Flashback bygger pepparkakshus!
2024-12-03, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lostworld
Det har ju varit en hel del snack om varför hon ens är med i programmet igen. Om att hon hotat produktionsbolaget med stämning annars osv. Se inlägg här:
(FB) Robinson Höst 2024 (Filippinerna)

Tove har förnekat detta och i samband med det så sa hon att det var en producent som hade låtit henne gå direkt in i tävlingen utan att, till skillnad från Patrik, först vara i gränslandet. Se inlägg här:
(FB) Robinson Höst 2024 (Filippinerna)

Som jag skrev i mitt svar där så känns det ju som en manlig producent som är svag för henne och ger en massa fördelar. Blir pinsamt att bevittna.
Jag tycker inte ens att hon är intressant som person och "Toves tårar" hade jag också gärna sluppit. Hon beter sig som en skör borderline-brud, allt är så överdrivet och dramatiskt. Som att det är "obehagligt" när en annan vuxen (man) skäller på henne. Hon lät precis som gråt-bebisen Elsa där. Skillnaden är att Elsa är tio år yngre...

Ska man ha föredettingar med så finns det andra som gör sig bättre i TV.
Eller varför inte slänga ihop ett All stars från tidigare omgångar.
Tack på infon om dessa inlägg, klart anmärkningsvärt. Man märker ju att hon spelar pappas snälla flicka men det börjar lysa igenom denna säsong också. Hon verkar knepig.
Citera
2024-12-03, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Maxim är den förtjänar stt vinna Robinson. Han vinner tävlingar eftersom han är en stark överlevare. Tyvärr brukar ofta människor som Maxim röstas ut eftersom paktning tråkigt nog är tillåtet.
Maxim som alltså har vunnit brandmäns världsmästerskapen. Går ju inte att ha med sådana män och tävla utan handikapp mot kvinnor. Finns ju knappt en teoretisk möjlighet att någon kvinna skulle vinna i någon tävling alls som premierar snabbhet eller styrka mot honom.
Citera
2024-12-03, 19:44
Medlem
Crapmagics avatar
Tommy och hans floskler om att han vill höra från ungarna, när bärsen är den enda han vill se
Senast redigerad av Crapmagic 2024-12-03 kl. 19:47.
Citera
2024-12-03, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wihnei14
Produktionen har nog stats på alla deltagare, alltså en lista på deras styrkor och svagheter. På så sätt så kan dom styra vem och vilket lag som kommer vinna, jag får det intrycket ibland. Som när dom skulle stå mellan två väggar, det var uppenbart att tove skulle vinna den. Tror man ville att tove skulle myskvällen också för hon hade en jäkla fördel där pga sin vikt men som tur var så vann maxim
Tove är lika tunn i kroppen som i pannbenet!!!
Citera
2024-12-03, 19:55
Medlem
Har Amanda smort in sitt ansikte med bajs?
Citera
2024-12-03, 19:59
Medlem
Crapmagics avatar
Nån som fattar ledtrådarna till var immuniteten är gömd?

Det är inte På Spåret
Citera
2024-12-03, 20:06
Medlem
Jag har inte mycket över för Tove men jag håller med henne om att Maxims jesuskomplex börjar bli störigt.

Det börjar låta som att Tommy Typ Såattäh är redo att lämna programmet? Vore synd även om jag stör mig på honom oxå, men vissa ogillar man ju med ett leende på läpparna typ
Senast redigerad av CrystalMesh 2024-12-03 kl. 20:08.
Citera
2024-12-03, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baldersballe123
Tove är lika tunn i kroppen som i pannbenet!!!
:OOOO
Citera
2024-12-03, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sirsia0
Konstigt att inte fler deltagare är ute och kollar hela tiden nu när tv4 äntligen lägger ut fler hemliga immuniteter. De spelar ju många gånger en avgörande roll i Survivor Australia. Svenskarna sitter mest eller ligger verkar det som. Och Ida vågar inte då hon blev anklagad för fusk när hon hittade en.
I Survivor Aus är de ju extremt viktiga, då öråden är det centrala i tävlingen. Att sitta på en immunitet ger ett mäktigt övertag.

I Robinson är det betydligt mindre värt eftersom det är typ tre öråd i hela tävlingen, och om man blir utröstad har man ändå bra chans att hålla sig kvar via ödesurnan (så länge det finns något trötto man kan tävla ut). Om man har en immunitet riskerar man tvärtom att bli betraktad som en svekfull jävel, och därmed dra på sig röster i nästa öråd (eftersom det anses fult att "spela spelet" i Sverigeversionen, till skillnad från Aus).

Alltså är det betydligt mer effektivt att stanna i lägret och med egna ord beskriva hur mycket man älskar Maxim, än att wasta tid på att leta en amulett...
Citera
2024-12-03, 21:41
Medlem
BananskalsTove med sitt spacklade face hör hemma på Paradise Hotel.
Det är något ruttet i hela produktionen.
Citera
2024-12-03, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stekpanna80
Varför pratar han finska? Han är ju arab

Det betyder 'cunt' [Eng.].
Citera
2024-12-03, 22:26
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KCee
BananskalsTove med sitt spacklade face hör hemma på Paradise Hotel.
Det är något ruttet i hela produktionen.

Tove med Michael Jacksons näsa och babyröv hittade såklart immunitet igen. Riggat värre!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in