2012-10-10, 22:28
Medlem
GOOGLE.coms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hjärtat64
programmet visas i Kanal 5 inte TV4
Det var vl just det han frskte ppeka ocks.

Citera
2012-10-10, 22:32
Medlem
MrMadoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hjärtat64
programmet visas i Kanal 5 inte TV4

var vl just drfr det inte var s sannolikt
Citera
2012-10-10, 23:10
Medlem
Puertis avatar
Dagens avsnitt var fan uppgjort. 100% sker p det. Precis som det var uppgjort att han som r inredare kte ivg i avsnitt 2 och kom tillbaka till 3:e avsnittet, allt fr att skapa mer spnning. Hela soppan med Linnea och hennes droger, sjukhusvistelsen och allt det kndes helt orimligt - dvs, att lmna en person HELT ensam p sjukhuset med hennes mobil, nr man vet att hon har kontakt med sin langare och liknande.
Rita och hennes tlamod r/var bara fr mycket. Kolla den scenen under avsnitt 4 nr hon str och snickrar ihop den dr byrn och helt pltsligt gr hon drifrn fr absolut ingenting. Kndes ocks uppgjort. Men likvl r hon tillbaka "hemma" morgonen drp. Jaja.. .
Citera
2012-10-10, 23:12
Medlem
paprikaflickans avatar
bara jag som tnkt p hur frjvligt det mste bli dr nr de r frdiga? jag menar, ett kollektiv med typ 10 st gamla hemlsa knarkare(eller hur mnga de nu var), i en gammal lada ute p vischan. och deras gamla kompisar kommer ju garanterat vilja sova hos dom, s kommer nog inte drja lnge innan det bara r ett vanligt uteliggarhng i stil med den dr husvagnscampingen igen.

knns dessutom lite udda att de valt en stor lada ute i skogen. de har ju knappast tillgng till bil eller s. ngon som vet var den ligger?
Citera
2012-10-10, 23:21
Medlem
paprikaflickans avatar
sg nu att de r utanfr nykvarn. kan inte vara s kul om man r van vid att hnga runt i stockholms innerstad, tvivlar p att det gr ngra vidare kommunikationer dr? om nu mlet r att de ska f jobb och leva normala liv s hade det vl varit bttre att i alla fall vlja ngon stans dr det i alla fall gr okej bussar in till stan etc?

tycker bara hela projektet knns s himla mrkligt p ngot stt. bunkra ihop en massa lodisar i en lada mitt ute i skogen, helt isolerat frn all civilisation, kan inte se hur detta skulle kunna sluta bra i lngden
Citera
2012-10-10, 23:36
Medlem
Killen i nsta avsnitt har man rkt en gs med. Pundarjveln frskte dessutom blsa mig och polaren!

Sjukt skum lirare. Tror han har allvarliga psykiska strningar, han borde sitta inne p mentalsjukhus. Nr jag sg att han var med kndes detta program mkt mkt mer oserist...
Citera
2012-10-10, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av paprikaflickan
sg nu att de r utanfr nykvarn. kan inte vara s kul om man r van vid att hnga runt i stockholms innerstad, tvivlar p att det gr ngra vidare kommunikationer dr? om nu mlet r att de ska f jobb och leva normala liv s hade det vl varit bttre att i alla fall vlja ngon stans dr det i alla fall gr okej bussar in till stan etc?

tycker bara hela projektet knns s himla mrkligt p ngot stt. bunkra ihop en massa lodisar i en lada mitt ute i skogen, helt isolerat frn all civilisation, kan inte se hur detta skulle kunna sluta bra i lngden
Idiot. Det byggs i anslutning till Basta som r ett rehabiliteringskooperativ.
Citera
2012-10-10, 23:42
Medlem
paprikaflickans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kjell-Britt
Idiot. Det byggs i anslutning till Basta som r ett rehabiliteringskooperativ.
s fr att jag inte har koll p precis allt s r jag en idiot? men tycker nd att det r lite udda, det r ju inte riktigt som att de fr "ett hem" p lng sikt, utan mer som att de blir inlagda p rehab d ju, men att de fr bygga sitt rehab sjlv.

men aja, klagar inte d i alla fall, det r nog bttre n inget. och antar att det mest r bra att de fr lra sig arbeta fysiskt och sdr.
Citera
2012-10-10, 23:46
Medlem
Citat:
s fr att jag inte har koll p precis allt s r jag en idiot? men tycker nd att det r lite udda, det r ju inte riktigt som att de fr "ett hem" p lng sikt, utan mer som att de blir inlagda p rehab d ju, men att de fr bygga sitt rehab sjlv.

men aja, klagar inte d i alla fall, det r nog bttre n inget. och antar att det mest r bra att de fr lra sig arbeta fysiskt och sdr.

S lnge det inte kostar skattepengar fr de gr vad fan de vill!

Rtt underhllande att se p ocks

Men jag vill inte ge en spnn till dessa ckliga knarkare, och de borde ingen vettig mnniska gra. Sen kanske de sitter ngon svensson och tycker synd om dessa, men har man trffat sna mnniskor inser man snabbt att de r frlorade. Livet r hrt.
Citera
2012-10-11, 00:19
Medlem
Kanske lter idiotiskt. Men jag hoppas att Linnea blir utslngd drifrn. Hon har alla frutsttningar att f den hjlp hon behver. Tillfrisknad, boende och sysselsttning, men hon vill inte ge det en chans ens. I frsta avsnittet tyckte jag synd om henne. Tyckte dock att det var mrkligt att hon flyttade till sthlm pga hon inte kom verens med pappans nya tjej, som hon sa. Om det ligger en sanning i det tvivlar jag p nu. Snacka om att gra pappan till tlje i tv.
Citera
2012-10-11, 00:36
Medlem
nynnas avatar
Citat:

Om du ids freslr jag att du lser trden frn brjan och kanske f klarare bild av vad programmet handlar om.
Citera
2012-10-11, 01:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pizzadirekt
S lnge det inte kostar skattepengar fr de gr vad fan de vill!

Rtt underhllande att se p ocks

Men jag vill inte ge en spnn till dessa ckliga knarkare, och de borde ingen vettig mnniska gra. Sen kanske de sitter ngon svensson och tycker synd om dessa, men har man trffat sna mnniskor inser man snabbt att de r frlorade. Livet r hrt.

Det kostar mera att ha dom ute p gatorna en att ge dom rehab.
men jag anser ju att knarket ska vara lagligt och pengarna som dras in ska g till riktig information inte samma som fr 50 r sen som ges ut nu och hjlp (rehab) fr missbrukarna. Drogerna finns ju end.

Det hr avsnittet var ingen hjdare. Verkar vara Johan som klarar sig bst
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in