Jag har en fråga till er poliser som sitter här. Vad tycker ni om golbögar? Jag menar, ni som går där ute på gatorna och plockar in knarkare och snattare, vad ni nu än gör.
Känner ni något äckel till dom? Ni snutar hjälper ju varandra, hur ser ni när någon glappar för mycket, en människa utan ansvar?
Denna frågan går mest ut till förhörsledarna men även de vanliga snutarna kan svara.
säg att jag och A snor en bilstereo
A och jag blir tagna
b jag håller käften
så säger A att det var b som gjorde det.
Hur känner ni för en sån person?
Senast redigerad av shittyattitude 2016-02-24 kl. 22:50.
Jag har en fråga till er poliser som sitter här. Vad tycker ni om golbögar? Jag menar, ni som går där ute på gatorna och plockar in knarkare och snattare, vad ni nu än gör.
Känner ni något äckel till dom? Ni snutar hjälper ju varandra, hur ser ni när någon glappar för mycket, en människa utan ansvar?
Denna frågan går mest ut till förhörsledarna men även de vanliga snutarna kan svara.
säg att jag och A snor en bilstereo
A och jag blir tagna
b jag håller käften
så säger A att det var b som gjorde det.
Hur känner ni för en sån person?
Vad anser du om en person som står för sina handlingar och tar konsekvensen av dessa?
A visst att du är polis, förmodligen nån hashtomte från canabis forat.
Min erfarenhet av poliser säger att det ena utesluter inte det andra även om det är sällsynt. Jag tror du behöver uppdatera din syn på bägge.
Min fråga: Kan man kommunicera ärenden till polisen brevledes ifall man behöver en tjänst som hade resulterat i blåljus och panik ifall man ringt? Vart skickar man det i så fall om man vill orsaka minsta möjliga besvär?
Hur ser det ut i poliskåren, enligt er som jobbar där, med politiska sympatier? Har SD fått ökat stöd hos er efter senaste årets alla incidenter med flyktingar/invandrare? Finns det mycket invandrar/flyktinghat inom kåren?
Fråga... När ambulans larmas pga person blivit medvetslös och ramlat omkull (pga fylla ) är det då normalt att polisen också kommer?
Vid vilka ärenden när ambulans larmas skickas polis också?
Fråga... När ambulans larmas pga person blivit medvetslös och ramlat omkull (pga fylla ) är det då normalt att polisen också kommer?
Trafikolyckor, stökiga situationer, våldsbrott och om det behöver brytas in någonstans.
I vissa bostadsområden skickas polis oavsett vad ambulansen har för ärende.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!