Citat:
Ursprungligen postat av
Brur
Tror man ska ta denna video med en nypa salt. Varför börjar filmen i princip när polisen börjar våldet? Någonting säger mig att videon är klippt ifrån där polisen ingriper och i och med det så kan ju BO varit aggressiv innan filmen börjar och just därför använder polisen "våld" vid ingripandet (tycker mig inte se att han blir biten av jycken utan att han typ håller den mest runt kopplet, sen matar hon ju inte riktigt på för kung och fosterland).
Tror mest denna artikel med filmen är "på kryddad". Är inte säker, men det är vad jag tror
Ha, klart att hon gör, sådär ser det ut när en kvinna slåss, dom flesta har inte motoriken inövad för att få till effektiva slag. har du sett en kvinna slänga en tennisboll så långt dom kan? mm precis samma obekväma syn
Såhär blir det när man kvoterar in mindre lämpade människor, hon får ju panik och slänger hela arsenalen på honom för att få ner honom, om inte hunden hade klarat av det så hade pistolen garanterat åkt fram.
det enda hon behövde göra var att ta det lugnt och invänta kollegor och tilsammans lugnt lägga ner honom eller bara satt på honom handfängsel.
Men hon behövde väl hävda sig så hon kunde vara tuff i fikarummet dan därpå
Patetiska människa, o juste välkommen till sverige 2013 där brandhen inte orkar bära ut en normalviktig kropp ur ett brinnande hus och du får stryk och påbussad en galen jävla schäfer för att du är lite full