2011-11-24, 16:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Varför vittnar inte Bagge om att Karin Lind Strömberg testat kunskapsnivån för att kunna börja 6:e klass, Bagge säger att de bara träffat barnen en gång 2003?

att inte du frågar Bagge??
Citera
2011-11-24, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Banned-igen

Att du inte vet att han inte får uttala sig.
Citera
2011-11-24, 16:24
Moderator
pewpews avatar
Citat:
Vad menar du med att han inte får? Att du inte ringer honom.
Citera
2011-11-24, 16:26
Bannlyst
Citat:

Citat:
Då behöver du ju inte lägga mer tid på den frågan. Det blir ju bara ett cirkelresonemang... Dvs tar bara onödig plats.
Fram med en ursäkt för ditt försök till smutskatning av LHS tidigare i tråden i stället. Det är på sin plats att det kommer en sådan.
Citera
2011-11-24, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av G.F.Y
Det handlar ju om att köra över T.S i skolfrågan och då lovar man C.S stöd i vårdnadsfrågan om hon stödjer dom i skolfrågan.
Hon skiter totalt i barnens bästa

Och det vet du hur...? Ännu en av dogmerna? Det beror också på om man tror att barnens bästa är hemundervisning eller undervisning på en skola bland andra elever.
Citera
2011-11-24, 16:30
Medlem
IshethZenunims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sven-Gustaf
Hur står det till i fallet nuförtiden, som vanligt vad?

Det enda bevisat incestuösa som förekommit är att fadern delar moderns nakenbilder med sonen. Och brottet har väl fortfarande ingenting med trådrubriken att göra, utan med det förtal som bl.a. annat bestått i att förevisa dessa bilder offentligt, eller hur?

Men jobba på ni!
Glöm inte att en av Tomas vänner som hjälpte till att gömma honom och barnen dessutom kom på honom när han låg på en madrass på golvet och "kliade" sig i skrevet samtidigt som han höll Melinda i handen. "Kliade" sig på ett väldigt underligt sätt. Han tog även med henne in på toaletten under väldigt långa stunder, ibland flera timmar, enligt vittnesmålet.
Citera
2011-11-24, 16:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MorrisMorrison
Du för fan paranoid. Det är väl ingen som försvarar pedofili här?

Nej där har du faktiskt rätt för första gången vad jag sett. Det är inte styrkt att ni försvarar pedofili.
Däremot försvarar ni en person CS som av sina offer blivit beskylld för just detta.

Helt oreserverat försvar och och med ohemula angrepp på de utsatta offren.

Ni äcklar mig!

EDIT: Tänkte över det jag skrev och känner att jag får backa lite.
Det är som jag skrev inte styrkt att ni försvarar pedofili, men utgående från ert resonemang i tråden så kan det ju vara fullt möjligt att ni, enskilt eller gemensamt i samråd gör just detta.
Det är ju bara inte styrkt ännu...
Senast redigerad av Banned-igen 2011-11-24 kl. 16:43.
Citera
2011-11-24, 16:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av IshethZenunim
Glöm inte att en av Tomas vänner som hjälpte till att gömma honom och barnen dessutom kom på honom när han låg på en madrass på golvet och "kliade" sig i skrevet samtidigt som han höll Melinda i handen. "Kliade" sig på ett väldigt underligt sätt. Han tog även med henne in på toaletten under väldigt långa stunder, ibland flera timmar, enligt vittnesmålet.

Ser att smutskastarna mobiliserar. Börjar det osa katt för er eftersom sådan här skitargumentation grävs fram.
Senast idag så höll jag en penna i handen medan jag kliade mig på pungen med den andra, och jag kan lova pennor ligger inte inom mina preferenser för möjliga sexobjekt.
En helt normal handling med andra ord.
Citera
2011-11-24, 16:39
Medlem
Sven-Gustafs avatar
Citat:
Nej där har du faktiskt rätt för första gången vad jag sett. Det är inte styrkt att ni försvarar pedofili.
Däremot försvarar ni en person CS som av sina offer blivit beskylld för just detta.

Helt oreserverat försvar och och med ohemula angrepp på de utsatta offren.

Ni äcklar mig!
Du förvirrar oss.

Dessa offer som du talar om, enligt dig bevisat sådana för ett, fortf. enl. dig, påstått men obevisat brott. Vilka skulle det vara?
Citera
2011-11-24, 16:39
Medlem
Findmypasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IshethZenunim

Kan du ge oss en trovärdig källa på det? Någon som har andra avsikter än att smutskasta. Varför blev inte detta polisanmält?

Du behöver inte svara. Jag vet svaren och jag förstår dig också. Vad blir nästa drag från din sida, vi väntar med spänning.
Citera
2011-11-24, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Findmypast
Kan du ge oss en trovärdig källa på det? Någon som har andra avsikter än att smutskasta. Varför blev inte detta polisanmält?

Du behöver inte svara. Jag vet svaren och jag förstår dig också. Vad blir nästa drag från din sida, vi väntar med spänning.

Det polisanmäldes.
Citera
2011-11-24, 16:44
Medlem
hoppsanns avatar
Citat:
C förhörs 21/5-2005, då ringer hon soc och säger "ta barnen", hon hade ringt även den 14/3 och den 17/3 till soc. och sagt att barnen for illa.

Varför vittnar inte Bagge om att Karin Lind Strömberg testat kunskapsnivån för att kunna börja 6:e klass, Bagge säger att de bara träffat barnen en gång 2003?

Var inte antagningen till Sofia Distans stämplad och klar?
Vilken skillnad skulle det göra när den galna CS i alla fall lade sig i och hindrade M och D att studera på distans?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in