Flashback bygger pepparkakshus!
2024-11-21, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frozen
Ursäkta tjatet, men Viktors jävla lismande står mig upp i halsen. Vad är det man hör högt, tydligt och klart efter dagens odramatiskt ö-råd?

”Tack så mycket Petra!!!!”

Stör mig med på det jävligt mycket.
Citera
2024-11-21, 23:25
Medlem
Hatar egentligen Robinson nu.
Helt ok att tjockisen åkte. Varför var hon ens med?
Jättebebisen Patrik? Orkar inte ens kommentera honom. Dagens avsnitt säger allt.
Tattaren Nabaz? Skjut mig.
Babben Ali? Skjut mig.
Tove? Häng både henne och mig.
Största fegisen Oliver? Arkubesera. RÅTTA.
Ida? RÅTTA.
Gammeltanten? Typ Emma.
Emmelie? Ut med henne.
Snorvalpen Viktor? Skicka honom i latrinen. Ta med muppen Patrik dit. Filma när pappa krälar i skiten. Gnagarsvin.
Resten? Jävla sopor.

Maxim? Ingen helylle men ändå en värdig vinnare.
Citera
2024-11-22, 00:04
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SlakFlashbackdase
Risken hade ju varit att Elsa gett upp och bett att få åka hem ändå. Och då hade produktionen säkert låtit den som blev utröstad fått komma tillbaka för rättvisans skull. Eller kanske släppt in nån från Gränslandet istället.
Hur som helst så är det skönt att bli av med den drypande smörmackan.
Tror inte att man hade släppt in någon annan i sånt här sent läge men vem vet. Tycker ändå att det rent strategiskt var osmart och ett missat tillfälle.
Hoppas man får någon förklaring i nästa avsnitt varför de helt övergav planen att rösta ut Emmelie. Så klart att produktionen försöker lura oss tittare men det var ju ändå en hel del snack om det.

Citat:
Ursprungligen postat av padarocket
Hade varit schysst av produktionen att låta Ludvig komma tillbaka, nu när Elsa så gärna ville hem.
Ja, om någon skulle komma tillbaka så vore det rättvist med Ludvig med tanke på det ovärdiga sättet han åkte ut.
Varför castade man Elsa överhuvudtaget? Ok att det ska vara en blandning av människor men gränsen borde gå vid folk som inte ens har motivation att vara med. Hennes personlighet är ju dessutom ytterst transparent så det borde ju framgå, i alla fall för en rutinerad casting ansvarig med lite omdöme, att hon är typen som kommer att gnälla och ge upp lätt.
Citera
2024-11-22, 00:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Agendas
Ja, han är extremt falsk. Och så störande att han alltid säger Hej Petra tack Petra med sin jobbiga röst.

Jag har stört mig enormt på det. Välkomna till kvällens öråd säger Petra å alla svarar tack samtidigt. Sen hör man honom TACK PETRA!!!!!!!!!
Citera
2024-11-22, 00:30
Medlem
Emmelie håller på att bajsa ner sig när hon får en röst. Hon, Oliver och Tove har en alldeles för bra sits.
Hoppas den pakten misslyckas stort snart för det är bara fega, rätt kassa på tävlingar. Sen skyddade de även tjockis elsa.
Citera
2024-11-22, 03:03
Medlem
Största skrällen det här året måste väl vara att det sitter nån fan-club och ser Ramia som den sexigaste deltagaren evvvaa.
Ramia ser ut som sarah jessica parker i south park.
https://southpark.fandom.com/wiki/Sarah_Jessica_Parker
Antingen har man ögonen långt ut mot tinningen, och liknar en retarderad häst.
Eller så har man ögonen tätt intill näsan och ser ut som Ramia.
( Eller så är man normal, inte född med båtskalle och 9 tår )
Citera
2024-11-22, 04:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av casii
Största skrällen det här året måste väl vara att det sitter nån fan-club och ser Ramia som den sexigaste deltagaren evvvaa.
Ramia ser ut som sarah jessica parker i south park.
https://southpark.fandom.com/wiki/Sarah_Jessica_Parker
Antingen har man ögonen långt ut mot tinningen, och liknar en retarderad häst.
Eller så har man ögonen tätt intill näsan och ser ut som Ramia.
( Eller så är man normal, inte född med båtskalle och 9 tår )

Ramias ena kind hänger ner mer än den andra också. Munnen är sned. Vet man det ser man det hela tiden. Fattar inte att folk tycker hon är snygg...
Citera
2024-11-22, 06:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Agendas
Det går alldeles utmärkt att vara bimbo och klara av pussel, det är ju ingen raketforskning.
Ändå finns det folk som absolut inte är lämpade för att klura ut saker som Tove. Oavsett lag skulle de lita på Tove gällande det.

Sen att det finns anledning att ogilla henne är helt ok men Emeli är tusen gånger värre med sin falskhet
Citera
2024-11-22, 07:34
Medlem
fonders avatar
Jag gillar Gertrud, Nathalie och Maxim lika mycket.

Jag avskyr ormarna Oliver, Victor, Emelie, Ida och Tove.

Ogillar också suräcklet Tommy starkt, men inte på samma nivå som ormarna.

Vilka är era favoriter och vilka är era hatobjekt?
Citera
2024-11-22, 08:37
Medlem
sirsia0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SlakFlashbackdase
Får damerna låna rakhyvel av produktionen bakom kulisserna? Medan skägget växer vilt på den manliga populationen har alla kvinnfolk fortfarande släta armhålor.

Och Alis skalle är renrakad.
Citera
2024-11-22, 09:04
Medlem
greta75s avatar
Viktor är långtifrån någon favorit hos mig men han har bara goda sidor:
- duktig socialt. Får snabbt folk att lita på honom. Inte hört någon deltagare yttra något illa om honom.
- duktig i tävlingar
- super positiv hela tiden, kukar aldrig ut mentalt, aldrig gnällig
- väluppfostrad och vältalig
- ung vilket gör detta än mer beundransvärt

Sen går det mode i att om man inte kommer åt honom pga av hans personlighet så kan man alltid kalla honom (och andra) för falska eller vara en orm (farmen förra säsongen).

Är Viktor falsk så är alla falska.

Har också fastnat för en grej med Ramia men inte pga av att hon är så vacker (hon är vacker). Efter att hon sagt något så nickar hon bekräftande om det hon sagt två ggr snabbt med ett fint leende. Märkligt men fint. Kommer i varje sync. Måste vara någon modellgrej eller kanske har jag sett det bland flygvärdinnor i Asien.
Senast redigerad av greta75 2024-11-22 kl. 09:14.
Citera
2024-11-22, 09:29
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av greta75
Viktor är långtifrån någon favorit hos mig men han har bara goda sidor:
- duktig socialt. Får snabbt folk att lita på honom. Inte hört någon deltagare yttra något illa om honom.
- duktig i tävlingar
- super positiv hela tiden, kukar aldrig ut mentalt, aldrig gnällig
- väluppfostrad och vältalig
- ung vilket gör detta än mer beundransvärt

Sen går det mode i att om man inte kommer åt honom pga av hans personlighet så kan man alltid kalla honom (och andra) för falska eller vara en orm (farmen förra säsongen).

Är Viktor falsk så är alla falska.

Har också fastnat för en grej med Ramia men inte pga av att hon är så vacker (hon är vacker). Efter att hon sagt något så nickar hon bekräftande om det hon sagt två ggr snabbt med ett fint leende. Märkligt men fint. Kommer i varje sync. Måste vara någon modellgrej eller kanske har jag sett det bland flygvärdinnor i Asien.

Man måste själv vara uppfostrad enligt orm-skolans regler för att tycka så mycket om ormen Victor, annars är det extremt svårt att tycka om denne narcissist.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in