• 467
  • 867
  • 917
  • 966
  • 967
  • 968
  • 1017
  • 1067
  • 1467
2022-08-02, 12:00
Medlem
BästeHrMongolids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av job230ge
verkar bli körd av FSD till sjukhuset i extreme pain någon gång i månaden

https://twitter.com/CzechArtGirl/sta...YiLZ0OHQQsEpOA

Källkritik is a non issue. Gör avancerad sökning på TWTR med termen Elon och hennes @. Säkert 10000 tweets. Men har nog ingen anledning att ljuga

Säkert rimligare att att alla ljuger om Tesla än att du har fel, och att Taylor Ogan heller inte har någon som helst anledning att ljuga.
Varför skriver du här nu igen?
Citera
2022-08-02, 12:14
Medlem
BästeHrMongolids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av David86
finns det ens en funktion för att bilen ska köra iväg och parkera sig själv?

Ja.

https://youtu.be/TbZix_OGiyg

Men ingen sa något om att föraren inte var i bilen, bara att den parkerade sig självt.
Citera
2022-08-02, 12:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BästeHrMongolid
Ja.

https://youtu.be/TbZix_OGiyg

Men ingen sa något om att föraren inte var i bilen, bara att den parkerade sig självt.
Fast nu svara du ”ja” på att den kan köra iväg och parkera själv, det kan den inte då.

Så hon ramla in och ut ur medvetande, men tog sig tiden att låta bilen autoparkera i någon minut innan hon uppsökte hjälp? Du får ändå hålla med om att historian är tveksam..
Citera
2022-08-02, 12:32
Medlem
BästeHrMongolids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av David86
Fast nu svara du ”ja” på att den kan köra iväg och parkera själv, det kan den inte då.

Så hon ramla in och ut ur medvetande, men tog sig tiden att låta bilen autoparkera i någon minut innan hon uppsökte hjälp? Du får ändå hålla med om att historian är tveksam..

Jag svarade ja till att bilen kan åka dit den skall av sig självt och parkera av sig självt, med föraren i bilen, vilket så klart måste vara fallet.

Vart står det att hon "ramlade in och ut ur medvetande?
Citera
2022-08-02, 12:38
Medlem
Citat:
Jag svarade ja till att bilen kan åka dit den skall av sig självt och parkera av sig självt, med föraren i bilen, vilket så klart måste vara fallet.

Vi har olika definitioner av att bilen kör själv då, min är att ingen behöver vara i bilen.

Okej, ”almost unconscious”.
Citera
2022-08-02, 12:42
Medlem
Citat:

Det kan den ju inte 🤣 du kan sätta en destination och när(om) bilen tar sig dit så disengagear FSD, sedan kan du lokalisera en parkeringsplats och använda autopark. Men som du självklart förstår är inte detta något man gör ”almost unconcious”. Snacka lite om aktien istället för att sprida massa uppenbar falsk dynga.

Vad har ni proffs för estimat på Teslas Juli leveranser förresten?
Citera
2022-08-02, 13:02
Medlem
BästeHrMongolids avatar
Citat:
du kan sätta en destination och när(om) bilen tar sig dit så disengagear FSD, sedan kan du lokalisera en parkeringsplats och använda autopark.

Ja, är det något hon skriver som emotsäger att det var så?

Citat:
Men som du självklart förstår är inte detta något man gör ”almost unconcious”.

Det var inte en man, det var en kvinna, och så länge hon var vid medvetande så kunde hon troligtvis navigera en touchscreen.
Citera
2022-08-02, 13:08
Medlem
Citat:
Ja, är det något hon skriver som emotsäger att det var så?

Det var inte en man, det var en kvinna, och så länge hon var vid medvetande så kunde hon troligtvis navigera en touchscreen.

Det enda som motsägs är att FSD beta inte kan navigera till en plats och parkera vilket påstås i tweeten. Och att du inte själv förstår absurditeten i tweeten säger ganska mycket.

Har du förresten justerat ner ditt estimat på leveranser för helåret för Tesla?
Citera
2022-08-02, 14:23
Medlem
illuminas avatar
Citat:
Det kan den ju inte 🤣 du kan sätta en destination och när(om) bilen tar sig dit så disengagear FSD, sedan kan du lokalisera en parkeringsplats och använda autopark. Men som du självklart förstår är inte detta något man gör ”almost unconcious”. Snacka lite om aktien istället för att sprida massa uppenbar falsk dynga.

Vad har ni proffs för estimat på Teslas Juli leveranser förresten?
Juli kommer nog vara lägre än juni då Shanghai-fabriken gjorde en massa uppgraderingar.

För helåret tror jag fortfarande Tesla kan nå 50% tillväxt, dvs runt 1.4 miljoner.
Vad tror du själv?
Citera
2022-08-02, 14:53
Medlem
BästeHrMongolids avatar
Citat:
Det enda som motsägs är att FSD beta inte kan navigera till en plats och parkera vilket påstås i tweeten. Och att du inte själv förstår absurditeten i tweeten säger ganska mycket.

Har du förresten justerat ner ditt estimat på leveranser för helåret för Tesla?

Avsaknaden av information är inte information i sig. Ingen har sagt att hon inte aktiverade autopark.
Citera
2022-08-02, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av illumina
Juli kommer nog vara lägre än juni då Shanghai-fabriken gjorde en massa uppgraderingar.

För helåret tror jag fortfarande Tesla kan nå 50% tillväxt, dvs runt 1.4 miljoner.
Vad tror du själv?

1340k, estimaten för Berlin/tx är fortfarande för höga. Tror du ligger exakt vid analytiker estimaten dock (1.4)
Citera
2022-08-02, 18:25
Medlem
illuminas avatar
Citat:
1340k, estimaten för Berlin/tx är fortfarande för höga. Tror du ligger exakt vid analytiker estimaten dock (1.4)
Jag tror folk underskattar Shanghai. Jag gissar på 380k i Q3 och runt 460k i Q4.
Citera
  • 467
  • 867
  • 917
  • 966
  • 967
  • 968
  • 1017
  • 1067
  • 1467

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera