Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-07-12, 23:17
Medlem
Hade detta hänt i USA hade grabben fått en tazer i arslet och varenda medborgare hade hållt med. Ni fattar inte att ni är för mesiga som tycker att detta är övervåld. Pinsamt. Hade jag varit gubben och vaknat upp dagen efter och sett videon hade jag skämts och ha velat bett om ursäkt till polisen.
Citera
2013-07-12, 23:17
Medlem
anjoh66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smk11
Helt sjukt att folk kan skydda en polis när idiotfittan går totalt berserk på en man som inte kan skydda sig. Han visar fan inga jävla tecken på att bli våldsam.

Och på tal om att han "misshandlat 2 personer" innan så kan väl det med största sannolikhet bara varit ett vanligt krogslagsmål och kanske också därför han blev förbannad.

Polisen ska helt klart bli av med jobbet. Måste vara något fel i den översittarens huvud.

Att skydda polisen känns helt rätt när en lallande fyllskalle går bärsärk, jo det stavas med Ä, inte E.
Citera
2013-07-12, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flurl
Hade detta hänt i USA hade grabben fått en tazer i arslet och varenda medborgare hade hållt med. Ni fattar inte att ni är för mesiga som tycker att detta är övervåld. Pinsamt. Hade jag varit gubben och vaknat upp dagen efter och sett videon hade jag skämts och ha velat bett om ursäkt till polisen.

Men vem fan vill efterlikna pisslandet USA? Ännu en idiot som tycker att polisen ska få misshandla folk hur som helst.
Citera
2013-07-12, 23:18
Medlem
Wal1bergs avatar
Han fattade ju att han skulle lägga sig ner efter några batongslag, så tydligen behövdes det för fylleskallen att fatta läget !
Citera
2013-07-12, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anjoh66
Att skydda polisen känns helt rätt när en lallande fyllskalle går bärsärk, jo det stavas med Ä, inte E.

Vad var det som denna fylleskalle gjorde emot polisen som du definierar "bärsärk"?
Citera
Medlem
anjoh66s avatar
Citat:

Det beror på att Flashback består till en stor del av snuthatande lallare som tar varje chans att döma ut polisen.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wal1berg
Han fattade ju att han skulle lägga sig ner efter några batongslag, så tydligen behövdes det för fylleskallen att fatta läget !

Var ca 3 sekunder emellan hon sa lägg dig ner och att hon släppte hunden och slog honom...
Citera
2013-07-12, 23:21
Medlem
anjoh66s avatar
Citat:
Vad var det som denna fylleskalle gjorde emot polisen som du definierar "bärsärk"?

Han hade ju för fan varit inblandad i ett krogslagsmål och slagit handen genom en ruta i ren ilska. Då ska man fan ha ett par ordentliga smällar av ordningsmakten, punkt slut.
Citera
2013-07-12, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svenne-Freud
1. Han stor jag liten: Därför skall kvinnor inta vara poliser i yttre tjänst, speciellt inte ensamma.

2. Adrenalinet pumpar: för hon är lite (pga hon är kvinna)

3. Vad är det för läskigt med detta? Hon har ju för fan en polishund med sig.

Själva har jag varit med om att en som säkert var 2 dm längre än mig kommer ångande i full fart mot mig efter en ordväxling. Jag hade hunden med mig och tänkte mest på hur jag skulle förklara att han hade blivit biten samtidigt som jag spöat skiten ur honom och då är min hund inte skyddstränad. Inte fan var jag rädd. Jag hade en hund modell större och väger själv över 100 pannor.

När han fick se hunden, som varit dold bakom en snövall, tvärstannade han. Efter en morrning och ett skall vände han och gick. Tur får honom för han hade åkt så det sjöng om det. Till skillnad från den kvinnliga polisen, som hade en skyddstränad hund, batong och pistol så kontrollerade jag situationen. Inte fan blev jag rädd utan agerade rationellt. Jag hade väntat tills han angrep, släppt på kopplet för att hans uppmärksamhet skulle riktas mot hunden och sedan klippt honom. Varför? Därför att jag är stor, om än kort, med en hel del muskler och kampsport i ryggen. Den kvinnliga poliser var hysteriskt livrädd för bonnläppen och hon spårade helt ur. Fattas bara att hon tagit fram pistolen och skjutit honom på fläcken för att sedan dömas för dråp eller vållande till annans död.

Nej, polisen var en sopa som inte har i yrket att göra. Och då är jag själv för hårdare tag mot drägg och brottslingar men detta är ju fan löjligt.
Kom igen. Vi lever idag - 2013. bli polis du om du inte har rädsla för okända, troligtvis påtända män som inte lyder order. att va snut handlar inte om att va stor. det handlar framförallt om bemötande till andra personer. du svamlar om en tid som är förbi mannen.
Citera
2013-07-12, 23:23
Bannlyst
Citat:

På vilket sätt menar du att han förtjänar att bli biten av en hund och få 14 batongslag? För att han på fyllesvammel hotade spränga gatan?

Sådana som du är jag så jävla trött på och dra inte upp USA för det landet är sinnessjukt.
Citera
2013-07-12, 23:25
Medlem
Citat:
Var ca 3 sekunder emellan hon sa lägg dig ner och att hon släppte hunden och slog honom...
Och du tror att hela händelsen startade när filmen startade? Det hände ingenting innan som var värt att filma/klippa bort? Vi har en brottsling som är misstänkt för flera brott, är drogpåverkad, har varit extremt våldsam något innan polisen anlände till platsen och personen vägrar dessutom följa polisorder. Undra om det finns något annat land där detta skulle klassas som "övervåld".
Citera
2013-07-12, 23:26
Medlem
FloydPs avatar
Wow, kunde man inte ha skött det snyggare från snutens sida? Hade man varit två polismän hade batongslagen och hundbetten kunna sluppits.

Någon som har namn på psykopatbruden?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in