Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-08-04, 23:36
  #1789
Medlem
skogsbärets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Verus
Tycker det är mycket gnäll om att Blizzard är giriga, det är väl ändå nerladdningen av spel som är anledningen till att de måste använda sig utav en DRM-lösning, i detta fall Bnet. De minskade intäkterna måste kompenseras på något sätt så är det bara.

Gällande LAN-stödet, vem har inte Internet hemma i dagsläget? Via Lan är självklart pingen bättre men då i princip alla matcher spelas över nätet är det lika bra att lära sig att man inte kan spela spelet med 0 ping.
Jag tycker inte att det är så mycket gnäll över att de är giriga, bara ett konstaterande att de valde denna linje för att de vill tjäna mer pengar. Att sedan vi konsumenter blir lidande i form av att LAN inte stöds är väldigt tråkigt. Självklart vill man kunna spela via LAN när man är på ett stort LAN, man slipper de problem som kan uppstå från både ens egen ISP och deras server samt man får avsevärt bättre svarstid. Att stympa ett spel på den egenskapen är inte bra.
Citera
2010-08-04, 23:38
  #1790
Medlem
Henkots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skogsbäret
Jag tycker inte att det är så mycket gnäll över att de är giriga, bara ett konstaterande att de valde denna linje för att de vill tjäna mer pengar. Att sedan vi konsumenter blir lidande i form av att LAN inte stöds är väldigt tråkigt. Självklart vill man kunna spela via LAN när man är på ett stort LAN, man slipper de problem som kan uppstå från både ens egen ISP och deras server samt man får avsevärt bättre svarstid. Att stympa ett spel på den egenskapen är inte bra.


Varför får jag upp en bild i huvet att activision har haft för mycket att säga till om? inget nytt om att dom är giriga etc
Citera
2010-08-04, 23:40
  #1791
Medlem
Bloodraynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schwepps
http://www.livestream.com/Laxa

Nån turnering. Morrow lirar nu mot Dimaga.

Sjukt störande pipljud som ligger i bakgrunden.
Citera
2010-08-04, 23:41
  #1792
Medlem
Veeoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bloodrayne
Sjukt störande pipljud som ligger i bakgrunden.
Hans jobbiga fläktar. Och fy helvete vad jobbig engelska han har. Finns det ingen annan caster?!
Citera
2010-08-04, 23:45
  #1793
Medlem
Henkots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Veeoon
Hans jobbiga fläktar. Och fy helvete vad jobbig engelska han har. Finns det ingen annan caster?!

http://www.teamliquid.net/video/user....php?user=BigT
Citera
2010-08-04, 23:46
  #1794
Medlem
Veeoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Henkot
http://www.teamliquid.net/video/user....php?user=BigT
Det är ju inte ens turneringen ...
Citera
2010-08-04, 23:46
  #1795
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Veeoon
Hans jobbiga fläktar. Och fy helvete vad jobbig engelska han har. Finns det ingen annan caster?!

De hade ju en massa obz, runt 15 stk tycker det borde finnas någon annan streamer. Castern verkar ju inte veta mycket om sc2.
Citera
2010-08-04, 23:47
  #1796
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Henkot
http://www.teamliquid.net/video/user....php?user=BigT

Han streamar ju inte ens det? :S


Edit: Veeoon hann före.
Citera
2010-08-04, 23:48
  #1797
Medlem
Henkots avatar
Förlåt, inte hängt med att ni letar stream till turnering
Citera
2010-08-04, 23:48
  #1798
Medlem
Veeoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stifling
De hade ju en massa obz, runt 15 stk tycker det borde finnas någon annan streamer. Castern verkar ju inte veta mycket om sc2.
Nej sen hans engelska är ju horribel. Hörde typ tre grejer.

Dimaga going for................... fast expand. Orbital command.....

Jaha? Jag behöver ingen kommentator för att se det själv.
Citera
2010-08-04, 23:49
  #1799
Medlem
tog mig upp i platinum från brons utan problem. Men jäklar vad mkt fler matcher jag förlorar nu tuff konkurrens i platinum, förlorar 2 vinner 1
Citera
2010-08-04, 23:50
  #1800
Medlem
Henkots avatar
Verkar vara problem med Battlenet? ser inga achis och har fortfarande 5 placement kvar fast jag kört 3. Är det värt att köra placement matcher nu eller ska man köra custom's?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in