Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-07-19, 20:53
Medlem
mmas avatar
http://mmanytt.se/mma/one-fc-annonse...lat-huvudevent

Citat:
One Fighting Championship brjar sakta men skert stta ihop sitt allra frsta event. Den 3 september drar galan igng i Singapore, och det ser ut att bli ngot i hstvg. Galan kommer att anvnda Pride-regler samtidigt som de unifierade MMA-reglerna, vilket innebr att matcherna kommer att ske i en bur och dom kommer att tillta fotbollssparkar, stomps samtidigt som armbgar kommer vara tilltna.

Jag fr iaf hrliga vibbar av detta, knns som det ultimata med bur och dessa regler, kommer bli hrligt.

Bas & Quadros som kommentator gr inte heller saken smre!

Citat:
Huvudkort

Eduard Folayang vs Ole Laursen 155lb
Yoshiyuki Yoshida vs Phil Baroni 170lb
Mitch Chilson vs Eric Kelly 145lb
Gregor Gracie vs Wang Sai 170 lb
Andy Wang vs Zorobabel Moreira 155lb

Preliminrt kort

Radeem Rahman vs Susovan Ghosh 125lb
Soo Chul Kim vs Leandro Issa 135lb
Vuyisile Colossa vs Wang Ya Gi 155lb
Daniel Mashamaite vs Yodsanan Sityodtong 135lb
Eddie Ng vs Wu Chengjie 160lb catchvikt
Citera
2011-07-19, 21:39
Medlem
Mycket trevligt! Knde inte till detta innan, men ska helt klart bli vldigt intressant att se!
Citera
2011-07-20, 14:38
Medlem
Jag r s jkla taggad! Tror detta kommer bli stort faktiskt. Har alla frutsttningar.
Citera
2011-07-20, 14:49
Medlem
PsychoRastaSkinheds avatar
Gtt att ntligen f se lite pride regler igen.
Citera
2011-07-21, 10:31
Medlem
Perfekta regler och redan mycket starka fighters i organisationen.. Kommer nog bli riktigt nice
Citera
2011-07-21, 19:40
Bannlyst
Snlla hoppas detta blir ntt serist japansk gala!! Dream r ju lite sdr kommer skert frsvinna snart ocks lika som sengoku!

Hller tummarna fr One! Loggan ser ju ut som Pride nstan, ser lovande ut, med tiden kommer nog fler fighters signa med dom.

Vem saknar inte klassiskt japansk pride galor?? Ufff..
Citera
2011-07-22, 12:16
Medlem
PsychoRastaSkinheds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KiriHespa
Snlla hoppas detta blir ntt serist japansk gala!! Dream r ju lite sdr kommer skert frsvinna snart ocks lika som sengoku!

Hller tummarna fr One! Loggan ser ju ut som Pride nstan, ser lovande ut, med tiden kommer nog fler fighters signa med dom.

Vem saknar inte klassiskt japansk pride galor?? Ufff..
Fast om jag inte missuppfattat det s r detta inte en japanska gala. Den ska iallafall vara i Singapore.
Citera
2011-07-22, 13:51
Medlem
Azaels avatar
Just att den inte r japansk gr mig aningen mer hoppfull faktiskt. Bra regler, ven om jag inte r helt hundra frtjust i "stomps" och "soccer kicks" s tillfr de en extra dynamik, knn mot huvudet p marken r ett klart mste dock ven i UFC.
Citera
2011-07-22, 14:09
Medlem
Wads avatar
Andy Wang vs Zorobabel Moreira 155lb
Andy Wang? Grtkinesen frn tuf? Hahaha
Den hr galan r ett mste
Citera
2011-07-22, 15:13
Medlem
Grodaifickans avatar
Jag r lite tveksam infr grejen med stomps i bur. Bddar fr ruggiga skador om ngon ligger med huvudet mot burvggen och blir stompad i face.
Citera
2011-07-22, 16:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av PsychoRastaSkinhed
Fast om jag inte missuppfattat det s r detta inte en japanska gala. Den ska iallafall vara i Singapore.
Nej de sant, men kan alltid hoppas det blir pompigt och grymt som prides glansdagar.
Citera
2011-08-04, 15:19
Medlem
mmas avatar
http://www.onefc.com/events/1-champi...champions.html

En presentation av cardet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem