2025-01-04, 17:44
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baron21
Dum fråga av mig
Men jag lyssnade på ett halvt öra på han sist, jag tyckte att han sa något om typ en streamingtjänst, så jag okej, blir det så stort...därav min kanske korkade fråga
Intressant att han ens tror att någon streamingtjänst skulle vara intresserad av hans "dokumentärer"

Fatta när han mejlar streamingtjänsterna:
Citat:
Hej jag är Anjo och jag är stor pa Youtub och jag har en ny dockumentär som jag undrar om ni kan släppa på e r stremingtjenst?

kola även min senaste serie: https://www.imdb.com/title/tt31251817/ som blev en stor sälgare

mvh anjo Productions ab
Nej, han behöver verkligen tagga ner, sluta förtrycka sin fru och istället lyssna på henne (iaf det hon sagt om att det är bra att ha en utbildning att falla tillbaka till).
Citera
2025-01-04, 22:40
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk
Intressant att han ens tror att någon streamingtjänst skulle vara intresserad av hans "dokumentärer"

Fatta när han mejlar streamingtjänsterna:

Nej, han behöver verkligen tagga ner, sluta förtrycka sin fru och istället lyssna på henne (iaf det hon sagt om att det är bra att ha en utbildning att falla tillbaka till).
Han har alltså skrivit in sina "dokumentärer" på imdb? ha ha

Rating säger det mesta

Undrar om Anjo accepterat att han aldrig kommer vara relevant utanför yt på andra plattformar? Han tycker väl att han förtjänar en egen tv kanal. Alla seriösa branschfolk vet vilket skämt han är.

Kan inte yt bara cancla chipstutten så vi slipper se honom mera?
Citera
2025-01-04, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen

Rating säger det mesta

Undrar om Anjo accepterat att han aldrig kommer vara relevant utanför yt på andra plattformar? Han tycker väl att han förtjänar en egen tv kanal. Alla seriösa branschfolk vet vilket skämt han är.

Kan inte yt bara cancla chipstutten så vi slipper se honom mera?

Att han anses "relevant" på yt är illa nog. YouTube borde ta ansvar här!
Citera
2025-01-04, 23:04
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pippi64
Har varit i kontakt med yt flera gånger om dessa personer som både bryter mot Svensk lag samt deras egna ordningsregler. Har aldrig fått ett enda svar, ingen återkoppling om alla videos som bryter mot deras egna policy.

Kan bara tolka det på ett enda sätt, dom står bakom dessa kreatörer, mobbing på deras plattform är helt okej även om det bryter mot regler och lagar.

När blev yt en oseriös skitplattform?

Ska polisen måsta ta kontakt för att något ska hända? Förstår varför många i umgänget med barn har blockerat plattformen i routern. Om jag hade barn skulle jag inte heller tillåta dom utsättas för groomingförsök av Pontus Rasmusson eller följa denna sjuka gruppmobbing från en massa störda medelålders män
Citera
2025-01-04, 23:11
Avstängd
Citat:
Har varit i kontakt med yt flera gånger om dessa personer som både bryter mot Svensk lag samt deras egna ordningsregler. Har aldrig fått ett enda svar, ingen återkoppling om alla videos som bryter mot deras egna policy.

Kan bara tolka det på ett enda sätt, dom står bakom dessa kreatörer, mobbing på deras plattform är helt okej även om det bryter mot regler och lagar.

Ska polisen måsta ta kontakt för att något ska hända? Förstår varför många i umgänget med barn har blockerat plattformen i routern. Om jag hade barn skulle jag inte heller tillåta dom utsättas för groomingförsök av Pontus Rasmusson eller följa denna sjuka gruppmobbing från en massa störda medelålders män

Det är nog så krasst att annonsintäkterna för YT är så stora pga skiten att de ser mellan fingrarna på vad som sker.
Citera
2025-01-04, 23:25
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av granny-panties
Det är nog så krasst att annonsintäkterna för YT är så stora pga skiten att de ser mellan fingrarna på vad som sker.
Pengar styr, ja inte alls omöjligt.

Att Rask som är dömd för samma sak han gjort på plattformen i över 10 års tid är dock anmärkningsvärt.

Alltså dom flesta kreatörer är ju seriösa, är ju en väldigt liten del som har som content att hänga ut andra människor. Borde finnas någon sida på darknet dessa psychon kan hålla till på.
Citera
2025-01-05, 00:08
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pippi64
Citat:
Lyssnade på någon dokumentär om detta någon gång. Gällde dock någon annan sida tror jag men jag tror att samma princip gäller Youtube. Sammanfattningsvis är det som så att så länge dom tar bort porr och våld, möjligtvis något mer så är det lugnt. Jag tror att det har något med ansvar att göra, så länge dom tar bort sakerna jag nämnde så behöver dom inte ta ansvar för resten som laddas upp.

Så dom har knappt något incitament till att bry sig om Anjo tyvärr..
Citera
2025-01-05, 00:10
Medlem
Telepatisks avatar
Hade dom haft en vettig moderering av YouTube så hade ju Anjo fått 50-100 strikes vid det här laget

Lite obehagligt faktiskt att den (största?) plattformen i världen för videos, knappt har någon moderering. Tänk er alla barn som ser alla konstiga grejer som dyker upp..
Citera
2025-01-05, 00:11
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:

Rating säger det mesta
Snart börjar han väl göra konton för att rösta upp dom själv
Citera
2025-01-07, 17:04
Avstängd
Undrar varför inte paret Björlund testar Ozempic?

De har ändå tre barn de ska orka ta hand om och leva länge för. Då är hälsan viktig.
Citera
2025-01-07, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av granny-panties
Undrar varför inte paret Björlund testar Ozempic?

De har ändå tre barn de ska orka ta hand om och leva länge för. Då är hälsan viktig.

Det är samma som gbp, det fungerar inte om man inte samtidigt ändrar sin livsstil med sundare kost och utökad motion
Citera
2025-01-07, 18:31
Medlem
varför tro han att streamingtjänster vill köpa hans dokus hahaha
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här