Citat:
Ursprungligen postat av JoelSUOMI
Kan ni allvarligt bara sluta tjafsa och hålla er till tråden? Jävlar, vad less man kan bli på att leta information och åsikter och bara hitta en massa munhugg.
Hur står sig I-appen gentemot Android-versionen? Är det samma människor bakom båda?
(Tänker inte leta igenom 600 sidor viktigpetter för att hitta svar)
Androidappen är helt klart bättre en iOS appen. Och nej det är inte samma personer. Orsaken till att androidappen är bättre är mycket till att man jobbar med olika förutsättningar. På iOS så tvingas man om man inte vill jailbreaka att köra en webbaserad app, tolka mig inte fel, den funkar helt klar. Jag körde den i långt över ett år flera gånger dagligen innan jag köpte min första android och jag hade aldrig trubbel.
Dock med android versionen så kan man installera ett program utan att behöva göra något speciellt med telefonen (förutom att bocka i en inställning). Detta program genererar biljetten i din egna inkorg och kan även skapa de utgående smset. Det funkar bara lättare och smidigare på många olika versioner av android. Nu finns det inte någon blå pil på android eller motsvarande men som ett exempel om det skulle finnas det så skulle det inte behövas något extra jobb av utvecklarna utan det ligger redan i själva android OS.
Wosp