Flashback bygger pepparkakshus!
2022-10-01, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frosthy
Jag festade mycket mellan 20-25 men det blev inget ligga för mig då heller, en gång sumpade jag det tyvärr då jag var blyg och hade två kompisar som sov över hos mig och ville inte att dom skulle höra.

Det är inte bara att gå ut och stöta på kvinnor. Att börja prata med främmande människor i Sverige anses konstigt. Det är sådant som typ alkisar gör. Jag har haft perioder då jag tvingat mig till att göra detta och då blev jag nobbad varje gång och nu vågar jag inte längre :S

"Det är sådant som typ alkisar gör.", var bland det mest korkade jag hört.
Bara för att du själv är en liten livrädd grå mus som är skräckslagen inför att bli tilltalad av andra människor, så fördömer du och tror att alla normala människor är alkisar eftersom de utan att få panikattacker klarar av att vara social.

Det finns även andra ord än incels för sådana som dig.
Åla dig tillbaks in i mörkret nu och fortsätt med ditt ensamma gråtrunkande, ditt stolpskott, det är inte ett jävla dugg synd om dig, för den enda hjälp du behöver är en transport in på psykakuten.
Citera
2022-10-02, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vafandara1
"Det är sådant som typ alkisar gör.", var bland det mest korkade jag hört.
Bara för att du själv är en liten livrädd grå mus som är skräckslagen inför att bli tilltalad av andra människor, så fördömer du och tror att alla normala människor är alkisar eftersom de utan att få panikattacker klarar av att vara social.

Det finns även andra ord än incels för sådana som dig.
Åla dig tillbaks in i mörkret nu och fortsätt med ditt ensamma gråtrunkande, ditt stolpskott, det är inte ett jävla dugg synd om dig, för den enda hjälp du behöver är en transport in på psykakuten.
Jag är inte alls rädd för att bli tilltalad av främmande. Men jag har väldigt svårt att göra det själv. Och så är dom flesta av oss svenskar faktiskt. Kanske därför Stockholm ligger i topp i världen bland flest singenhushåll?
Citera
2022-10-07, 15:36
Medlem
Att äta testiklar borde hjälpa, om man vill bli en Alpha. Googla Liver King.
Citera
2022-10-07, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frosthy
Jag festade mycket mellan 20-25 men det blev inget ligga för mig då heller, en gång sumpade jag det tyvärr då jag var blyg och hade två kompisar som sov över hos mig och ville inte att dom skulle höra.

Det är inte bara att gå ut och stöta på kvinnor. Att börja prata med främmande människor i Sverige anses konstigt. Det är sådant som typ alkisar gör. Jag har haft perioder då jag tvingat mig till att göra detta och då blev jag nobbad varje gång och nu vågar jag inte längre :S

Då gjorde du det på fel sätt. Gör man det på rätt sätt blir man inte nobbad varje gång.
Citera
2022-10-07, 22:25
Medlem
T.om folk med grova handikapp och funktionsnedsättningar hittar kärlek.
Om man bokstavligen lever efter en idé att "ingen vill ha mig" är man fan korkad.
Det finns miljarder kvinnor...
Citera
2022-10-07, 22:35
Medlem
Pungpuckels avatar
Jag får känslan av att de flesta incels är högutbildade.
Tror det är där det klämmer, deras sönderutbildade hjärnor har lärt sig att ansträngning leder automatiskt till belöning.
Mer ansträngning = ännu mer belöning.

Det är det enda tankesättet som existerar, eller hur?

Men tjejer är varken betyg, belöningar, befodringar eller stipendium.
Det är snarare en effekt.
Om du har tjejer runt dig så är det en effekt som sker om du är lite glad, intresserad, naturligt social, lekfull och inte tar allt på så stort allvar.
Citera
2022-10-07, 23:57
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HLundborg
Tag er i kragen och sluta vara offer.

Jag gillar inte ditt ansikte har jag rätt att slå dig då?
Citera
2022-10-08, 00:02
Medlem
HLundborgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mad monk
Jag gillar inte ditt ansikte har jag rätt att slå dig då?
Du är välkommen att försöka.
Citera
2022-10-08, 00:04
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HLundborg
Du är välkommen att försöka.

Oj en tuffing.
Citera
2022-10-08, 01:59
Medlem
HLundborgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mad monk
Oj en tuffing.
Tror bestämt det va du som va tuff och skulle försöka slå mig i ansiktet. Va inte du den där counterjihadisten, är du Incel också?! Stackars sate. Finns nog inget hopp för dig, förstår att du satsar på ett liv som munk.
Citera
2022-10-08, 12:38
Medlem
MissBingos avatar
Man är fortfarande incel även om man haft sex, men fått betala för det!

Tips! Lägg ner ert hat mot kvinnor, så kanske ni lyckas!
Citera
2022-10-08, 14:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissBingo
Man är fortfarande incel även om man haft sex, men fått betala för det!

Tips! Lägg ner ert hat mot kvinnor, så kanske ni lyckas!

Det finns gott om män med kass kvinnosyn som får ligga hur mycket som helst. Så det är inte där skon klämmer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in