2019-03-26, 12:34
Medlem
Rabattfyllans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Persetan
Jisses vad fult hon åldras!

Gör hon? Har jag inte märkt. Har du några referensbilder som du vill framhålla?
Citera
2019-03-26, 12:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Omaskeradmask
Nja! Det är inte PK att flyga mycket och absolut inte PK att flyga privatjet!

Sedan äter hon kött också och det är också på väg att bli O-PK!

Sedan känns det som att hela hennes och hennes gelikars lyx-glamour-glitter-överflöds-livsstil kommer att ses som tämligen ute, eller daterad som kidsen säger, när konjunkturen viker / räntorna stiger och folk inte har råd att hålla uppe fasaderna av framgång med lånade pengar! Har hon ingen plan B och hårdlanserar sig som EkoBella så är hon sannolikt körd!
Hon stödjer massinvandringen, bl.a spottade på Finland när dom satte stop.
Citat:
Ursprungligen postat av Rabattfyllan
Gör hon? Har jag inte märkt. Har du några referensbilder som du vill framhålla?
https://bloggbevakning.se/files/2018...eakitsbild.jpg
Citera
2019-03-26, 17:05
Medlem
ersattningsids avatar
Citat:
Jisses vad fult hon åldras!

åldras tycker jag inte , mer att hon har problem med acne
Citera
2019-03-26, 18:12
Medlem
bralesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Omaskeradmask
Nja! Det är inte PK att flyga mycket och absolut inte PK att flyga privatjet!

Sedan äter hon kött också och det är också på väg att bli O-PK!

Sedan känns det som att hela hennes och hennes gelikars lyx-glamour-glitter-överflöds-livsstil kommer att ses som tämligen ute, eller daterad som kidsen säger, när konjunkturen viker / räntorna stiger och folk inte har råd att hålla uppe fasaderna av framgång med lånade pengar! Har hon ingen plan B och hårdlanserar sig som EkoBella så är hon sannolikt körd!

Hon är värdelös på de flesta sett, men hon äter inte kött. Vet inte vart du fått det ifrån, hon är extremt tydlig med sin vegetariska kost i bloggen. Kanske rentav veganska. Något jag är nyfiken på är hur det alkoholfria livet går. Hon påstår ju att hon varit nykterist länge nu, men hon är ju samtidigt mytoman, någon som vet mer?
Citera
2019-03-26, 18:14
Medlem
Citat:
Hon stödjer massinvandringen, bl.a spottade på Finland när dom satte stop.

https://bloggbevakning.se/files/2018...eakitsbild.jpg

Om det är före och efter hennes egen makeup, så förstår jag att den skall ut i världen och kommer att sälja för miljarder.
Citera
2019-03-26, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HobbyGW
Om det är före och efter hennes egen makeup, så förstår jag att den skall ut i världen och kommer att sälja för miljarder.
Före och efter photoshop......
Citera
2019-03-27, 13:29
Medlem
qutms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kiya123
Före och efter photoshop......
Ser hon ut som pa vänstra bilden till vardags utan smink?
Inte lika rik och framgångsrik, normal men med mer akne
Razzia pa Swedbank, nagon med mer skvaller om blondinbellas bolag?
Citera
2019-03-27, 14:08
Medlem
Charta.12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qutm
Ser hon ut som pa vänstra bilden till vardags utan smink?
Inte lika rik och framgångsrik, normal men med mer akne
Razzia pa Swedbank, nagon med mer skvaller om blondinbellas bolag?

Inte mer än att införsäljningen av Löwengrip i San Francisco gick inte hem hos Sephora.
Citera
2019-03-27, 15:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av braless
Hon är värdelös på de flesta sett, men hon äter inte kött. Vet inte vart du fått det ifrån, hon är extremt tydlig med sin vegetariska kost i bloggen. Kanske rentav veganska. Något jag är nyfiken på är hur det alkoholfria livet går. Hon påstår ju att hon varit nykterist länge nu, men hon är ju samtidigt mytoman, någon som vet mer?
Fisk är inte kött? Ägg och ost vegetariskt? Hon säger hon äter veganskt/plant based men bilderna på hennes mat säger något annat.
Citera
2019-03-27, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Charta.12
Inte mer än att införsäljningen av Löwengrip i San Francisco gick inte hem hos Sephora.
Hur vet du det? Insideinformation?
framgår ju inget på hennes blogg mer än att ALLT är så positivt och puttenuttigt, gulligt, härligt......

BRA om det börjar komma fram fakta! På bloggen så "böljar" den kritiska skaran fram å tillbaks, men det märks att dom ökar stadigvarande. Önskar det gick att kolla vilka som är "köpta" och vilka som är riktiga människor som svarar med ett inlägg.
Citera
2019-03-27, 18:35
Medlem
Charta.12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KIBy
Hur vet du det? Insideinformation?
framgår ju inget på hennes blogg mer än att ALLT är så positivt och puttenuttigt, gulligt, härligt......

BRA om det börjar komma fram fakta! På bloggen så "böljar" den kritiska skaran fram å tillbaks, men det märks att dom ökar stadigvarande. Önskar det gick att kolla vilka som är "köpta" och vilka som är riktiga människor som svarar med ett inlägg.

Kommentar på IL blogg:
Det Sephora önskar att vi gör är att lyfta att vi är ett svenskt märke ännu mer. Vi får klura på hur vi i så fall ska göra det på bästa sätt. Idag står det beauty innovation from sweden under Löwengrip men de önskar att vi visar vårt svenska arv ännu tydligare. Så svårt. Vi ska klura och återkomma efter sommaren.
Har de gjort någon riktig analys av marknaden vad gäller dessa produkter???????????
Löwengrips varumärke i USA är inte tillräckligt stort och välkänt.
Hur går försäljningen av dessa produkter i Sverige?
Citera
2019-03-27, 19:04
Medlem
Charta. 12 Just det, det där läste jag ju faktiskt men tog tydligen ingen notis om det då.
Hur går försäljningen i Sverige? Ingen aning mer än att jag inte köper några produkter och/eller känner ingen annan som gör det heller.
Kurvan neråt is on the making. Vad ska hon hitta på för lögner när hon måste flytta Eller vad som nu kan hända först.. Något som jag tror kommer hända inom snar framtid är att hon mister vårdnaden om sina barn varannan vecka.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in