Citat:
Ursprungligen postat av
CyrusGNetWork
Enligt ett meddelande från deras forum.
At about 6:10 PST we received a report that a certificate issue for Firefox is causing add-ons to stop working and add-on installs to fail.
Our team is actively working on a fix. We will update as soon as we have more information.
Edit:
Högtryck nu på deras suooirtforum.
429 Too Many Requests
Tack för infon, ja då får man undvika att surfa för mycket nu, är inte kul när skärmen ser ut som ett flipperspel med hysteriska mängder reklam.
Eller så får man köra med "opera" tills de fixat problemet för där funkar tilläggen.
https://www.opera.com/sv
Citat:
Ursprungligen postat av
Jagtrollarinte
Dom skickar ut bugfixen för disablade addons i tidigt skede via studier.
Det här funkade för mig.Under inställningar i sekretess & säkerhet.Kryssa i Tillåt Firefox att skicka teknisk interaktionsdata till Mozilla och därefter kryssa i Tillåt Firefox att installera och köra studier.
Nu funkar mina addons.
Inte här, efter att ha klickat i de två rutorna så får jag olika svar på de olika tilläggen vid försök att installera dem
ublock origin = firefox har förhindrat den här hemsidan från att fråga om du vill installera programvara på datorn, och så två svars möjligheter tillåt/tillåt inte.
Trycker man på tillåt så får man svaret - tillägget som hämtades från denna sidan kunde inte installeras eftersom det verkade som filen blivit korrupt.
DuckDuckGo Privacy Essentials = Hämtningen misslyckades. Kontrollera din anslutning.
Firefox62.0.2 (32-bitars)
Edit:
Restarta Firefoxen och då kom tilläggen tillbaka efter en stund, passa på att avaktivera "Tillåt Firefox att skicka teknisk interaktionsdata till Mozilla och därefter kryssa i Tillåt Firefox att installera och köra studier."
Får se hur länge det funkar eller om man måste tillåta Firefox att snoka.