Citat:
Ok. Tack för förklaringen. Märkligt att han valde att chansa med dra ut metoden med en sån person.. Men för den sakens skull så borde du inte jämföra dig med henne ändå. Du slår på dig själv i onödan.
Och du.. Jag kan köpa det (jag känner ju inte dig så jag kan inte veta) med att du låter inte ditt mående påverka din funktion men samtidigt så låter du andra saker som du inte kan göra något åt påverka ditt mående vilket kommer att påverka din funktion förr eller senare. Vet du varför? För att det har blivit som en besatthet och kommer göra mer skada än nytta. Eller om besattheten nu till och med visar sig att den gör mer skada än nytta. Pressar och stressar dig själv.
Citat:
Tack 😊 Ja det är sant. Om det nu är så att allt ser bra ut, så kan det även vara så att du har svårt för att bli gravid för att du tänker för mycket på det och inte slappnar av. Du pressar dig själv för hårt och inre stress är inte bra. Det gör saker med kroppen och knoppen.
Du säger helt relevanta saker tycker jag Man vet väl inte förrän man försökt. Enligt gynundersökning har allt sett bra ut och jag tycks ha ägglossning och regelbunden mens.
På nåt sätt hade det varit en lättnad om jag var infertil, mindre press på mig. Å andra sidan verkar min kille inte vilja stänga barndörren helt så även det hade varit ett dilemma.
På nåt sätt hade det varit en lättnad om jag var infertil, mindre press på mig. Å andra sidan verkar min kille inte vilja stänga barndörren helt så även det hade varit ett dilemma.