2024-12-31, 00:59
Medlem
zupdawgs avatar
Ser ni negrer skaffa barn med annat n negrer? Nej.

Ser ni araber skaffa barn med annat n araber? Nej.

Ser ni asiater skaffa barn med annat n asiater? Nej.

Ser ni lite blandat hr och dr? Ja.

Vad beror det p? Judar och massmedia.

Folk fr givetvis gra precis vad de vill, att rsta fr ett folkmord och att inte ha ryggrad nog att se den vilja i massmedia och i vrlden att frinta och hmnas p den vita och skandinaviska rasen d den r gravt verlgsen br vara ett ddsstraff i sig.
Citera
2024-12-31, 00:59
Medlem
Sjlvklart r det vidrigt, speciellt nr man r av bsta virket i vrlden.

Negern mste ju rasblanda s att de spder ut sin negroida del, men att som Vit rasblanda r nrmast bisarrt. Tur att det r den dummaste delen av befolkningen som rasblandar mest.
Citera
2024-12-31, 01:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rouen
Michael vem?
Charles J Pedersen vann Nobelpris i medicin.
Citera
2024-12-31, 01:09
Medlem
Rouens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LaneHaj
Charles J Pedersen vann Nobelpris i medicin.
En asiat, de r knda fr sin teoretiska intelligens. Har du ngot afrikanskt exempel?
Citera
2024-12-31, 01:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RonkochKnoll
Fan vad du fastnat fr att svarta r atletiska, de kan springa snabbt, annars fr se stryk av vita i det mesta

Ja man skall plocka det bsta. Det r kanske inte mer n det atletiska
Citera
2024-12-31, 01:18
Medlem
mendokses avatar
Citat:
Har du ngon klla fr detta pstende?

Det r mina egna resonemang som jag funderat ut sjlv, s kllan r min hjrna.

Du kan se det som att nr man fr barn med sin egen ras s fr barnet beprvad genetik, genetik som under tusentals r utvecklats t det hllet.

Fr du barn med en frn en annan ras kommer kombinationen inte vara beprvad och den har inte utvecklats under evolutionr press t ett visst hll under tusentals r, drfr br sannolikheten vara betydligt mindre att det r en vinnande kombination.
Senast redigerad av mendokse 2024-12-31 kl. 01:22.
Citera
2024-12-31, 01:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rouen
En asiat, de r knda fr sin teoretiska intelligens. Har du ngot afrikanskt exempel?
Afrikaner har dligt track record i nobelprissammanhang. Inget att sticka under stolen med. Men det r ju inte heller afrikaner som trden handlar om.
Citera
2024-12-31, 01:28
Medlem
Rouens avatar
Citat:
Afrikaner har dligt track record i nobelprissammanhang. Inget att sticka under stolen med. Men det r ju inte heller afrikaner som trden handlar om.
Nja till stor del r det ju det. Tror inte mnga ifrgastter att asiater r smarta och behrskar teoretisk kunskap lika lite som att ytterst f afros gr det. Men de r ju atletiska och behrskar sport, om de knner fr det...
Citera
2024-12-31, 01:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mendokse
Det r mina egna resonemang som jag funderat ut sjlv, s kllan r min hjrna.

Du kan se det som att nr man fr barn med sin egen ras s fr barnet beprvad genetik, genetik som under tusentals r utvecklats t det hllet.

Fr du barn med en frn en annan ras kommer kombinationen inte vara beprvad och den har inte utvecklats under evolutionr press t ett visst hll under tusentals r, drfr br sannolikheten vara betydligt mindre att det r en vinnande kombination.
Det du sger hr skulle motsga det faktum att incest ger dlig avkomma. Dligt resonemang mao.

Faktum r att detta har studerats och det kallas fr hybrid vigor. Frenklat, hybrider kar vitaliteten.
Senast redigerad av LaneHaj 2024-12-31 kl. 01:32.
Citera
2024-12-31, 01:37
Medlem
calvinclowns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VoldemortZelenskyj
Blandning i horisontell axel lngs Eurasien r i sin ordning, men jag frstr inte alls vurmen fr negrer.

+1

Precis s. Vi behver inte ens nmna skillnad mellan kvinna och man fr det blir samma t bda hllen om vi skter det s som det ska va. Det problemet r obefintligt.

D mrk kulr r dominant s blir det smsta alternativ. Handlar egentligen inte om var folk kommer ifrn utan detta r atomer och biologi och frgsttning. Jag brukar tnka att om vi behver bygga upp en folkgrupp dr alla har gyllene blont hr och frgglada gon. Hur gr vi tillvga d. Kommer min avkomma bidra eller tminstone smningom kunna tillhra detta folkslag,
Senast redigerad av calvinclown 2024-12-31 kl. 01:41.
Citera
2024-12-31, 01:54
Medlem
mendokses avatar
Citat:
Det du sger hr skulle motsga det faktum att incest ger dlig avkomma. Dligt resonemang mao.

Faktum r att detta har studerats och det kallas fr hybrid vigor. Frenklat, hybrider kar vitaliteten.

Jag motsger inte att incest skulle ge dlig avkomma. Det r bevisat sedan lnge.
Jag sger att motsatsen till incest dr man inte r fr nra genetiskt utan fr lngt bort genetiskt ocks kan ge dlig avkomma.
Att det optimala r ngot slags mellanting dr man r frn samma evolutionra stam men dr man inte r s nra att incestusa genetiska problem uppstr.

Man slipper sklart problemen som incest fr med sig om man fr barn med ngon genetiskt lngt bort men man introducerar en annan form av dysgenik dr man blandar vitt skilda vinnande kombinationer av gener och fr en blandning som kanske inte r anpassad fr ngot och inte r vinnande alls.

Tnk en tiger och ett lejon som fr en liger, den klarar sig frmodligen inte srskilt bra i naturen.
Senast redigerad av mendokse 2024-12-31 kl. 02:00.
Citera
2024-12-31, 01:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vespasianus
Vad tycker ni om svenska mn och kvinnor som rasblandar? r det ngon skillnad om det r en man eller kvinna som rasblandar? r vissa raser mer oacceptabla n andra? Eller r det ingen skillnad p vilka raser det handlar om?
Rasblandningar? Menar du hudfrg? Allts pigmentering av huden?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in