Citat:
Mnga utgr efter bra och dliga nyheter. Buy the news osv. Men det folk ltt glmmer r den begrnsade tillgngen som inte pverkas av ngon tillfllig hype. Nr fler stora fretag och lnder brjar kpa p sig BTC kommer det inte att rcka till alla. Inte p lnga vgar. D kommer man att erbjuda mycket hgre priser fr att de som har tnkt spara lngsiktigt i 5-10 r eller mer blir intresserade av att slja frn sin cold storage. Det kommer bli dyrt. Jag tror absolut att vi kan n $250k i r och $500k nsta r. Det hnger mycket p att Trump-administrationen menade allvar och kommer igng redan i r med att kpa till sin Strategic Reserve. Det borde leda till att fler lnder hnger p. Det som dock talar emot r Trumps hintande om "militra operationer" i olika delar av vrlden.
r ju inte bara det som t ovisst, ekonomiska lget i usa r det mnga som oroar sig fr och vi har sett att en del bitcoin influensers hller koll p inflation,jobb, och rntesiffror vilket alla kan pverka priset vldigt mycket.
Tror det r imorgon som jobbsiffrorna frn usa slpps.
Altseason har jag lagt p sidan och orkar inte ens kolla mitt portfolio sedan flera veckor tillbaka d det inte r nn id att hoppas p ngot innan man ser vad btc gr.
Altcoin har ju gtt extremt dligt sen december ven fast btc gtt bde upp och ner och r nd p en hyfsat hg niv kring 100k.
Mnga altcoinsen r nere 50% eller mer och har sedan dess inte terhmtat sig.
Det enda positiva med att det drar ut p tiden r att man kan kpa p sig mer men samtidigt vill man ju bli rik och se sina coins gra 5-10x .