2016-06-13, 19:21
Medlem
thesomaros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bjornenw
Även jag är på jakt efter min första Vaporizer. Efter att ha spenderat extremt många timmar på youtube reviews så står det mellan Pax 2 och en Arizer Air.

Vilken av dessa rekommenderas av folket här?

Kan bara tala om Arizer Air då jag inte testat Pax 2, men Arizer Air är grymt bra och prisvärd. Vad jag förstått av diverse rescensioner på nätet verkar båda utmärkta men Air tenderar att verka lättare att rengöra?

Lycka till i vilket fall, du lär bli nöjd oavsett vilken du väljer.

Mvh
Citera
2016-06-15, 21:47
Medlem
vart köper ni vipes

edit: vrf har smoketower en banner på en firefly när dom inte ens säljer den vipen?
Citera
2016-06-17, 16:51
Medlem
För mig blev det Haze Dual V3 som också är min första vapor, har provat magic flight launchbox, vilket ja inte har så mycke att säga om, bra eller dåligt.. tycker inte den funka så jättebra för mig bara .... Är väldigt nöjd med haze dock, köpte ifrån vaposhop.se Väldigt smidig lätt att göra rent, ladda och ta med. Kan köra både Brunt å Grönt. Det enda som ja tycker är synd är att man inte kan ladda via USB. Hade nog köpte Firefly 2 om den hade kommit ut, men det ser ut att dröja innan den kommer dock.
Citera
2016-06-18, 02:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nocco99
vart köper ni vipes

edit: vrf har smoketower en banner på en firefly när dom inte ens säljer den vipen?

Magicvaporizers, Storz & Bickel's egna hemsida samt Smoketower.
Citera
2016-06-22, 14:47
Medlem
Någon därute som har XMAX V2 Pro och kan berätta hur man laddar den?
Kopplar jag in sladden så börjar alla dioder lysa, sen lyser max-dioden (den vita) i nån minut och sen stänger den av. Står i instruktionerna att den först ska lysa för att visa batteristatus och sen lysa fram till att den blinkar 10ggr för att signalera fullt batteri och stänga av. Om den stänger av när den är fulladdad, varför rekommensderar dom att ladda 6 timmar första gången?
Testat 2 adaptrar då en tråd föreslog det, samma sak med den dock..

Är den bara fulladdad och blinka 10ggr är skitsnack?
Citera
2016-06-22, 21:49
Medlem
Någon som vet hurvida Pax2 kan hantera hasch, och hur man ska handskas med allt från meck till rengöring på just den bruna delen?
Har en vaporizer modell äldre med sämre förbränningseffekt som jag kan "offra".
Citera
2016-06-29, 02:49
Medlem
oldeubois avatar
Undrar också vilken vaporizer Ni rekommenderar för hasch. :-)
Citera
2016-06-29, 13:16
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oldeuboi
Undrar också vilken vaporizer Ni rekommenderar för hasch. :-)
En stor, stationär som kommer upp tillräckligt högt i värme. Arizer Extreme Q fungerar rätt bra. Men inte till allt hasch. Jag tror att en Volcano kan funka också men jag vet inte.
Citera
2016-06-29, 13:49
Medlem
Zedoniuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
En stor, stationär som kommer upp tillräckligt högt i värme. Arizer Extreme Q fungerar rätt bra. Men inte till allt hasch. Jag tror att en Volcano kan funka också men jag vet inte.

Har provat i Volcanon. Inget jag skulle göra igen, kladdar igen allt och jobbigt som bara den att rengöra.
Nu blir det bara grönt i min vulkan.
Citera
2016-06-29, 15:36
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zedonius
Har provat i Volcanon. Inget jag skulle göra igen, kladdar igen allt och jobbigt som bara den att rengöra.
Nu blir det bara grönt i min vulkan.
Arizern är ju i stort sett bara glas och påsarna är lätta att byta. Det skulle dessutom inte förvåna mig det minsta om det går med säg vanliga fryspåsar eller liknande. Så länge dom håller tätt.
Citera
2016-06-29, 19:04
Medlem
oldeubois avatar
Jag tror att jag helt enkelt får hålla mig till att ha tillgång till gräs.
Citera
2016-06-29, 22:24
Medlem
Miys avatar
Kan någon klargöra en sak för mig, jag har förstått att man måste upp i en slant för en riktigt bra vaporizer, jag kommer även att införskaffa mig en sådan men nu i semestertider har det redan gått på tok för mycket pengar så en sådan får det bli nästa månad eventuellt månaden efter den to.m

Kollat runt lite och billigare vaporizers i den lägre prisklassen dom under tusenlappen verkar framställas som helst värdelösa i jämförelse mot dom dyrare, men hur dåliga är dom, kommer det vara slöseri med weed att använda en sådan eller vadå?

Eller gör dom sitt jobb lika bra bara lite mindre..elegant?

Har nämligen råd med en sådan även om jag köper en annan bättre framöver, kan ge den billiga till någon polare och göra honom glad eller något när jag fått min nya.

Så vad jag söker just nu är en billig vaporizer som jag kan röka weed som fungerar tipptopp och är så enkel som möjligt att använda och sköta om även om den är ful/långsam/whatever.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in