2024-12-29, 16:51
Medlem
Jag kollade ett par avsnitt av Wahlgrens värld och blev snabbt trött på Pernillas tillgjorda skratt, var och varannan minut.
Varför kollar folk på detta? Hon verkar ju tok-ointelligent, dessutom. Jag antar att för att orka vara tittare så är man på samma nivå? (Har även märkt att Benjamin inte direkt har IQ över medel).

Bauer (hänvisning till avsnitt 7, säsong 14) är en lismande kameraälskare.
Herreje vilken fullträff han har gjort. Får vara med i TV och allt.
Jag stänger av streamingen nu...
Citera
2024-12-31, 03:27
Medlem
Senaste inlägget på Pernillas Instagram kan vi se när Bianca öppnar paket ifrån mamsen på sin födelsedag. Bauer kommer med på bild och jag tycker mig se vad han tycker om presenten. Jag tycker samma.. Hon får ett par fula sandaler av märket Chanel givetvis. Sån ful modell som barn har med två kardborreband över foten. Men loggan är ju där och Bianca verkar glad. Googlade och kollade priset. 35000 kronor. Det har verkligen ballat ur i den familjen. Ingenting annat än dyra märken duger längre till Bianca. Hade hon fått likadana sandaler men utan detta märket på så hade hon kastat dem i papperskorgen. Människor som blir jävligt rika tappar förståndet.
Citera
2024-12-31, 06:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Palindromsekvens
Jag kollade ett par avsnitt av Wahlgrens värld och blev snabbt trött på Pernillas tillgjorda skratt, var och varannan minut.
Varför kollar folk på detta? Hon verkar ju tok-ointelligent, dessutom. Jag antar att för att orka vara tittare så är man på samma nivå? (Har även märkt att Benjamin inte direkt har IQ över medel).

Bauer (hänvisning till avsnitt 7, säsong 14) är en lismande kameraälskare.
Herreje vilken fullträff han har gjort. Får vara med i TV och allt.
Jag stänger av streamingen nu...

Om någon i Wahlgren-familjen läser detta så vill jag ångra den hårda tonen i texten. Jag blev bara irriterad över den låga nivå av underhållning som många svenskar väljer att underhålla sig med, med det är iofs inget nytt under solen.
Jag blev lite av en ”hater” i mitt förra inlägg, och det var inte meningen.

Huvudfamiljen är smarta att tjäna mycket pengar på att synas i rutan och jag behöver inte titta om jag inte vill, så enkelt är det.

Puss!
Citera
2025-01-02, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Ett annat intressant fenomen är att vissa diagnoser är mer populära än andra, som tex adhd.
Alla har det.

Ingen vill testa sig om de är personlighetsstörda, som tex narcissist?
Ingen är det.

Det skaver.
Haha där i ligger det en del sanning 😂
Det finns ju ingen annan diagnos som slagit igenom så kraftigt. Ingen kollar de andra diagnoserna 😁
Citera
2025-01-04, 17:50
Medlem
Undrar hur lång tid det tar innan Benjamin kommer ut ur garderoben. Inte jättemånga kommer ju att bli förvånade ändå.
Citera
2025-01-04, 18:12
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pochahontas
Du kan konstatera precis vad du anser passar din verklighet. Benjamin är en riktigt usel låtsasartist. Såg nån spelning från Gröna Lund tror jag. Extremt pinsamt. Det var som att Glada Hudik hade kört en gayspelning på temat Spinal Tap. Den riktigt stora skämskudden åkte fram och täckte så gott den kunde. Men tyck du vad du vill. Sköt att bi tycks vara överens om hans uppenbara homosexualitet iallafall. Inget fel det. 👍
Han må då skratta hela vägen till banken.[/quote]
Ha ha. Exakt så. De gör reklam för hans andra (!?) dokumentär på Max nu. Det slog mig hur många riktiga artister som aldrig fått en enda dokumentär. Alltså breda och omtyckta artister. Jag har hört någon enstaka låt med Benjamin på radio och ett par live på TV. Det är liksom inte på riktigt. Han är som Björnzone. Det är inte så dumt men det är ett skämt.
Citera
2025-01-04, 18:16
Medlem
Någon som vet varför Bauer finns med på lexbase?
Citera
2025-01-04, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Han må då skratta hela vägen till banken.
Ha ha. Exakt så. De gör reklam för hans andra (!?) dokumentär på Max nu. Det slog mig hur många riktiga artister som aldrig fått en enda dokumentär. Alltså breda och omtyckta artister. Jag har hört någon enstaka låt med Benjamin på radio och ett par live på TV. Det är liksom inte på riktigt. Han är som Björnzone. Det är inte så dumt men det är ett skämt.[/quote]
Tack! Egentligen hatar jag inte honom. Han är inte viktig nog för en sån känsla. Men det är bedrövligt, som du säger, att en sån hypad person kan få så mycket luft helt utan täckning. Antar att media fokuserar mycket på småbrudar (som lär bli grymt besvikna så småningom) samt olika dagcenter. Obs, jag har inget emot dagcenter.
Citera
2025-01-04, 19:05
Medlem
Helt off topic men jag ville bara citera "Magictrix" som jag till fullo instämmer med. Fattar inte vad som hände här. Whatever. Benjamin är riktigt kass och får för mycket luft.
Citera
2025-01-04, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Treo3o

Intressant, hoppas någon vet 😁👍🏻
Citera
2025-01-04, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AH88
Undrar hur lång tid det tar innan Benjamin kommer ut ur garderoben. Inte jättemånga kommer ju att bli förvånade ändå.
Han är för slarvig med sitt utseende för att vara gay.
Citera
2025-01-05, 14:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Treo3o

Han ville ha skadestånd från företaget LEWA of Sweden AB (LEWA) för brott mot lagen om anställningsskydd och ekonomiskt skadestånd för utebliven lön, jämte viss ränta. Han hade
varit tillsvidareanställd hos LEWA när de omplacerade honom på ett sätt som han ansåg var att
likställa med en uppsägning. Bolaget hade således sagt upp honom utan att sakliga skäl.

Tingsrätten höll inte med, det blev förlikning, ingen ersättning till någon part och de båda parterna fick stå för sina rättegångskostnader.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in