2010-07-25, 19:49
Medlem
black_devils avatar
brukar grisar skita ofta?
Citera
2010-07-25, 21:04
Bannlyst
nej inte språk polisen tjejen är en satkärring å hora har redan sagt d till henne dem jagar mig så fort dem ser min bil som utmärkers sig lite men finns inget att anmärka på den men ändå ska d stoppas å glåp ord ges om mig som person samt påminna mig om att jag har ett pass som kan nyttjas vilket jag gör på torsdag dem kan suga kuk hela poliskåren i uppsala är väl gangsters som gömmer sin tuffa attityd bakom brickan fega jävla e va dem e kom gärna öga mot öga på fritiden om dem vill visa sig tuffa skulle inte tveka att knäcka nacken av kärringen om hon inte hade en bricka att gömma sig bakom sig ja va tuff jag llåter nu men så är d prova mig får hon se
Stinker om dem fega jävlarna som måste tillkalla sina polare å avhysa en som sticker upp mot dem jag drar som sagt på torsdag till staterna lycka till när folk därifrån kommer
Senast redigerad av Twitch 2010-07-25 kl. 21:06.
Citera
2010-07-25, 21:23
Medlem
hejaklacksledares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Twitch
nej inte språk polisen tjejen är en satkärring å hora har redan sagt d till henne dem jagar mig så fort dem ser min bil som utmärkers sig lite men finns inget att anmärka på den men ändå ska d stoppas å glåp ord ges om mig som person samt påminna mig om att jag har ett pass som kan nyttjas vilket jag gör på torsdag dem kan suga kuk hela poliskåren i uppsala är väl gangsters som gömmer sin tuffa attityd bakom brickan fega jävla e va dem e kom gärna öga mot öga på fritiden om dem vill visa sig tuffa skulle inte tveka att knäcka nacken av kärringen om hon inte hade en bricka att gömma sig bakom sig ja va tuff jag llåter nu men så är d prova mig får hon se
Stinker om dem fega jävlarna som måste tillkalla sina polare å avhysa en som sticker upp mot dem jag drar som sagt på torsdag till staterna lycka till när folk därifrån kommer

Och allt detta i en enda mening?

Det kan inte vara så att polisen stannar dig för att dom vet att du blir sur och arg?
Citera
2010-07-25, 21:31
Bannlyst
jo visst är d så men varför sparka på mig då dem lyckats få mig hemlös mm mm jag e trött på skiten packet som inte är POLISER utan gangster bakom brickan men utan den å sina homies skulle dem va nollor som alla andra som gömmer sig bakom andra ja är ENSAM å ja e inte tuff men dem retar å sparkar på en som sörjer sina döende familj å släktingar å avhyser mig från mitt gamla hem å lägenhet å komunn utan att jag gjort något FÖRKLARA D FÖR MIG om du kan för jag kan inte fatta d roliga med att såra nån som förlorat allt utan nu tvingas packa väskan å dra utomlands är d roligt för dem å för dig????
Citera
2010-07-25, 21:57
Medlem
Energidrickas avatar
Kan polisen stanna dig och ta med dig til stasjonen bara för du har röda ögon eller Amfetamin ögon?
men du har inget olagligt på dig.
Citera
2010-07-25, 22:10
Citat:
Ursprungligen postat av Energidricka
Kan polisen stanna dig och ta med dig til stasjonen bara för du har röda ögon eller Amfetamin ögon?
men du har inget olagligt på dig.
Det är ju fullt tillräckligt för att inleda ett samtal, och då rasslar oftast fler omständigheter in som fäller avgörandet.
Citera
2010-07-25, 22:12
Medlem
Energidrickas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Caimen
Det är ju fullt tillräckligt för att inleda ett samtal, och då rasslar oftast fler omständigheter in som fäller avgörandet.

Så du menar att polisen kan stoppa mig och börja ett samtal med mig? om jag inte kan prata normalt så skickar dom mig til stasjonen för pissprov eller?
Citera
2010-07-25, 23:01
Bannlyst
nej men säkerligen till psykakuten för att prata med doktor samt pissprov där om dem har ringa tanke på något
Citera
2010-07-25, 23:03
Medlem
Druffsens avatar
Jag satt i tankarna idag på att införskaffa ett riktigt vapen, varför vet jag inte är väl dum i huvudet kanske.
Hur är enklaste sättet att få vapenlicens?
Citera
2010-07-25, 23:32
Medlem
soulreapers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Druffsen
Jag satt i tankarna idag på att införskaffa ett riktigt vapen, varför vet jag inte är väl dum i huvudet kanske.
Hur är enklaste sättet att få vapenlicens?

Genom att ansöka om det på din lokala snutstation..Dock underlättar det om du först skaffar jaktlicens...
Citera
2010-07-25, 23:39
Bannlyst
skit i licens går väl ändå om man vill, fråga alla tuffa gangsters här i sverige
Citera
2010-07-26, 00:31
Medlem
Druffsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av soulreaper
Genom att ansöka om det på din lokala snutstation..Dock underlättar det om du först skaffar jaktlicens...

Jo klart man kan ansöka, men om man är en vanlig svensson som mig, utan några kriminella handlingar bakom sig, inte heller jägare utan en helt vanlig arbetare som vill införskaffa sig lite vapen, då kan det bli rätt svårt utan att ha något annat intresse till det, förutom att bara inneha det liksom?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in