Citat:
Ursprungligen postat av Azimut68
Om man tittar runt lite på hans närmaste bekanta som har haft span på sig i denna utredning så är det inget som talar för att hans närmaste vänner har haft vidare mycket pengar.
Varken MG eller SÖ har badat i pengar om man läser mellan raderna i förundersökningen.(Jag pratar bilar, inkomster & annat)
"Edit"
"När jag skrev hans närmaste vänner menar jag personerna som har "letat, frågat" & sprungit på Karlaplan under hösten 2010. När det ser riktigt illa ut så vänder "vi" människor till folk som man litar på till 110% vilket borde var barndoms vänner som man har känt i 20-35år om man är född 1972 som JO."
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Och detta tror du innefattar hela hans vänskapskrets?
Nej det tror jag inte om du läser mina inlägg lite mera noggrant så förstår du att en del av JO vänner tycks leva normalt eller ganska magert.
Medans andra i hans bekantskapskrets ligger och slappar i gamla Yugo land(med förmodligen en skön bunt Benjamin Franklin's).
MG sitter & åker runt i en Golf från 1989 jag har inte kollat upp ägaruppgifterna på reg # men jag är ganska säker på att det är hans.
SÖ tycks ha fått en villa i Skåne av sina föräldrar, hans vagnpark är/var ett par bilar & Mc som inte hade något större värde.
En bild med JO när han står omfamnad av en "Gangsterkung" som EX & Aftonbladet kallar honom för på ena sidan och hans "livvakt" på andra sidan. Borde tala för att han känner folk med pengar.
Livvakten flyger Norwegian kan jag bekräfta när han är ute & reser med sin fru/flickvän och 2 barn.(så där tycks det vara lite knapert med eventuellt.)
Så slutsatsen är Xtroverto läs gärna mina inlägg innan du klipper & klistrar text från dem.
Är det något i mina inlägg som är otydligt eller galet fråga mig om det, men kasta inte ur dig saker som detta "Och detta tror du innefattar hela hans vänskapskrets?" när svaret på din fråga står i mitt senaste inlägg.