sova bort det men det gick inte heller då varje gång jag la mig ned och blundade var det som att medvetandet försvann bort från kroppen. Som att kopplingen mellan hjärnan och kroppen var bruten och ens medvetande svävade bort nånstans utanför en. Jag inbillade mig då att jag skulle bli förlamad och kunde alltså inte somna pga detta :p

Till slut lugnade jag ned mig och det som lugnade mig var att jag basically accepterade att jag skulle dö. Jag accepterade situationen bara och försökte ”ride along”. Min tidsuppfattning försvann helt och jag hade även hallucinationer. Vecken i täcket rörde sig som vågor, bokstäver svävade omkring. Alla konturer virvlade runt. När jag slöt ögonen såg jag mandela mönster. Allting jag såg, alla konturer, kunde jag känna. När jag tittade mig i spegeln kändes det som jag hade kunnat försvinna bort in i spegelns värld. Jag höll i en vattenflaska som började kännas som en del av mig. När jag rörde mig själv tex min arm eller mitt huvud kändes det som jag rörde en annan person. Personen jag tog det med sa även att de blev en 2D-trappa (?).

Tog godiset någonstans kring 11/12 på kvällen. Var uppe hela natten och somnade inte förens kl 7 på morgonen då det började avta. Dagen efter hade jag värk i kroppen men detta försvann sedan.
Citera
2024-11-29, 08:03
Medlem
Iwasbanned2s avatar
Jag odlar svamp hemma och ~3 gram ger en normal tripp. 8 mg muscimol låter otroligt lite i förhållande. "Golden Teacher - Cubensis"

1P-LSD cirkulerade på marknaden för ca: 5 år sedan innan den klassades. Kanske är någon sådan variant? Den var rätt potent, kom på lappar som syra. Något liknande asså, typ en droppe av något i smeten. Det är ju inte 1P-LSD, jag menar bara som exempel. Det är troligtvis lagligt. Asså det här är bara en tanke, jag har inte ens testat själv.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/1P-LSD
Senast redigerad av Iwasbanned2 2024-11-29 kl. 08:18.
Citera
2024-11-30, 14:39
Medlem
ruttenfimps avatar
längesen man trippade. Godis på ingång iaf, får väl återkomma.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in