2011-11-13, 00:50
Medlem
MrsMagoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klinik
Det heter imbecilla. Jag förklarar inte ett skit för en rasistisk idiot. Du är liksom inte viktig här är det uppfattat tror du? Läkaren som frisk-skrev CS är Hans Lind och det är Hans Lind som är den ifrågasatta läkaren. Det vet de flesta som HAR en hjärna. Är det uppfattat tror du?

Bevisen ligger i den här tråden att Hans Lind är i tjänst och den läkaren som tidningarna skrev om gick direkt på ledighet. Du får skaffa dig egna ord inte mina är det klart tror du. .
Sug på den karamellen din fullständigt kompletta idiot du är således bevisad som en ryktesspridare och det för all framtid.

Läkaren som intygar att hon aldrig varit sjuk är chefsläkare det är inte du .
Och även psykolog/terapeuten Börjesson påpekar dett till Tingsrätten 2009 och den domen är klar.
Det kan du inte göra ett skit åt. Carina har en chefsöverläkarens intyg plus en psykolog som är högre än vad du kan komma i närheten av.
Sen att såna som dig tillåts skita ner ett fall med skitsnack,lögner och rykten spelar ingen roll.
Tingsrättens bedömning va solklar. Hon fick ensam vårdnad av barnen och det gäller än i dag.

Så vidare är hon inte sjuk och har aldrig varit mer än i dina sjuka fantasier och du tror du ska gå över en chefsläkare på psyk. Ät mycket gröt först du din amatör.
Senast redigerad av MrsMagoo 2011-11-13 kl. 00:53.
Citera
2011-11-13, 00:53
Medlem
MrsMagoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av G.F.Y
Sune Frisk är 1:vice ordförande.
I sin skrivelse erkände man att man handlat fel i ärendet.

Folåsa har aldrig arbetat med barnen överhuvudtaget, endast varit lakejer åt K.S

Socialnämnden
Ordförande:Britt-Marie Wall (S)
1:e vice ordförande:Sune Frisk

Det är en jävla skillnad ditt pucko.
Den enda agendan här från ditt håll är lögner så vad säger Britt Marie Wall om LVUt på Melinda hon som är högsta ansvarig?
Citera
2011-11-13, 00:53
Medlem
Kliniks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Nej det kan jag inte eftersom jag inte vet var i tråden den ligger, men det är dokument från Folåsa, där datum för de olika besöken står och vilka datum nya besök är inbokade, en sorts tidsplan.

Sedan är det lite anteckningar om hur besöken föll ut, T ville inte prata om barnen utan bara om hur han behandlats av myndigheterna och vilka han tänkte stämma vid första besöket.

Och CS vill bara prata om hur dåligt hon mår, hur synd det är om henne och hur hon tycker att saker och ting ska gå till. Tänka sig, två idioter, båda vill kalla sig föräldrar
Citera
2011-11-13, 00:56
Medlem
MrsMagoos avatar
Citat:
Och CS vill bara prata om hur dåligt hon mår, hur synd det är om henne och hur hon tycker att saker och ting ska gå till. Tänka sig, två idioter, båda vill kalla sig föräldrar

Lögner igen det finns inget sånt med här, och dina ord är efterapningar av andras.
Skaffa dig nu fakta det stinker om dina inlägg rutten ryktesspridning,.
Citera
2011-11-13, 00:59
Medlem
G.F.Ys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsMagoo
Bevisen ligger i den här tråden att Hans Lind är i tjänst och den läkaren som tidningarna skrev om gick direkt på ledighet. Du får skaffa dig egna ord inte mina är det klart tror du. .
Sug på den karamellen din fullständigt kompletta idiot du är således bevisad som en ryktesspridare och det för all framtid.

Och även psykolog/terapeuten Börjesson påpekar dett till Tingsrätten 2009 och den domen är klar.
Det kan du inte göra ett skit åt. Carina har en chefsöverläkarens intyg plus en psykolog som är högre än vad du kan komma i närheten av.
Sen att såna som dig tillåts skita ner ett fall med skitsnack,lögner och rykten spelar ingen roll.
Tingsrättens bedömning va solklar. Hon fick ensam vårdnad av barnen och det gäller än i dag.

Så vidare är hon inte sjuk och har aldrig varit mer än i dina sjuka fantasier och du tror du ska gå över en chefsläkare på psyk. Ät mycket gröt först du din amatör.

Hans Lind är den läkare som som det skrivits om i tidningarna. Så det intyget bevisar inte ett jota.
Sen så är han överläkare inte chefsläkare

Hon äre och har varit sjuk sen många år innan hon träffade T.N vilket x antal läkare skrivit i sina journaler.
Citera
2011-11-13, 00:59
Medlem
Kliniks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moralkaka
Jag tycker nog att det är väldigt konstigt att de bjuder in den förälder som barnen hävdar har utsatt dem för övergrepp.
Även om de inte tror att det är sant så vet de inte vad som hänt. Då är det ett mycket hänsynslöst agerande gentemot barnen.

Vad hände med skyldigheten att hjälpa barnen som om anklagelserna var riktiga, oavsett sanningshalt. Är det inte det Salmi avser att ta tag i?
Citera
2011-11-13, 01:02
Medlem
G.F.Ys avatar
Citat:
Socialnämnden

Den enda agendan här från ditt håll är lögner så vad säger Britt Marie Wall om LVUt på Melinda hon som är högsta ansvarig?

Går du på droger eller vad fan är det för fel på dig?

Var ju det jag skrev
Citera
2011-11-13, 01:02
Medlem
MrsMagoos avatar
Citat:
Hans Lind är den läkare som som det skrivits om i tidningarna. Så det intyget bevisar inte ett jota.
Sen så är han överläkare inte chefsläkare

Hon äre och har varit sjuk sen många år innan hon träffade T.N vilket x antal läkare skrivit i sina journaler.

Dina papper är retuscherade som du har under dig och dessutom antika så nej läkaren väger tungt.
Tänkte inte rikspuckot Tomas Norberg på det att en chefsöverläkare psyk är makt.
Tingsrätten köpte Läkarens ord och det är det som gäller du har ingen makt att gå över dennes ord inte ens om du pinkar i motvind.

Citat:
Går du på droger eller vad fan är det för fel på dig?

Var ju det jag skrev

Nej men sluta skriv om Frisk det är Wall som bestämmer nu och är ytterst ansvarig men LVUt står fast.
Så vad är det för fel på Wall undrar jag och vad ska du komma med då ingen ändrar sig varken hos polisen åklagaren eller socialtjänsten/nämnden.
Förlorat redan 2007 LVUt fortgår, så vad hade du för orsaker till denna nya Wall.

Så jävla sinnesrubbat det här fallet är. Skynda dig nu att hitta på något smaskigt om Wall.
Senast redigerad av MrsMagoo 2011-11-13 kl. 01:06.
Citera
2011-11-13, 01:07
Medlem
Kliniks avatar
Citat:

Jag hatar allt utom mannagrynsgröt, det är fortfarande Hans Lind som är den ifrågasatta överläkaren. Om det betyder att CS är sjuk eller frisk skiter jag fullkomligt och högaktningsfullt och totalt i. Vad vet du, kanske jag är sjukhusdirektör med rätt att avskeda överläkare, det hör liksom inte hit. Det ÄR Hans Lind som är den anmälda doktorn vare sig du vill eller inte. Det inverkar på trovärdigheten när det gäller CS frisk-skrivning vare sig du vill eller inte. Ha det så jävla dåligt du kan ditt
jävla rasist-troll!
Citera
2011-11-13, 01:11
Medlem
Kliniks avatar
Citat:
Socialnämnden

Hon säger nog samma sak som KS, vad tror du?
Citera
2011-11-13, 01:13
Medlem
MrsMagoos avatar
Citat:
Jag hatar allt utom mannagrynsgröt, det är fortfarande Hans Lind som är den ifrågasatta överläkaren. Om det betyder att CS är sjuk eller frisk skiter jag fullkomligt och högaktningsfullt och totalt i. Vad vet du, kanske jag är sjukhusdirektör med rätt att avskeda överläkare, det hör liksom inte hit. Det ÄR Hans Lind som är den anmälda doktorn vare sig du vill eller inte. Det inverkar på trovärdigheten när det gäller CS frisk-skrivning vare sig du vill eller inte. Ha det så jävla dåligt du kan ditt
jävla rasist-troll!

Nej då du är inget alls och har ingen pondus eller makt att tala över den här läkaren du drömmer att du är något bara. Därför övertar du andras ord och meningar och tror att du kan, men du är körd.
En vanlig simpel amatör som tror du kan påstå något som en domstol tagit som fakta och en chefsöverläkares ord ska en simpel random postare gå över. Tillåt mig småle.
Jo då det hör hit för fortfarande är det läkarens ord som gäller och inte dina.
Dömt och klart med läkarens ord som sanning.

Citat:
Hon säger nog samma sak som KS, vad tror du?
Då kan du lägga av med att tala om Frisk eller någon annan här som är utbytt under alla år.
Om jag säger så här byt socialchefen och socionomerna i fallet och tillsätt nya så har du samma svar och slutsats fast ge dig inte fan på att man tar LPT på hela familjen Addams.
Kanske dags att tala med Lind om saken han har makten.
Senast redigerad av MrsMagoo 2011-11-13 kl. 01:15.
Citera
2011-11-13, 01:17
Medlem
Kliniks avatar
Citat:
Dina papper är retuscherade som du har under dig och dessutom antika så nej läkaren väger tungt.
Tänkte inte rikspuckot Tomas Norberg på det att en chefsöverläkare psyk är makt.
Tingsrätten köpte Läkarens ord och det är det som gäller du har ingen makt att gå över dennes ord inte ens om du pinkar i motvind.

Nej men sluta skriv om Frisk det är Wall som bestämmer nu och är ytterst ansvarig men LVUt står fast.
Så vad är det för fel på Wall undrar jag och vad ska du komma med då ingen ändrar sig varken hos polisen åklagaren eller socialtjänsten/nämnden.
Förlorat redan 2007 LVUt fortgår, så vad hade du för orsaker till denna nya Wall.

Så jävla sinnesrubbat det här fallet är. Skynda dig nu att hitta på något smaskigt om Wall.

Du har ännu inte bevisat att dessa papper är retucherade, så håll snattran om det tills du gjort det. Eller ställer du ej samma krav på dig själv som på andra?

Skriva om Frisk är han i sin fulla rätt att göra då Frisk har varit oerhört inblandad i detta ärende.

Är det inte så att KS sitter kvar på sin position, alla som fattar något VET att den reella makten ligger hos socialchefen är det klart tror du?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in