2025-01-27, 20:35
Medlem
MorgNThorgs avatar
Ett stort eksem och någon jävla kula/vårta mitt på.

Såååå stor är den fasen inte? Vem har lurat i honom det? Rätt taskigt gjort.

Och han är definitivt inte i ålder att han borde behöva en kukring. Nyttigare leverne hade säkert gjort att den stod av sig själv.
Citera
2025-01-27, 20:37
Medlem
Babianboogies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whataboutism
Det där är inga eksem. Han runkade så hårt häromåret så att ballen gick av i själva fästet. Han bestämde sig då att laga eländet, tog fram svetsen och svetsade fast ballen. Det vi på bilden ser som en mörkare liksom förtjockad del vid ballroten är alltså en svetsfog! 😉

Haha, ja han är ett översexuellt runkmonster.
Undrar om han har kopplat ballen till styrningen på maskinen så att han kan ha den framme styv hela arbetsdagen 😁
Citera
2025-01-27, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krille-th
..den klarar man utan rebus..

På ratsit har han annat efternamn
Citera
2025-01-27, 20:49
Medlem

Man blir ju allt annat än sugen på korv när man ser #558's kukbildsmaraton.

Nästan så man borde göra en fotobok av bilderna och skicka till hans arbetsgivare i julklapp.
Citera
2025-01-27, 20:55
Medlem
Babianboogies avatar
Är nog bäst att #558 inte går in på detta forum och läser vad vi skriver om hans stora stolthet då blir han nog självmordsbenägen om han inte redan var det. Här har vi också ett bra exempel på vad som händer i fall en sån här översexuell varelse inte gör något åt sitt problem. Nu har han hamnat i riktigt trubbel, det var detta eller blivit utpressad av någon antipedofil liga, eller gjort sig skyldig till våldtäkt av minderårig som var den oundvikliga konsekvensen av detta handlande.
Citera
2025-01-27, 20:56
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lisebergskanin
Det blir inte mer motbjudande än en man som sitter och rullar med tungan,så otroligt äckligt och osexigt

Kom att tänka på den där seriefiguren: Fjong tror jag att han hette i efternamn.

Den första gäddan med varselskägg som grädden på varselväst-moset?

24 centimeter ... Då måste han ha gigantiska händer!

Eller så växer den till det dubbla, beroende på dagsform.

Kan inte vara hälsosamt om pungen blir lila av den där metallringen.

Stackars gubbe. Kan inte vara lätt att studsa tillbaka från det här, magisk dase eller ej.
Citera
2025-01-27, 20:58
Avstängd
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianboogie
Haha, ja han är ett översexuellt runkmonster.
Undrar om han har kopplat ballen till styrningen på maskinen så att han kan ha den framme styv hela arbetsdagen 😁
Hahaha! Idag har jag skrattat mig ovanligt andfådd åt Dumpens clownfiskar. Och när man trodde att man fått frukosten serverad av DaddyCool kommer en riktig jävla delikatess.

https://dumpen.se/wp-content/uploads...4-22-49-18.png

https://dumpen.se/wp-content/uploads...1/IMG_6722.png

Varför varför varför skickar man dessa bilder till någon enda människa? Varför? Hade jag varit kvinna hade jag nog hellre fyllt en kondom med risgrynsgröt och hoppat i säng ensam.

Och så en träffande kommentar från kommentarsfältet:

"Sitter på jobb i en grävmaskin med en kukring och runkar samtidigt som han skriver med småtjejer…"

Hejdlöst roligt konstaterande. Eller som nån brukar skriva på Facebook till gäddorna: "Det går bra nu, Jimpa!".
Citera
2025-01-27, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Hahaha! Idag har jag skrattat mig ovanligt andfådd åt Dumpens clownfiskar. Och när man trodde att man fått frukosten serverad av DaddyCool kommer en riktig jävla delikatess.

Varför varför varför skickar man dessa bilder till någon enda människa? Varför? Hade jag varit kvinna hade jag nog hellre fyllt en kondom med risgrynsgröt och hoppat i säng ensam.

"Sitter på jobb i en grävmaskin med en kukring och runkar samtidigt som han skriver med småtjejer…"

Hejdlöst roligt konstaterande. Eller som nån brukar skriva på Facebook till gäddorna: "Det går bra nu, Jimpa!".

Det är bortom allt sans. Ser ju ut som att han har eksem vid kukroten, troligtvis pga allt kukringsanvändande. Hela hans kuk ser ju ut som aids. 24 cm knappast, kanske i sin ungdom när han vägde 25 kg mindre och hade ett fungerande hjärtkärlsystem.
Senast redigerad av Olle-Johnny 2025-01-27 kl. 21:07.
Citera
2025-01-27, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen

Hans bilder gör en sugen på att se om rullarna Alien och Aliens
Citera
2025-01-27, 21:12
Medlem
19As avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Olle-Johnny
Det är bortom allt sans. Ser ju ut som att han har eksem vid kukroten, troligtvis pga allt kukringsanvändande. Hela hans kuk ser ju ut som aids. 24 cm knappast, kanske i sin ungdom när han vägde 25 kg mindre och hade ett fungerande hjärtkärlsystem.

Mycket gojs från grävmaskinen (hydraulolja, smörjfett och lera) som legat och marinerat hela arbetsdagar mellan det nyrakade skaftet på åderkorven och kukringen från Wish tillverkad av kinesiskt blyhaltigt blötjärn.
Dock ändå troligtvis mer hårdhudad knullpåk än många av oss andra.
Citera
2025-01-27, 21:13
Medlem
Nya gäddans videochat var ju nästan i klass med Daddy Cools och den dansande tomten. Leker med tungan och ögonen åker åt olika håll medan han gör sitt bästa för att se sexig ut.
Citera
2025-01-27, 21:23
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Follows
Hans bilder gör en sugen på att se om rullarna Alien och Aliens

Vill minnas att det framförallt är xenomorfen i "Alien 3" som brukar jämföras med en ståfräs.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in