2014-12-28, 17:04
Medlem
r det ngon som lyckats lista ut hur man tar ut sina semesterdagar nnu?
Citera
2015-01-02, 08:02
Medlem
supermassives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StrenghtCoach
Nr jag lser detta r jag s njd ver att jag inte lade 400-500 kronor p The Sims 4. Jag har Sims 3 och jag r helt njd med det spelet kan jag sga! Jag tycker att det spelet r helt fantastiskt. Med andra ord ska jag allts inte kpa Sims 4...

Ja, s lnge spelet r shr som det r idag s missar du inget iallafall. Jag hoppas verkligen att det kommer ytterligare uppdateringar med det dr jag saknar, annars tycker jag faktiskt att EA har gtt ner sig nr det gller Sims-serien.
Citera
2015-01-02, 11:43
Medlem
charlesmonroes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av supermassive
Ja, s lnge spelet r shr som det r idag s missar du inget iallafall. Jag hoppas verkligen att det kommer ytterligare uppdateringar med det dr jag saknar, annars tycker jag faktiskt att EA har gtt ner sig nr det gller Sims-serien.

Jag hller med dig fullt ut. Jag har spelat TS troget sedan frsta kom ut och r grymt besviken p TS4. Det knns som att den hr versionen skulle ha kommit mellan TS2 och TS3 d den r som ett ofullstndigt spel.

Det jag str mig mest p: varfr alla dessa pltsliga armhvningar? Har alla mina simmar ngon form av mental strning eller r det ngot skumt i kaffet de dricker?
Citera
2015-01-02, 11:47
Medlem
supermassives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av charlesmonroe
Jag hller med dig fullt ut. Jag har spelat TS troget sedan frsta kom ut och r grymt besviken p TS4. Det knns som att den hr versionen skulle ha kommit mellan TS2 och TS3 d den r som ett ofullstndigt spel.

Det jag str mig mest p: varfr alla dessa pltsliga armhvningar? Har alla mina simmar ngon form av mental strning eller r det ngot skumt i kaffet de dricker?

Precis vad jag ocks anser. Spelet hade varit riktigt grymt om det behllit gamla viktiga funktioner.

Ingen aning dessvrre. Strande dock. Fr mig att sakna simmarnas envisa visslande istllet.
Citera
2015-01-02, 12:40
Medlem
Citat:

Jag har Sims 3 och jag r riktigt njd med den produkten. Kommer inte skaffa Sims 4 d det verkar vara rena skrpet jmfrt med Sims 3.
Citera
2015-01-02, 16:10
Medlem
supermassives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StrenghtCoach
Jag har Sims 3 och jag r riktigt njd med den produkten. Kommer inte skaffa Sims 4 d det verkar vara rena skrpet jmfrt med Sims 3.

Tro mig, det r det. Just nu s kan du vnta ett bra tag med att infrskaffa dig det.
Citera
2015-01-02, 16:52
Medlem
Bruce_Lees avatar
Citat:

Jag vill minnas att Sims alltid har kommit som ett tomt skal shr varje gng. Nu r det kanske lite vl men det vet vi ju allihop att alla bra funktioner som vi saknar frn Sims 3 kommer att komma antingen via dlc eller i ngon expansion. Dremot hade man kunnat vnta ngot halvr med att skaffa det s man slapp besvikelsen.

Din Sim gr armhvningar fr att han antingen r en aktiv Sim eller fr att han r laddad.
Citera
2015-01-04, 20:34
Medlem
trillkas avatar
Hller p att installera Sims 4 just nu, det har kanske gtt 1-2 h och jag har bara kommit till 62%, gr fan i snigelfart? Ngon som vet varfr? Krvs det bra uppkoppling och internet fr att f det att g relativt snabbt eller r det bara ett allmnt stort spel fr datorn som tar tid?
Citera
2015-01-04, 22:44
Medlem
Loxuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trillka
Hller p att installera Sims 4 just nu, det har kanske gtt 1-2 h och jag har bara kommit till 62%, gr fan i snigelfart? Ngon som vet varfr? Krvs det bra uppkoppling och internet fr att f det att g relativt snabbt eller r det bara ett allmnt stort spel fr datorn som tar tid?

Verkar ligga p runt 10GB
Citera
2015-01-05, 18:08
Medlem
Allts jag mste ha missat ngot viktigt, jag kpte The sims 4 idag (Det var inte direkt billigt, 600spnn sved i plnboken) och nu nr jag kom hem frskte jag installera det p min dator. Datorn bara fortsatte skjuta ut skivan, och jag inser nu, spelet kanske inte funkar till mac eller? Jag har verkligen inte lst p eller ngot, var bara sugen p att spela lite sims och...ja nu knner man ju sig lite dum Gr det att spela p mac eller gjorde jag bara fel? Haha helt lost p teknik och snt
Senast redigerad av sooofiiiiaaaaaaa 2015-01-05 kl. 18:11.
Citera
2015-01-05, 19:29
Medlem
Loxuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sooofiiiiaaaaaaa
Allts jag mste ha missat ngot viktigt, jag kpte The sims 4 idag (Det var inte direkt billigt, 600spnn sved i plnboken) och nu nr jag kom hem frskte jag installera det p min dator. Datorn bara fortsatte skjuta ut skivan, och jag inser nu, spelet kanske inte funkar till mac eller? Jag har verkligen inte lst p eller ngot, var bara sugen p att spela lite sims och...ja nu knner man ju sig lite dum Gr det att spela p mac eller gjorde jag bara fel? Haha helt lost p teknik och snt

Det var ondigt...hr kostar det 35 euro t ex: https://www.g2a.com/the-sims-4-origi...ey-global.html
T.o.m. "bara" 401 kr p Origin: https://www.origin.com/sv-se/store/b...andard-edition

Men det stmmer att det inte finns nn mac-version nnu. Men det kanske r bra att du kpte det som du gjorde isf, d du kanske kan lmna tillbaka det
Citera
2015-01-18, 18:44
Medlem
elgecys avatar
Citat:

Mina har aldrig gjort en enda armhvning i sina liv. Jag har dremot problemet med att mina mste sova i tid och jvla otid... Det r i princip omjligt fr mig att hitta p saker med dem, fr de somnar tammefan verallt. Golv, bnkar, ja you name it. De r inte direkt de ultimata fest-vrdarna som ni kan frestlla er.. Armhvningarna mste ju bero p att du stllt in personligheten till att vara ngon form av aktiv sport- och hlsointresserad dre? Jag har t ex stllt in mina personligheter till att vara lugna, low key och lite blyga. Men jsses, trodde man kunde vara lugn utan att lida av narkolepsi, men tji fick jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in