Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-02-24, 22:40
Medlem
SportquattroS1s avatar
Jag kan inte installera programmet. Min telefon är en HTC Desire från 2010, är den för gammal? Det finns ingen uppdatering för operativsystemet och jag har provat att både ladda ner i mobilen samt genom datorn. Den kan inte öppna filen helt enkelt.

Kollade i MD5 Checker och det stämmer där.

Är min telefon kass? Är jag efterbliven? Är nåt annat galet?
Citera
2013-02-24, 22:41
Medlem
Essylias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SportquattroS1
Jag kan inte installera programmet. Min telefon är en HTC Desire från 2010, är den för gammal? Det finns ingen uppdatering för operativsystemet och jag har provat att både ladda ner i mobilen samt genom datorn. Den kan inte öppna filen helt enkelt.

Kollade i MD5 Checker och det stämmer där.

Är min telefon kass? Är jag efterbliven? Är nåt annat galet?

Ska fungera utmärkt på din lur. Tanka ner filen till datorn, för över .apk till telefonen och installera.
Citera
2013-02-24, 22:47
Medlem
Raxxorzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Essylia
Ingenstans, än så länge. MobiTime har ingenting med Fejkbiljett att göra och är det så att vi ger oss på det så kommer förmodligen en ny tråd skapas just för MobiTime eftersom det är rätt annorlunda jämfört med vanliga SMS-Biljetter
Det gjorde ont i hjärtat
Citera
2013-02-24, 22:55
Medlem
SportquattroS1s avatar
Citat:
Ska fungera utmärkt på din lur. Tanka ner filen till datorn, för över .apk till telefonen och installera.
Disregard my last transmission.

Laddade ner en task manager och öppnade genom den varpå allt gick strålande.
Citera
2013-02-24, 23:06
Medlem
Essylias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raxxorz
Det gjorde ont i hjärtat

Livet är skit, sedan dör man .

I framtiden, kanske. Det som står på tapeten härnäst är UL/Uppsala.
Citera
2013-02-25, 14:09
Medlem
Raxxorzs avatar
Citat:
Livet är skit, sedan dör man .

I framtiden, kanske. Det som står på tapeten härnäst är UL/Uppsala.
Aja, fortsätter i vilket fall som att skicka biljetter. Finns det något program man kan använda för att spela in det man har på skärmen? Så att man liksom kan se hur formerna ska röra sig osv.?
Citera
2013-02-26, 02:03
Medlem
Jullsans avatar
Hur går det med uppdateringen för Göteborg?
Citera
2013-02-26, 02:22
Medlem
adkys avatar
Funkar det bra det hära? Är lite osäker ifall man ska använda eller inte
Citera
2013-02-26, 05:32
Medlem
Blåjackor i Farsta Strand 2 dagar i rad nu. I söndags kollade dom då man var på väg UT från pendeltågsstationen. De onstaterade att min biljett var fejk, jag gick genom spärrarna ändå och sa nåt i stil med "ni har ändå ingen rätt att stoppa mig". Gick till tunnelbanan och passerade men då stannaade dom mig precis då jag skulle gå på tåget. Dom hade följt efter mig. "Men för helvete då tar jag bussen!" "Vi följer efter dig dit också vi har flera timmar på oss annars så kanske vi ska ringa till farbror polisen?"
Jag sket i dom och gick från Farsta strand till Farsta som va min slutstation. Men wtf vadå polisen? De kommer väl ändå inte för att man plankar? Vad trött jag blir... Igår slapp jag dom jävlarna men det verkar vara nån ride nu.
Citera
2013-02-26, 05:33
Medlem
Ursäkta rödtjutsstavfel. Glömde berätta att de scannade med sin mobil.

Citat:
Ursprungligen postat av Symph
Blåjackor i Farsta Strand 2 dagar i rad nu. I söndags kollade dom då man var på väg UT från pendeltågsstationen. De onstaterade att min biljett var fejk, jag gick genom spärrarna ändå och sa nåt i stil med "ni har ändå ingen rätt att stoppa mig". Gick till tunnelbanan och passerade men då stannaade dom mig precis då jag skulle gå på tåget. Dom hade följt efter mig. "Men för helvete då tar jag bussen!" "Vi följer efter dig dit också vi har flera timmar på oss annars så kanske vi ska ringa till farbror polisen?"
Jag sket i dom och gick från Farsta strand till Farsta som va min slutstation. Men wtf vadå polisen? De kommer väl ändå inte för att man plankar? Vad trött jag blir... Igår slapp jag dom jävlarna men det verkar vara nån ride nu.
Citera
2013-02-26, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Symph
Ursäkta rödtjutsstavfel. Glömde berätta att de scannade med sin mobil.

Tänkte använda fejk till Uppsala, men vi får väl se hur det går, där behövs det ju bara om det kommer kontrollanter, men vad har dom för rättigheter? alltså får dom hålla i en osv om jag visar min biljett dom kommer fram till den är fejk. men vi är framme i Uppsala, är det bara gå då och inte bry sig?

**edit låter frågan stå kvar men såg att appen inte kommit till Upsala än. Den kanske är på g?
Senast redigerad av EndlessLove 2013-02-26 kl. 16:19.
Citera
2013-02-26, 20:19
Medlem
När jag åker inom sthlm och ska åka mellan två zoner; smsar jag A+B eller bara B?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in