Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-07-13, 15:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av westmars
Har du källa på de du uttalar? Annars kan du hålla käften.
Ja, din förvirrade lille pojk.
Har skrivits tidigare i tråden.

https://www.flashback.org/p44295928#p44295928
Citera
2013-07-13, 15:27
Bannlyst
För sista gången

http://corruptiosweden.blogspot.se/2...sade-sitt.html

Läs om poliskvinnan gör vad ni vill med henne. Adress finns om man har lite huvud och kan använda google.
Citera
2013-07-13, 15:27
Medlem
GostaBerlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knullkompisen
Erfaren polis hade kallat på förstärkning och transporterat galningen till st Görans psykställe. Men flator i uniform agerar annorlunda.

Kan du inte bara dela med dig av rapportjäveln så vi slipper alla spekulationer?
Citera
2013-07-13, 15:28
Medlem
Vi har bara sett en del av händelseförloppet, just den biten där polisen går till attack.

Om man skulle ha ett klipp på det hela när han slog sönder saker och slog emot tjejen så hade det varit mer ok.

Saken här också är att han är en stor man, polisen en kvinna. Hon har säkerligen inte den fysiska kapaciteten att brotta ner honom själv. Så hon får ta till med det hon har, det är enligt mig inte hennes fel, utan snarare Polisens verksamhet i sig som har henne gåendes ensam emot honom.

Sen så är det intressant att denna man säger att han ska spränga gatan, och fråga om hon vill testa de är extremt provocerande, är man så jävla dum så man säger sådant till en polis (även om man är full, de kan aldrig vara en bortförklaring då det är ens skyldighet att kunna hantera sådant) och man inte lägger sig ner eller gör som polisen säger, då får man skylla sig själv.

Om en polis hade kommit till mig och jag var misstänkt för något, för de hade tagit fel eller så, hade jag lyssnat på allt dem sa även om jag var full. Jag har en stor respekt för poliser, man ska göra som dem säger.. tycker man dem gör fel kan man anmäla dem efteråt.. Inte säga man ska spränga gator och sånt
Citera
2013-07-13, 15:31
Medlem
GostaBerlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slimmerboy
Vi har bara sett en del av händelseförloppet, just den biten där polisen går till attack.

Om man skulle ha ett klipp på det hela när han slog sönder saker och slog emot tjejen så hade det varit mer ok.

Saken här också är att han är en stor man, polisen en kvinna. Hon har säkerligen inte den fysiska kapaciteten att brotta ner honom själv. Så hon får ta till med det hon har, det är enligt mig inte hennes fel, utan snarare Polisens verksamhet i sig som har henne gåendes ensam emot honom.

Sen så är det intressant att denna man säger att han ska spränga gatan, och fråga om hon vill testa de är extremt provocerande, är man så jävla dum så man säger sådant till en polis (även om man är full, de kan aldrig vara en bortförklaring då det är ens skyldighet att kunna hantera sådant) och man inte lägger sig ner eller gör som polisen säger, då får man skylla sig själv.

Om en polis hade kommit till mig och jag var misstänkt för något, för de hade tagit fel eller så, hade jag lyssnat på allt dem sa även om jag var full. Jag har en stor respekt för poliser, man ska göra som dem säger.. tycker man dem gör fel kan man anmäla dem efteråt.. Inte säga man ska spränga gator och sånt

Alla har inte lika goda erfarenheter av poliser som du. Jag tycker det är ett jävla pack. Blir rädd när dom kommer.
Citera
2013-07-13, 15:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DzCh
Ja, din förvirrade lille pojk.
Har skrivits tidigare i tråden.

https://www.flashback.org/p44295928#p44295928

Men 90% säger ändå inte att det är henne.
Vart står det om sjukdomen du prata om?

Och jag menar rapporten på den nya händelsen.
Citera
2013-07-13, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GostaBerling
Kan du inte bara dela med dig av rapportjäveln så vi slipper alla spekulationer?
Jag vet att polisen läser här och vill då vara extra försiktigt. Jag kommer förmedla den på pdf så fort en åklagare har påbörjat förundersökning.
Citera
2013-07-13, 15:37
Medlem
Citat:
Jag vet att polisen läser här och vill då vara extra försiktigt. Jag kommer förmedla den på pdf så fort en åklagare har påbörjat förundersökning.
Du kan annars säga hur du själv kom åt rapporten så kan vi bemöda oss att länka den här på tråden.

Du kan också skriva i PM om du fruktar makten så mycket?
Citera
2013-07-13, 15:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DzCh
Du kan annars säga hur du själv kom åt rapporten så kan vi bemöda oss att länka den här på tråden.

Knullkompis har ingen sådan rapport. Han trollar bara .
Citera
2013-07-13, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ClaudiaCardinale
Knullkompis har ingen sådan rapport. Han trollar bara .
Ja, misstänker också det.
Citera
2013-07-13, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slimmerboy

Skulle du lägga dig ner när en aggressiv hund vill bita dig? Din dumma jävel.
Citera
2013-07-13, 15:42
Medlem
Under---18s avatar
Citat:
Inte ens en liten rad som kan ha visa att det handlar om detta fallet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in