Flashback bygger pepparkakshus!
Resultat: Skumt eller inte?
Skumt
77,60%
4021 röster
Inte skumt
22,40%
1161 röster
2010-09-03, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MoLoK
Jag tror kvinnorna menar att om Assange hade nöjt sig med en av dem och inte förlorat intresset utan fortsatt visa intresse efter sex - så skulle han aldrig anmälts.

Det kan ha räckt för Assange att köra en google translate på Ardins blogg, för att inse att något var galet och tappa intresset.
Citera
2010-09-03, 19:12
Medlem
Anemons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av benderblod
I am still confused that a vegetarian can arrange a cray-fish party?? It is really contradictory! So one interpretation is that AA sacrificed the cray-fishes in order to trap JA in the honey-nest with the help of Swedish snaps.

The crayfish party is a perfect excuse to get someone drunk out of their senses. The main course is crayfish and some sallad and bread on the side, but then there is the hard liquor , the snaps, that HAS to be drinken at the same pace as everyone else, since they are singing a short song and then drink it up.
It is a recipe for disaster, halfempty stomach and hard liguor ingested in a rapid forced pace, like , what could possibly go wrong...
Senast redigerad av Anemon 2010-09-03 kl. 19:18.
Citera
2010-09-03, 19:13
Medlem
the saints avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aniska
I så fall skulle de inte höras igen. Om de ljög skulle de göra väl det bättre. De berättar en knölig historia som är svårvärderad/svårrubricerad.

Vad Justitiemord menar, är väl att när CB hjälpt till att "frisera" deras vittnesmål, så är dessa inte längre så "svårvärderade/svårrubricerade" länge.
Citera
2010-09-03, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nimzo
Petra Ornstein är mycket riktigt dotter till Internationelle Mästaren i Schack Axel Ornstein, och tillhör Svenska eliten i schack på damsidan.

This means that her IQ is most likely high but her brain might be narrow-minded (excause my all schack-players). The important aspect is however that it is likely that she thinks strategically four-five-ten steps ahead of most people (at least of me) so she will understand what people intend to do before they ever thought about it.
Citera
2010-09-03, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MoLoK
Jag tror kvinnorna menar att om Assange hade nöjt sig med en av dem och inte förlorat intresset utan fortsatt visa intresse efter sex - så skulle han aldrig anmälts.
Nej, jag menar att det uppenbarligen är svårbedömt om det var ofredande/sexuellt ofredande/våldtäkt
dvs ngt som är ett övergrepp under "rätt" förutsättningar - men ändå svårbedömt.
Citera
2010-09-03, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anemon
The crayfish party is a perfect excuse to get someone drunk out of their senses. The main course is crayfish and some sallad and bread on the side, but then there is the hard liquor , the snaps, that HAS to be drinken at the same pace as everyone else, since they are singing a short song and then drink it up.
It is a recipe for disaster, halfempty stomach and hard liguor ingested in a rapid forced pace...

The diseaster happend - the condom broke. Maybe JA was so pissed that he did not managed to handle the condom after having snaps on a stomach filled with crushed corpses of crayfish and salad. An Aussie is used to eat cangarou- and beef meat
Citera
2010-09-03, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BehindRayban
Anna Ardin, feminist-terroristens målsättning är att tysta Assange till efter valet. Assange har med största sannolikhet fått en hel drös injektioner till Wikileaks som skulle ge Socialdemokratin ett väljar antal kring 15% om de publicerades. Så nog har Annar Ardin allt uppsåt att anmäla Assange.
Men som en vis man sade, låt valet hållas, problemen kan lösas efteråt.
Varför det? AA gillade ju JAs åsikter så mkt att hon ville jobba gratis åt honom. Dock gillade hon inte att bli utsatt för vad hon upplevde var ett övergrepp.
Citera
2010-09-03, 19:20
Medlem
Klart det är CIA bakom det här.. Här har vi mannen som visar världen den riktigt sidan utav USA, klart dom inte kan ha honom fri och sprida sanningen. Sverige är ju så långt upp i USA's röv så hela landet stinker om det, så Julian kommer nog snart bli iväg skickad.

Om alla människor skulle hissa upp sina rullgardiner dom har för ögonen så hade vi kanske kunnat göra det här till ett BÄTTRE samhälle. Där inte myndigheter och stater håller oss med järnklo och skriver terrorist-propaganda i tidningar och diverse medel de använder för att skapa skräck hos människor, så att dom ha total kontroll över oss.

http://corruptio.blog.com/
Citera
2010-09-03, 19:20
Medlem
hela dett amålet är inte så skumt egentligen. vad gör heterosexuella män som hatar kvinnor?; Misshandlar.

Kvinnor som hatar män däremot har inte så mycket annat att göra än att ta till anmälan om de verkligen vill orsaka skada.
Citera
2010-09-03, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tryitwize
hela dett amålet är inte så skumt egentligen. vad gör heterosexuella män som hatar kvinnor?; Misshandlar.

Kvinnor som hatar män däremot har inte så mycket annat att göra än att ta till anmälan om de verkligen vill orsaka skada.

och i bägge fallen måste man ta reda på vad som hänt för att kunna fälla dom.
Citera
2010-09-03, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tryitwize

heterosexuella män som hatar kvinnor är per definition inte heterosexuella (lite va..eller hur?)

Och rent tekniskt kan man ju få sjukdommar äv fontänorgasm, ty det äro en kroppsvätska
Citera
2010-09-03, 19:27
Medlem
flashyourightbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillalinnea
SW:
Alltså jag var ju lite sugen så där på morgonen men var lite trött.
Kände honom mot mig och blev otroligt upphetsad så vi gjorde det.
Men efteråt såg jag att han inte hade kondom och då ville jag inte... eller jag menar att jag ville när jag trodde att han hade kondom för då var jag kåt men sedan efteråt hade jag inte velat om jag visste att han inte hade kondom.
Det måste väl vara våldtäkt för jag ville ju egentligen inte fast än jag gjorde det och njöt men det hade jag inte gjort om jag vetat!

FL:
Öhhh, va? Inget skydd? Jaa för fasen, våldtäkt!

SW kanske skall ta mera ansvar själv när hon sexar. Hur vore det om hon tittade efter om kuken har en kondom om det tvunget är så viktigt för henne. Kondomerna har kanske tagit slut och JA är superkåt precis som hon. JA var "kåtblind" och naturkrafterna tog över och det blev ingen kondom MEN vad gjorde SW? Var inte hon "kåtblind" om hon struntade i att titta efter eller ens påpeka muntligt.
T ex kanske var kondomerna slut. Vem är mest "kåtblind" och vem är mest skyldig till våldtäkt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in