Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-07-13, 15:18
Medlem
MrsMagoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BodenSwe
Det är som om jag skulle hamna i bråk med en polis och sen bara säga "Jag bara försvarade mig mot polisen".
Nä, det funkar inte riktigt så.

Fast bråk är det inte och en lantis på pickalurven i storstan ska en skicklig polis hantera på ett annat sätt än detta.
Jag kollade upp hur polisen får använda sin batong, och dom får slå på överarm, ben, rumpa, men inte på andra delar av kroppen. Den där batongen kan ge stora skador, och jag är övertygad om att gubben här har en hel del skador på kroppen efter denna attacken. Alltså 13-14 slag för ett fyllo som är ganska harmlös på platsen där hon går till attack.

Fyllon har polisen med att göra dagligen, men dom går inte till anfall på detta sättet-
Frågan är vad hon lärde sig på polishögskolan egentligen.
I dag kan polisen hamna på film och då kan inte orden väga tungt då filmen i sig är det tyngsta beviset.
Hon har fått fel uppfattning om batonganvändandet kontra situationen. Och åklagare har en brottsmisstanke. Jag tror dom vill rensa rötäggen i leden själva även om det smutsar ner kåren.-

I lagens mening är batongen ett livsfarligt vapen.
Senast redigerad av MrsMagoo 2013-07-13 kl. 15:23.
Citera
2013-07-13, 15:19
Medlem
Iprenens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knullkompisen
Lägg ner. Ingen bryr sig om a lagaren. Det som vållar häftig kritik om polisen som syns vid ingripandet är att hon ljög för sitt befäl och det är den allvarligaste brottet som kan göras. Polis med bricka som begår brott låter osunt.

Men ta fram den förbannade rapporten då?! Vart fan ligger problemet?!
Citera
Bannlyst
Hunden skall väl vara ett skydd för den ensamma polisen om hon blir attackerad. Det såg jag inte att hon blir i klippet. Hon bussar hunden på honom direkt. Hunden attackerar kuken men killen hinner få grepp om selen på hunden och undviker därmed att få sitt könsorgan sönderbitet.
Citera
Medlem
GostaBerlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knullkompisen
Värre blir det inte nu när hon mister sitt polisleg. Hönshjärnan skrev osanning i polisrapporten om att fullisen var agressiv och hade mottat knytnävsslag mot henne, vilket filmbeviset motbevisar hennes lögn. Fittan är rökt och ingen polis tar hennes sida.

Kan du scanna in den där rapporten så vi andra kan få ta del av den?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av westmars
Du vet inte ens om de är samma tjej.
90% procent säker.

Varför?
Hon var föremål för utredning för två år sedan, liknande fall. Hon jobbar inom polispatrullen på exakt samma område. I den förra polisrapporten står det också att hon har en sjukdom.

Go figure!
Citera
2013-07-13, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arkiater
Otroligt hur många som i den här tråden vräker ur sig ömhetsbetygelser över ett korkat fyllo som misshandlar folk och förstör egendom. Skamligt! Fyllot hade gjort sig förtjänt av smörj, så enkelt var det.

Vänligen visa var i konstitutionen det står att spöstraff ska tillämpas som bestraffning.
Citera
2013-07-13, 15:21
Medlem
StarSuckers avatar
"En erfaren polis hade gjort si, gjort så, okontrollerat, hunden är galen"

Galet många som vet hur polisen arbetar.
Citera
2013-07-13, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av westmars
Du vet inte ens om de är samma tjej.

Jo du det är samma fitta. Du vet, simmar det som en anka och låter som en anka osv.

Flatan bor på Copelandet Hässelby Villastad.
Citera
2013-07-13, 15:24
Medlem
TheaFraggers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StarSucker

Många internetadvokater här också som jobbar pro bono på flashback.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DzCh
90% procent säker.

Varför?
Hon var föremål för utredning för två år sedan, liknande fall. Hon jobbar inom polispatrullen på exakt samma område. I den förra polisrapporten står det också att hon har en sjukdom.

Go figure!

Har du källa på de du uttalar? Annars kan du hålla käften.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StarSucker

Erfaren polis hade kallat på förstärkning och transporterat galningen till st Görans psykställe. Men flator i uniform agerar annorlunda.
Citera
2013-07-13, 15:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DzCh
90% procent säker.

Varför?

Go figure!
Var står det att hon har en sjukdom? Har ögnat igenom den två gånger nu. Vad för sjukdom?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in