Flashback bygger pepparkakshus!
2024-11-22, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sven2024
Man börja undra varför ALLA deltagare vill ha ut maxim måste vara något med han vi inte vet? Ingen som sitter på lite info? Får en känsla av att han e kuslig person som ej visas
Han verkar vara väldigt okuslig
Citera
2024-11-22, 18:10
Medlem
Sados avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stekpanna80
Vilket ? Stod hon i djungeln och gned in en bit kol i ansiktet?
Japp. Jag funderade förut om hon verkligen har mascara/ögonskugga med sig, men nog var det väl en kolbit.
Citera
2024-11-22, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sado
Japp. Jag funderade förut om hon verkligen har mascara/ögonskugga med sig, men nog var det väl en kolbit.
Ja hon sa att det var kol. Hade de grillat något?
Citera
2024-11-22, 18:13
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av greta75
Viktor är långtifrån någon favorit hos mig men han har bara goda sidor:
- duktig socialt. Får snabbt folk att lita på honom. Inte hört någon deltagare yttra något illa om honom.
- duktig i tävlingar
- super positiv hela tiden, kukar aldrig ut mentalt, aldrig gnällig
- väluppfostrad och vältalig
- ung vilket gör detta än mer beundransvärt

Sen går det mode i att om man inte kommer åt honom pga av hans personlighet så kan man alltid kalla honom (och andra) för falska eller vara en orm (farmen förra säsongen).

Är Viktor falsk så är alla falska.

Har också fastnat för en grej med Ramia men inte pga av att hon är så vacker (hon är vacker). Efter att hon sagt något så nickar hon bekräftande om det hon sagt två ggr snabbt med ett fint leende. Märkligt men fint. Kommer i varje sync. Måste vara någon modellgrej eller kanske har jag sett det bland flygvärdinnor i Asien.
Viktor blev väl castad in i Robinson av produktionen så då vill dom väl inte sänka honom. Vi ska också tänka på att vi bara får se ett par procent av hur varje deltagare beter sig under vistelsen.
OBS: Bara ett antagande från min sida.
Väluppfostrad och/eller curlad?

Årets Robinson har stor potential, alla paktar men säger sig hata det och inget dom skulle hålla på med.
Patric är ju stor underhållning trots att han är så pinsam så man vill stänga av.
Citera
2024-11-22, 18:14
Medlem
Bakarettans avatar
År efter år i i såpan Robinson ser man deltagande människor som speglar hur den gemene svensken beter sig när det krisar. Bedrövligt men inte oväntat. Man får också bevittna hur deltagare blir hemskickade pga att de enligt prod.teamet sagt ett ord som enligt prod.teamet är förbjudet att yttra.
Nog om detta.
Den här Patrik. Vilken otroligt jobbig människa. Han har ju inga gränser överhuvudtaget. Har stört mej mest på honom.
Och Ali som är en lismande skit.
Ida...Ja.. hoppas hon åker ut. Fattar inte att hennes sk allierade inte förstår att hon kommer slänga dem under bussen när hon får chansen.
Citera
2024-11-22, 18:46
Medlem
DoktorNos avatar
Det är mycket som stör mig vad gäller Ali men det som är värst är det där ständiga jävla tafsandet i skägget.

Och varför hade några idioter stoppat blommor i håret inför senaste örådet? Att fruntimmer, fikusar och barn pyntar sig på midsommar kan jag till nöds acceptera men inte i det här sammanhanget.

Och va fan tror Viktor egentligen? Att han är i skolan och är lärarinnans gullegris? "Hej Petra, tack Petra" och så vidare.

Tror fanimej att jag stör mig mer eller mindre på alla deltagare den här säsongen. Hittar inte ens någon att "heja på" som förtjänar att vinna.
Citera
2024-11-22, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Det är mycket som stör mig vad gäller Ali men det som är värst är det där ständiga jävla tafsandet i skägget.

Och varför hade några idioter stoppat blommor i håret inför senaste örådet? Att fruntimmer, fikusar och barn pyntar sig på midsommar kan jag till nöds acceptera men inte i det här sammanhanget.

Och va fan tror Viktor egentligen? Att han är i skolan och är lärarinnans gullegris? "Hej Petra, tack Petra" och så vidare.

Tror fanimej att jag stör mig mer eller mindre på alla deltagare den här säsongen. Hittar inte ens någon att "heja på" som förtjänar att vinna.
de brukar ha blommor och snäckskal i håret när det är öråd. Det är sedan gammalt
Citera
2024-11-22, 19:01
Medlem
Citat:
Ja hon sa att det var kol. Hade de grillat något?
Hon knacka ut liten bit ur örat! ”Hjärnan”
Citera
2024-11-22, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baldersballe123
Hon knacka ut liten bit ur örat! ”Hjärnan”
Haha ! Vad elakt
Citera
2024-11-22, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GusGrissom
Störde mig på henne också, men hon är ju knappast den första deltagaren som självmant gett upp. Dessutom har det varit de som gett upp mycket tidigare i tävlingen än henne.
Saknar Gurkan. Mest patetiska personen någonsin i Robinson. Men han var underhållande till skillnad mot Elsa
Citera
2024-11-22, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rajan03
Saknar Gurkan. Mest patetiska personen någonsin i Robinson. Men han var underhållande till skillnad mot Elsa
Vad menas med gurkan
Citera
2024-11-22, 19:23
Medlem
Citat:
Vad menas med gurkan
Han var lika lat som Elsa men mycket roligare. Därför kom jag ihåg honom
https://www.aftonbladet.se/nojesblad...-att-gifta-sig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera