Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Resultat: .
.
0%
0 röster
..
0%
0 röster
2011-03-20, 23:44
Medlem
beaver_ses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svithjod
Är det sant som vittnet säger att han hört allt det där, dvs. två män som snackar så blir man fundersam.
Men man borde ha sett dem på tåget, om de var i sällskap med EY, vidare såg inte spårvagnschauffören några fler som följde efter Elin, så vete fan.
Vittnen som inte bryr sig tror jag mer på.

Självklart kan man lita på en spårvagnsförare, likt Kurt Olsson är dessa för ärliga för att hitta på ljug. Han var ju bevisligen nykter och saknas anledning att fara med osanningar, hur trovärdig telefonmannen är vet jag inte. Sen tror jag SandApans advokat tipsar han om vad omvärlden säger så han kan ändra sin story allt eftersom, nä han snubblar nog till slut på sina lögner som Tyskan i Arbogafallet gjorde.
Citera
2011-03-21, 00:02
Medlem
Svithjods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MedelLagom
Vad man vet så kände de inte varandra. Elin hade däremot "vi gillar olika" på sin facebook profil så hon har säkert inte varit så aktsam som man bör vara. Idiotkampanjer som den skapar ett naivt folk med försämrat omdöme då många tror på allt de läser.
Fast brudar brukar vara på sin vakt oavsett etnicitet.
Lite mer skumt att ingen ormkringboende reagerade, flera hörde skrik.
Citera
2011-03-21, 00:06
Medlem
Faktoidens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sleipner8
De står klart å tydligt att en polis ser ett rivsår ovanför hans vänster öga vid gripandet
Har bara skummat de sista sidorna, då jag kommit efter en del, men kan det varit så att det som först uppfattats som ett rivsår är ett helt läkt ärr!? Iofs borde det kanske omnämnts i rapporten kanske, men dt är ju möjligt att det inte anses som en skada omn det är helt läkt?

Citat:
Ursprungligen postat av nilla79
Vad jag har förstått så promenerade han runt o fixade detta o tog sen spårvagnen hem till Temperaturgatan från hållplats Friskväderstorget. Det har han iaf uppgett i förhör. O då bör han synas åter på övervakningsfilmerna - ja. Har dock inte läst om nåt sånt, eller att dom ens kollat den möjligheten. Har nån annan sett nåt sånt i FUP?
Som jag förstått det raderas alla övervakningsfilmer efter 24 timmar så om inte polisen bett om det så snabbt så kan det ha raderats och när man väl förstod att man skulle behöva den filmen så var dte försent, han greps ju ca 36 timmar efter brottet.
Citera
2011-03-21, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svithjod
Fast brudar brukar vara på sin vakt oavsett etnicitet.
Lite mer skumt att ingen ormkringboende reagerade, flera hörde skrik.

Hur många personer vågar gå ut mitt i natten om de hör skrik? Det är tyvärr riktiga undantagsfall när folk ingriper. Jag skulle tro att det dessutom gäller särskilt mycket i områden som Länsmansgården.
Citera
2011-03-21, 00:20
Medlem
Svithjods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dumnorix
Hur många personer vågar gå ut mitt i natten om de hör skrik? Det är tyvärr riktiga undantagsfall när folk ingriper. Jag skulle tro att det dessutom gäller särskilt mycket i områden som Länsmansgården.
Däremot kan man ringa polisen och meddela vad man hör/hört, har de tid o en bil i området så svänger de förbi och kollar.
Citera
2011-03-21, 00:57
Medlem
blondie-590s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsMagoo
Nej Elin kände inte negern [/b]och har man följt fallet ser man tydligt att hon inte är intresserad av negern.Elin gick av själv på hållplatsen och han följde efter henne.
Tror inte det finns en enda kvinna på vår jord som skulle kunna vara intresserad av en sådan där.Hans fru var väl gift för att hon måste.Man ser tydligt på "Efterlyst" sändning av spårvagnssekvenser hur Elin med äckelkänslor flyr av vagnen med blick och riktning utåt. (Faktum var att Elin egentligen var som tryggast på vagnen.) Den där spårvagnsföraren tycker jag verkade bra,han knuffade vänligt till Elin och lixom med blicken kastade ut EY.Märkte ni hur fort EY smet på vagnen igen bakom spårvagnsförarens rygg?

Hittar ingen sen hemvägsbild med EY och cola burken.Varför kan inte EY haft sin mobil i handen när SAMY både smsat och ringt honom tidigare under natten och senast 03:45?
PÅ bild 36. ser man hur han spejar ut.SAMY?
(04:44:18 ringde Makeda EY -då vet man det,vilket förklarar varför Elin strax efteråt 46 på flykt lyckades ringa ännu ett samtal.)
Fyndplatser av Elins kläder och EY egna verkar vara utspridda i två olika riktningar,detta troligen också medvetet för att inte sammanbindas men jag får svårt att förstå hur han ensam hunnit med allt detta hemma vid 06:12 förstagången /eller om han gömt kläderna vid senare tillfällen) -också samtidigt med "stenrösebegravningen" och våldtäktstortyren som borde hållit på ett tag över 05:02?
Om du har ihjäl en människa på detta vis så måste du ta igen dej flertal minutrar efteråt och inte bege dig på långmarsch.YE färdades väl inte med spårvagn igen.

hoppas på livstid,arbetsläger och utvisning av hela din familj samt en rejäl dos skadestånd till Elins familj. Sug din jävel!
Senast redigerad av blondie-590 2011-03-21 kl. 01:45.
Citera
2011-03-21, 01:26
Bannlyst
vad jag förstår är gripen skyldig till det vidriga brottet.
har inte läst fup.
finns det någonting förutom dna som binder den förmodade gärningsmannen.
polisen i Sverige har använt sig av planterad dna förut för att fälla troliga gärningsmän.
så vad säger tråden?

edit:
skulle vilja se en sd eller nationell försöka slå hål på fup för att ge den extra legitimitet.
(censurerat) vad som skulle hända med negern med mig framför mig trots min ickevåldsfilosofi.
Senast redigerad av worldcitizen 2011-03-21 kl. 01:40.
Citera
2011-03-21, 01:35
Medlem
kattellas avatar
Hur stor är sannolikheten att det stämmer, gällande dödsorsaken, då de skriver ...fynden talar starkt för... ?
Och hur stor är sannolikheten att det är den "sista stenen" i röset??

Min innerliga önskan är att det sistnämna inte är orsaken så därför får ni gärna förklara för mig varför det inte kan stämma.
Citera
2011-03-21, 01:45
Medlem
kattellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blondie-590
Tror inte det finns en enda kvinna på vår jord som skulle kunna vara intresserad av en sådan där.
Och vad menar du med det?
Citera
2011-03-21, 01:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kattella
Och vad menar du med det?
Antagligen att han är en uschlig mentalohygienisk synnerlig slusk!
Senast redigerad av Sudanesen 2011-03-21 kl. 02:13.
Citera
2011-03-21, 02:23
Medlem
MrsMagoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av worldcitizen
vad jag förstår är gripen skyldig till det vidriga brottet.
har inte läst fup.
finns det någonting förutom dna som binder den förmodade gärningsmannen.
polisen i Sverige har använt sig av planterad dna förut för att fälla troliga gärningsmän.
så vad säger tråden?

edit:
skulle vilja se en sd eller nationell försöka slå hål på fup för att ge den extra legitimitet.
(censurerat) vad som skulle hända med negern med mig framför mig trots min ickevåldsfilosofi.

Vad skulle det vara förutom DNA menar du?
Snälla du det här är real inte någon jävla deckare du läser.
Hans DNA räcker långt i det här fallet och hans tidigare brott som visar att det här är en man med aggressionsproblem.

Hans sätt att gömma sina kläder i diverse sopcontainers och att han fortfarande inte talar om var han keps jacka samt skor är.
Ett försvårande för utredningen är det minsta man kan säga om det tilltaget.
Hans lögner kan du räkna med också
SÅ några DNA plantage är för fantasirikt för min smak.
Han åker så det visslar om det ........allt annat är ett skämt i det här läget.
Citera
2011-03-21, 06:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsMagoo
Vad skulle det vara förutom DNA menar du?
Snälla du det här är real inte någon jävla deckare du läser.
Hans DNA räcker långt i det här fallet och hans tidigare brott som visar att det här är en man med aggressionsproblem.

Hans sätt att gömma sina kläder i diverse sopcontainers och att han fortfarande inte talar om var han keps jacka samt skor är.
Ett försvårande för utredningen är det minsta man kan säga om det tilltaget.
Hans lögner kan du räkna med också
SÅ några DNA plantage är för fantasirikt för min smak.
Han åker så det visslar om det ........allt annat är ett skämt i det här läget.
Glöm inte att EY nog var planterad på spårvagnen - det förändrar allt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in