Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-07-13, 15:05
Medlem
HumpingDogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N.Y
Om det är hon så har hon nog viftat med teleskopbatongen för sista gången.

Nej.
Citera
2013-07-13, 15:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorBlutegel
Länka gärna denna polisrapport, tack.

Du hör ju i klippet i slutet det hon rapporterar in. Skadegörelse på hunden blandannat Hur fan kan hon få det till det? Han försvarar ju sig bara mot den ilskna hunden föra att inte bli sönderbiten.
Citera
2013-07-13, 15:06
Medlem
BosseBetongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knullkompisen
Värre blir det inte nu när hon mister sitt polisleg. Hönshjärnan skrev osanning i polisrapporten om att fullisen var agressiv och hade mottat knytnävsslag mot henne, vilket filmbeviset motbevisar hennes lögn. Fittan är rökt och ingen polis tar hennes sida.

Svårt att ladda upp en copy på rapporten? Du hade väl den i pappersformat...?

Killen som kommer upp bakom henne när "GM" ligger ner hade lätt kunnat brotta ner henne, innan hon hinner säga pip...

Hur länge hade hon varit polis? Verkar väldigt orutinerad...

//BB
Senast redigerad av BosseBetong 2013-07-13 kl. 15:08.
Citera
2013-07-13, 15:08
Medlem
HumpingDogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fyllefyllot
Klargjorde i mitt första inlägg i den här tråden att jag är mot kvinnor i mansyrken, hatar att de ska kvoteras in och ta random jobb från män med bättre kvalifikationer osv.

Jo men nu har inte män bättre kvalifikationer alla gånger. Det märks inte minst på krim. Många stendumma män som glidit före bättre kvalificerade kvinnor där.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arkiater
Otroligt hur många som i den här tråden vräker ur sig ömhetsbetygelser över ett korkat fyllo som misshandlar folk och förstör egendom. Skamligt! Fyllot hade gjort sig förtjänt av smörj, så enkelt var det. Vad skulle ni fyllovurmande och poliskritiska säga om ni själva hade blivit slagna av fyllot?

Lägg ner. Ingen bryr sig om a lagaren. Det som vållar häftig kritik om polisen som syns vid ingripandet är att hon ljög för sitt befäl och det är den allvarligaste brottet som kan göras. Polis med bricka som begår brott låter osunt.
Citera
Medlem
HumpingDogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arkiater
Otroligt hur många som i den här tråden vräker ur sig ömhetsbetygelser över ett korkat fyllo som misshandlar folk och förstör egendom. Skamligt! Fyllot hade gjort sig förtjänt av smörj, så enkelt var det. Vad skulle ni fyllovurmande och poliskritiska säga om ni själva hade blivit slagna av fyllot?

Film eller så har det inte hänt.
Citera
2013-07-13, 15:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ClaudiaCardinale
Du hör ju i klippet i slutet det hon rapporterar in. Skadegörelse på hunden blandannat Hur fan kan hon få det till det? Han försvarar ju sig bara mot den ilskna hunden föra att inte bli sönderbiten.

Det är som om jag skulle hamna i bråk med en polis och sen bara säga "Jag bara försvarade mig mot polisen".
Nä, det funkar inte riktigt så.
Citera
2013-07-13, 15:12
Medlem
DoktorBlutegels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henriko
Mannen är ju blodig, innan. Rätt uppenbart att det redan hänt en del saker innan kameran slagits på.

Och? Det är ändå omotiverat övervåld. Fyllon kaxar sig mot poliser varenda jävla helg. Det ingår i jobbet som polis att kunna hantera det på ett sansat sätt.

Citat:
Polisen slutar ju dessutom slå när mannen ligger ner.

Fel. Kolla igen. Hon fortsätter att slå.

Citat:
Tycker inte det går att dra några slutsatser om varken tjänstefel eller kort stubin utifrån detta lilla klipp.

Nej, det är klart. Att bussa hunden, veva okontrollerat med batongen och skrika i panik på en man som inte lägger ner sig inom fem sekunder är inte kort stubin eller tjänstefel. Eller?

En erfaren polis hade tagit ner honom på marken hur lätt som helst och slängt in honom i fyllecell utan att behöva bussa hunden på honom och veva okontrollerat vilket hade kunnat sluta i stora skador.
Citera
2013-07-13, 15:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BodenSwe
Det är som om jag skulle hamna i bråk med en polis och sen bara säga "Jag bara försvarade mig mot polisen".
Nä, det funkar inte riktigt så.

Skicka hunden är detsamma som verkanseld från pistolen så klart som fan att han inte vill bli biten

Däremot gör du motstånd mot en polis så är det våld mot tjänsteman så en viss skillnad .

Tycker du bör gå om skolan ärthjärna
Citera
2013-07-13, 15:14
Medlem
DoktorBlutegels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ClaudiaCardinale

Ja, jag hör vad hon säger. Det var inte det jag efterfrågade dock. Användaren i ett tidigare inlägg sa att hon skrev det i sin rapport.
Citera
2013-07-13, 15:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knullkompisen
Värre blir det inte nu när hon mister sitt polisleg. Hönshjärnan skrev osanning i polisrapporten om att fullisen var agressiv och hade mottat knytnävsslag mot henne, vilket filmbeviset motbevisar hennes lögn. Fittan är rökt och ingen polis tar hennes sida.
Uppskattar verkligen om du kunde ladda upp den polisrapporten på något sätt. Hon har ju ljugit tidigare gällande ett fall där hon avlossade 2 skott mot en bilförare.

Glömde jag säga att hon är flata med ett sjukdomstillstånd också, och ja det spelar roll!
Citera
2013-07-13, 15:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DzCh
Uppskattar verkligen om du kunde ladda upp den polisrapporten på något sätt. Hon har ju ljugit tidigare gällande ett fall där hon avlossade 2 skott mot en bilförare.

Glömde jag säga att hon är flata med ett sjukdomstillstånd, och ja det spelar roll!

Du vet inte ens om de är samma tjej.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in