Citat:
Ursprungligen postat av
Powr
🤣🤣🤣🤣 fan vilken jvla tnt du r ass.
"Hur kan ni tycka detta r ok" buuhuuu 😭
Vem fan bryr sig vem Elon knullar?? Vad har det med aktien att gra? Han kommer inte f sparken, ingenting kommer hnda. Bill Gates avgick inte som VD pga en relation. Han avgick bara frn styrelsen.
Detta har verkligen ingenting med Tesla att gra. Du visar bara din patetiska besatthet av Musk gng p gng. Get a life loser
Jag bryr mig endast lite p det personliga planet och jag tror precis som du skriver att det inte kommer att pverka hans position i Tesla. Men fr mig r det en varningsklocka om hans karaktr.
Jag tror vi r ganska mnga som upplever Tesla som hypat. Lite som vissa kryptovalutor. Problemet r att jag inte tror att man kan vara en bra investerare rent allmnt om man identifierar sig fr starkt med ett fretag eller dess ledare. Man mste kunna frhlla sig ngorlunda neutral och vara beredd att verge sin alltfr pessimistiska attityd om fretaget visar positiva tendenser och tvrtom. Och det gller synen p VDn ocks.
Att det finns mnga som r emotionellt involverade fans av fretaget eller ledaren gr att man kan misstnka att aktiekursen inte endast r baserad p fundamentala faktorer. En sdan tendens r oftast inte lngsiktigt hllbar. Om det finns en sdan tendens, vilket jag upplever att det gr i Teslas vrdering, s knner jag mig tryggare i att spekulera i nedgng p aktien.