Frsta expansionen slpps i april:
http://www.thesims.com/sv_SE/news/get-to-work
Hrligt! Tror att det kan bli ett riktigt bra tillgg

.
Jag gillar verkligen den hr versionen av The Sims, srskilt eftersom det knns som att det har blivit svrare. I Sims 3 t ex var det inga problem att n toppen av karrirstegen redan som ungdom, skittrkigt ju. Det r tminstone lite mer utmaning hr. Jag gillar ocks att simmarna har ftt mer personlighet och nskningssystemet r lite roligare n ambitionerna fr Sims 3, men knns kanske inte s himla ndvndiga fr helheten. Jag skulle nska att det gick att stlla in svrighetsgraden s att det blev ordentliga problem om man inte uppfyllde nskningarna till exempel. Barnambitionerna r roliga och svra, brukar ltt trttna p "mina" barn annars men nu finns det ju pltsligt en mening med att skaffa dem, haha.
Bygglget r fantastiskt!
Det som framfrallt r problemet nu r de funktioner som saknas med smbarn osv, men jag r vertygad om att det kommer tillbaka i bttre skepnad n tidigare. Jag saknar att inte kunna g och hlsa p grannar och ha den hr fria kvartersstilen ocks, samtidigt som den hr stilen r bttre fr att expansionerna lttare kommer att kunna bli integrerade in i den.
Jag tycker att det hr har stor potential att bli det bsta The Sims hittills!