Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-07-15, 02:40
Medlem
Insomfornis avatar
Vetefan vad ni snackar om men tycker inte det var något fel av polisen. Här står en tjock gubbe med blodiga händer och kläder efter att ha slagit sönder ett fönster och frågar polisen om hon är sugen på att testa och att han ska spränga gatan. Klart som fan att man tänder till. Han lägger sig ju inte ens ner när polisen beordrar idioten. Det va bra att han fick lite stryk, fulla jävla idiot.
Citera
2013-07-15, 02:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrseabeach
Jag håller med dig! Det är dock svårbevisat vad denna man har gjort innan polistjejen börjar bruka våld. Men i det faktum, att hon brukar övervåld, är ju helt klart.

Det är säker lättbevisat eftersom vittnen fanns på plats, innan videoupptagningen startade. De 2 vittnen som syns på videon verkar ju väldigt vänligt inställda till offret.

Offret står ju nästan i givakt med armarna ner, och behåller armarna passivt nere trots att polisen skriker som besatt. Att polisen skulle känt sig hotad är orimligt.

Att han skulle sagt, - är du sugen på att festa, är mer logiskt än att han skulle sagt, är du sugen på att testa. Han sluddrar och gungar på vingliga fylleben.
Citera
2013-07-15, 02:48
Medlem
Napis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Torero
Det är säker lättbevisat eftersom vittnen fanns på plats, innan videoupptagningen startade. De 2 vittnen som syns på videon verkar ju väldigt vänligt inställda till offret.

Offret står ju nästan i givakt med armarna ner, och behåller armarna passivt nere trots att polisen skriker som besatt. Att polisen skulle känt sig hotad är orimligt.

Att han skulle sagt, - är du sugen på att festa, är mer logiskt än att han skulle sagt, är du sugen på att testa. Han sluddrar och gungar på vingliga fylleben.

Ena gången sluddrar han dock så är det väldigt tydligt när han skriker det, är du sugen på att testa.
Dessutom är det helt orimligt att han frågar om fest när han brottas med en hund och slagen ramlar in. Vad han menar med det fattar jag dock inte,troligtvis inte han heller.
Citera
2013-07-15, 02:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Napi
Ena gången sluddrar han dock så är det väldigt tydligt när han skriker det, är du sugen på att testa.
Dessutom är det helt orimligt att han frågar om fest när han brottas med en hund och slagen ramlar in. Vad han menar med det fattar jag dock inte,troligtvis inte han heller.

Frågar han om fest när slagen ramlar in och han brottas med hunden? Då har du nog inte kollat videon noga. Han frågar innan och hon tolkar detta, med eller utan avsikt, som att han säger testa, och upprepar med tolkningen testa. Då kanske han går på provokationstricket och säger testa.
Citera
2013-07-15, 03:02
Medlem
Nicitas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Torero

I mina ögon, som civilperson, verkar han helt harmlös. Även om han säger att "han ska spränga hela gatan". Även om han frågar"vill du testa". Han bara står där faktiskt. Är inte ens kaxig med attityd...Jag hade själv, som civil, skött det bättre. Prata lite bara. Kan ta en stund, men so what? Han vill inget illa, det är uppenbart. Hon, å andra sidan....
Citera
2013-07-15, 03:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nicita
I mina ögon, som civilperson, verkar han helt harmlös. Även om han säger att "han ska spränga hela gatan". Även om han frågar"vill du testa". Han bara står där faktiskt. Är inte ens kaxig med attityd...Jag hade själv, som civil, skött det bättre. Prata lite bara. Kan ta en stund, men so what? Han vill inget illa, det är uppenbart. Hon, å andra sidan....

Tror det är möjligt att polisen kommer springande fram och killen säger, skall du springa hela gatan, och hon tolkar detta, med eller utan avsikt som, spränga hela gatan, och bollar detta till honom, som upprepar detta.
Citera
2013-07-15, 03:20
Medlem
Helt rätt av polisen!

Är han så dum så att han hotar polisen med att spränga gatan vilket är ett terrorbrott så ska han ha mer stryk! Helt rätt av polisen!

Respekt till henne och tjänstehunden.
Citera
2013-07-15, 03:29
Medlem
CarolSeavers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malinharbling
Helt rätt av polisen!

Är han så dum så att han hotar polisen med att spränga gatan vilket är ett terrorbrott så ska han ha mer stryk! Helt rätt av polisen!

Är du dum i hela huvveee?
Citera
2013-07-15, 04:33
Medlem
Nedsupet fyllo. Ens magkänsla säger att han inte ska spränga ett smack. Han är bara full och svamlar trams. Det är helt uppenbart. Skulle han spränga något så skulle han vara nykter.

En idiot till polis (som vanligt) som överreagerar (som vanligt) och inte har sunt förnuft (som vanligt) att förstå att killen bara är helt borta i huvudet.

Otroligt pinsamt (som vanligt).
Citera
2013-07-15, 05:14
Medlem
platyzmas avatar
Jag har faktiskt inga större problem med att polisen skjuter gemonkriminella rånarkurder eller psykfall som hugger ihjäl folk i deras hem, men sånt här är precis orsaken till att många hatar "grisen". Han får en millisekund på sig innan slagen börjar hagla...
Citera
2013-07-15, 06:16
Medlem
CarolSeavers avatar
Allvarligt talat, jag är absolut för hårda tag av polisen när det är befogat. Men det här är ju omotiverat övervåld. Har inget att göra med invandrare kontra svensk, eller man kontra kvinna. Vad som hänt innan är ganska så ointressant. Hur kan det hela ens vara en diskussion? Består Flashback av kretiner numera?
Citera
2013-07-15, 07:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malinharbling
Helt rätt av polisen!

Undrar om någon vågar fälla en sådan kommentar och komma ut med att denne person är kvinna och polis till yrket?

Hur i helvete kan man försvara en sådan klantig insats

Vill ni förtjäna mera respekt av allmänheten eller önskar ni bli riktigt hatade?

Förtydligande: Det finns många insatser gjorda av en kvinnlig tjänstepolis som utför jobbet än bättre än motsvarande manliga viking poliser MEN den här insatsen var inte en av dem. Hur tänker ni när ni försvarar detta?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in