Citat:
Ursprungligen postat av Lalajlaj
Ja, det börjar rulla på och vi får väl se. Normalt sett är jag sällan ute och cyklar och tror inte att det är så i detta fall heller.
"Hemliga dokument" där det finns information som friar Assange, men det är förstås bara material han kan använda i Sverige. Ett sådant utalande tolkar jag som desperat och Borgström var faktiskt lika förvånad som jag över påståendet.
Mina påståenden ligger i linje med hur detta kommer att utveckla sig. Kanske det beror på att jag kan se klart och inte är påverkad av mina känslor. Prova det.
Ska bli spännande och se vad Borgström har för information om Assange, kan det finnas tidigare fall tro?
Kan med stor sannolikhet vara så att de omnämda "hemliga dokumenten" är sedan tidigare raderad information från bloggar och tvitter som diskuterats i tråden.
Vem vet hur många som tidigt gick in för att skanna alla medier för JAs räkning, kanske finns där mer insamlat än vad som diskuterats här.
Påtalade själv möjligheten tidigare, men ärligt, borde det ej kommit fram vid det här laget, nyhetsmedierna letar väl bakåt i tiden, på de olika ställen JA varit på för att försöka nysta upp något.
Känns osannolikt och TROR således ej att det finns
edit, d till n